Fitness Seller

Mijn eerste kuur starten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee dat niet die laten mij in alles doen
Maar ze zullen toch bezorgd zijn eh

Ik mocht in de tijd niet naar discotheken illusion in België
Mijn vader had een zaak lopen om de boel te sluiten ....wat later ook gebeurd is .....werden meer pillen dan cocktails verkocht 😅😂

Toch ging ik er af en toe uit en mijn vader zij gewoon met een bezorgde preek past maar op daar want ......
En ik wil gewoon geen bezorgde preken iedere keer dak bij men ouder binnen spring verder doe ik wat ik wil
.
Je hebt het in dit topic al zo vaak over je ouders gehad dat ik hier geen reet van geloof.
Zoek maar op procureur .....vind je artikel over dat hij illusion heeft laten sluiten
Privé wil ik zijn naam wel geven
 
Je hebt het in dit topic al zo vaak over je ouders gehad dat ik hier geen reet van geloof.
Hij is waarschijnlijk geadopteerd, maar dat gaan ze hem vast niet vertellen.
Eerlijke rechters bestaan niet.
 
.

Zoek maar op procureur .....vind je artikel over dat hij illusion heeft laten sluiten
Privé wil ik zijn naam wel geven
Misschien ff overleggen met je vader, denk niet dat hij dat een toffe actie gaat vinden.
 
Heel erg persoonsgebonden. Ik zet 9 van de 10 injecties in m'n quads, met 0,6x25mm. Nooit problemen. Soms doe ik glutes. Delts doen bij mij het meest "pijn".
Ik heb de naalden gezien zijn deze lang genoeg om in je bovenbeen te steken of heb je langer nodig ?
Heel erg persoonsgebonden. Ik zet 9 van de 10 injecties in m'n quads, met 0,6x25mm. Nooit problemen. Soms doe ik glutes. Delts doen bij mij het meest "pijn".
W
Hij is waarschijnlijk geadopteerd, maar dat gaan ze hem vast niet vertellen.
Eerlijke rechters bestaan niet.
Ik ben niet geadopteerd 😂

Eerlijk rechters 🤔
Dat is jou gedacht over rechters maar
Of ze rechtvaardig zijn
In lier (België ) is een rechter zijn dochter is dood gereden door een dronken man achter stuur ....mijn vader zegt hij staat gekend om maximale straf te geven aan dronken bestuurders .... ongeacht leeftijd geslacht of spijt ....dat allemaal omdat zijn dochter dood is door een zatlap achter stuur


Dus ja zo zijn er ook rechters .....maar we dwalen af

Afronden aub over mijn ouders en gerecht enz
Hier voor was mijn topic niet bedoeld 😅
 
Het ging over bepalen waar juist de beste plek is op te injecteren in je bil ....met je hand maak je lijnen en zo kom je daar op uit

Het ging ook over quadtriceps
Dat je u naald minstens 1cm nog laat uit steken dus niet te diep injecteren
En spier vast nemen tijdens injecteren

Dan schouder injectie
Daar hard je minder diepe injectie voor nodig

En dan was er nog de beste plaats
Hand op je zij tussen wijsvinger en middelvinger heb je omgekeerde 3hoek
Daar zouden minste bloedbanen liggen en zenuwen = minste kans om in je aders te prikken

Ook werd overal gezecht naald in je spier en dan beetje optrekken kijken of er bloed in je snuit zit zo ja spuit weg gooien .....en opnieuw prikken
In aders spuit is dodelijk

Ik hoop dat ik het beetje goed heb samen gevat .......?
 
Aan je posts te lezen heb je in ieder geval niet de intelligentie van je vader geërfd, als hij daadwerkelijk rechter is/was. Maar dat lijkt me sterk.
 
Aan je posts te lezen heb je in ieder geval niet de intelligentie van je vader geërfd, als hij daadwerkelijk rechter is/was. Maar dat lijkt me sterk.
Ik ga het niet meer over mijn vader hebben
Maar dat hij rechter was en lange tijd procureur kan u opzoeken
Maar Geloofwaardig en vertrouwen is hier niet zo hoog

Dat vind ik jammer

Ik ben indd niet zo slim als mijn vader ik ben bouwvakker ..... universiteit zou ik indd niet kunnen en al zeker niet de richting rechte

Maar nog maals afronden over mijn vader
Ik heb een topic aangemaakt voor mijn Testo kuur te starten en nodige vragen te stellen en miss te recht gewezen worden op mijn foute die ik gelezen heb over Testo kuur

Want internet staat vol met juiste en foute info en miss heb ik wat te veel foute info gelezen
Maar daarom ben ik hier ....als ik meteen juiste info over de kuur had moest ik deze topic niet aan maken 😉
 
Eerste injectie is gezet met 1ml Test e
ik merkte wel dat ik niet 100% tot einde heb door geduwd ....spuit was niet 100% leeg 😅

Iets langer dan 5min met angst gezeten
1 keer wou ik het doen was ik zo bang dat ik niet durfde door duwen .....er was bloed dus zat ik al door mijn eerste oppervlakte huid

Dan 2de maal zat de spuit in mijn bil voor ik het goeden wel bestefte
Ik had meer pijn door de gedachte van het spuiten , dan de spuit uiteindelijk te injecteren

Bloed controle bij huisarts is pijnlijker dan dit 😅
Wat was ik een bangeschijter en dat voor niks eigenlijk

Nu komende dagen goed kijk hoe mijn lichaam hier op reageert ....voornamelijk mijn hart om dat anabolen toch bloeddruk verhogend zijn

Morgen viral proberen scoren voor mijn HCG te maken en 2maal per week te zetten
 
Ik ga mijn borst en schouders iets meer trainen 2x per week
Die lopen achter op mijn andere spieren
Ik had doorhangende schouders en beetje naar voor staande schouders

Rug ook wat krom al heel mijn jeugd terwijl ik een rug slaper ben en goede slaap houding heb.....was mijn rug toch beetje krom😏

Mijn rug is in al die jaren sterk gegroeid en kaars recht

Maar borst en schouders met namen deltoid spier lopen achter

Ik ga schouders 2keer per week trainen tijdens mijn kuur
Of raden jullie dat af?🤔

Is het dan verstandig om glutamine voor gewrichten bij te nemen als ik zo hard ga voor mijn schouders (kleine spiergroep )

Graag hoor ik jullie ervaring en kennis hier over
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mijn borst en schouders iets meer trainen 2x per week
Die lopen achter op mijn andere spieren
Ik had doorhangende schouders en beetje naar voor staande schouders

Rug ook wat krom al heel mijn jeugd terwijl ik een rug slaper ben en goede slaap houding heb.....was mijn rug toch beetje krom😏

Mijn rug is in al die jaren sterk gegroeid en kaars recht

Maar borst en schouders met namen deltoid spier lopen achter

Ik ga schouders 2keer per week trainen tijdens mijn kuur
Of raden jullie dat af?🤔

Is het dan verstandig om glutamine voor gewrichten bij te nemen als ik zo hard ga voor mijn schouders (kleine spiergroep )

Graag hoor ik jullie ervaring en kennis hier over
2x per week een spiergroep trainen noem jij "hard gaan"?
Jij bent echt niet ready om te kuren :roflol: ik ben heel benieuwd wat dit je gaat brengen :)
 
2x per week een spiergroep trainen noem jij "hard gaan"?
Jij bent echt niet ready om te kuren :roflol: ik ben heel benieuwd wat dit je gaat brengen :)
Dacht ook ff train je niet elke spiergroep 2xper week zoiezo :p
 
Ik train zo wie zo grote spiergroepen als benen en buikspieren 2x per week
Benen 2x per week trainen leverd ook meer eigen Testo aanmaak op (naturel)


Benen en buik zijn ook zo ontwikkeld om vaker zware inspanningen te leveren
DAt is wat ik toch geleerd heb

Maar ik vroeg mij dat af bij kleine spiergroepen zeker bij schouders of dat 2x per week verstandig is zonder extra glutamine voor je gewrichten

Bodybuilding is zo wie zo al belastend voor gewrichten
 
Je hoeft toch niet per se elke spiergroep 2x per week te trainen? Dat is bullshit.
Klopt, maar het "hard gaan" noemen is wel een beetje te
 
Je hoeft toch niet per se elke spiergroep 2x per week te trainen? Dat is bullshit.
Ik kreeg van de uitbater van bodymagic Vilvoorde vaak te horen elke spiergroep 1x per week .....terwijl dat achterhaald is buik en benen 2x per week trainen maakt jou lichaam meer testosteron aan

Die uitbater was Europees kampioen jaren 80 of 90 zijn foto's hingen in de fitness aan de muur
Dus ik volgde zijn raad altijd (vroeger)
ja ik was nog een groentje in den tijd ....dan geloof je al snel een bodybuilder met tittels eh 😅
 
Back
Naar boven