XXL Nutrition

Mijn eerste kuur starten

Bezoekers in dit topic



Hoe serieus moet je dit nemen dan?
Op internet staat er een vlaamse curus prikken waar en hoe
Speciaal voor opleiding verpleegkundigen
Daar leer je de juist plaatsen en methodes
 
Volgens mij heb je je helemaal niet ingelezen en lijkt het me wijzer nog even te wachten met kuren. Ik heb geen ambitie om te kuren maar weet er toch meer over als jij. Geen idee of je ook door hebt dat je nog geen 1 keer ADERS hebt geschreven maar telkens 'anders'. En dingen als creatine kuren etc.... volgens mij kom je nog makkelijk verder zonder steroids als je ff je best doet.
 
Volgens mij heb je je helemaal niet ingelezen en lijkt het me wijzer nog even te wachten met kuren. Ik heb geen ambitie om te kuren maar weet er toch meer over als jij. Geen idee of je ook door hebt dat je nog geen 1 keer ADERS hebt geschreven maar telkens 'anders'. En dingen als creatine kuren etc.... volgens mij kom je nog makkelijk verder zonder steroids als je ff je best doet.
Wie spreekt hier over creatine ?
Heb ik dat uitgesproken
 
Je komt niet heel snugger over imo
Aaah dat is het wijs maken aan mijn ouders

Ik ga groeien in sprieren mijn ouders gaan zich vragen stellen en ik ga zegge dat ik cratine kuur ben begonnen enz

Ik ga niet open en bloot Testo kuur bekennen en
 
Wie spreekt hier over creatine ?
Heb ik dat uitgesproken
Zoals hierboven getagt. Tis btw niet om je te bashen ofzo, maar je lijkt me er totaal niet klaar voor.

Ook jonger dan 34jaar? Gezien je dit moet proberen verbergen voor je ouders? Kan verkeerd zijn natuurlijk.

Ikzelf zou het persoonlijk wel proberen maar mijn vrouw en ouders zijn echt tegenstander dus laat ik het zo. Zou ook maar experimenteel zijn om te weten wat het is, dus is voor mezelf de problemen niet waard. Maar das voor iedereen anders.
 
Ik ben van 25-07-1986
 
Ik ben van 25-07-1986
Okee en heb je dit al eens besproken met de mensen die heel dicht bij je staan? Indien ze het niet goedkeuren, want gaan ze dan doen als je het toch doet? Je verbannen..? Voor hetzelfde geld als je het uitlegt vinden ze het niet eens erg. Of wil je snoepjes gebruiken om complimenten te vissen bij mensen als 'fake' natty?

Doe je dit voor jezelf of gewoon voor de show? Want zoals eerder gezegd lijk je me er niet klaar voor en kan je nog genoeg natuurlijk groeien als je wil. Zou hier graag eens een foto zien van je fysiek eigenlijk :p
 
Op internet staat er een vlaamse curus prikken waar en hoe
Speciaal voor opleiding verpleegkundigen
Daar leer je de juist plaatsen en methodes
Had Dutroux de kinderversie gekocht zeker 🤭
 
Aaah dat is het wijs maken aan mijn ouders

Ik ga groeien in sprieren mijn ouders gaan zich vragen stellen en ik ga zegge dat ik cratine kuur ben begonnen enz

Ik ga niet open en bloot Testo kuur bekennen en
Je ouders zullen er waarschijnlijk niet zoveel verstand van hebben, als je gewoon zegt dat je goed op je eten en trainingen let zullen ze je vast wel geloven joh
 
Je ouders zullen er waarschijnlijk niet zoveel verstand van hebben, als je gewoon zegt dat je goed op je eten en trainingen let zullen ze je vast wel geloven joh
Mijn vader is procureur en kort effe rechter geweest ...... kattegorie strafzaken anabolen en drugs heeft hij meer gezien dan SOMMIGE mensen hier op dit forum denk ik
Ik hoorde hem in de tijd dat hij nog werkte
Heel af en toe over anabole steroïden spreken was het om dat ze het in beslag namen of omdat die man of vrouw onder invloed was steroïden
Dat weet ik niet .......ik heb altijd beleeftijd gehad om niet af te luisteren ....enkel bij het passeren vangde ik dingen op

Daarom kan in mijn vader nooit vertellen dat ik anabolen neem
Zelfs niet als ik het een draai geef om anabolen beetje positie aan de man te brengen

mijn vader is zeer fitte 73er moeder 71 dat is generatie dat bij een tattoo al scheef kijken
en ik heb een hele sleeve staan op mijn arm 😂
 
Okee en heb je dit al eens besproken met de mensen die heel dicht bij je staan? Indien ze het niet goedkeuren, want gaan ze dan doen als je het toch doet? Je verbannen..? Voor hetzelfde geld als je het uitlegt vinden ze het niet eens erg. Of wil je snoepjes gebruiken om complimenten te vissen bij mensen als 'fake' natty?

Doe je dit voor jezelf of gewoon voor de show? Want zoals eerder gezegd lijk je me er niet klaar voor en kan je nog genoeg natuurlijk groeien als je wil. Zou hier graag eens een foto zien van je fysiek eigenlijk :p
Vrienden zijn vrienden eh
Een groot deel fitnessen zelf en klein deel gaat dat niet ok vinden maar blijven even goede vrienden
Maar die gaan dat ooit nooit weten hoor die kan je nog meer dingen wijs maken zoals ik ben met creatine bezig 😅
 
Op je 34e nog verantwoorden naar je ouders wff man.
Nee dat niet die laten mij in alles doen
Maar ze zullen toch bezorgd zijn eh
Hij wou in de tijd zo graag dat ik naar discotheken illusion in België ging

Mijn vader had een zaak lopen om de boel te sluiten ....wat later ook gebeurd is .....werden meer pillen dan cocktails verkocht 😅😂

Toch ging ik er af en toe uit en mijn vader zij gewoon met een bezorgde preek past maar op daar want ......
En ik wil gewoon geen bezorgde preken iedere keer dak bij men ouder binnen spring verder doe ik wat ik wil
 
Nee dat niet die laten mij in alles doen
Maar ze zullen toch bezorgd zijn eh

Ik mocht in de tijd niet naar discotheken illusion in België
Mijn vader had een zaak lopen om de boel te sluiten ....wat later ook gebeurd is .....werden meer pillen dan cocktails verkocht 😅😂

Toch ging ik er af en toe uit en mijn vader zij gewoon met een bezorgde preek past maar op daar want ......
En ik wil gewoon geen bezorgde preken iedere keer dak bij men ouder binnen spring verder doe ik wat ik wil
Je hebt het in dit topic al zo vaak over je ouders gehad dat ik hier geen reet van geloof.
 
Back
Naar boven