AndroidHealthClinic

mijn ervaring gyno weg laten halen

De reden waarom ze het niet meteen vertelden dat ze niet gingen opereren was waarschijnlijk dat ze wel die onderzoekjes wilden doen om uit te sluiten dat het kanker is (cover your own ass)

Beetje te laat voor jou maar misschien is het een optie om te zeggen dat je geen echo/onderzoekjes vooraf wilt omdat de pataloog toch een stukje klierweefsel gaat onderzoeken wat ze bij de operatie wegnemen? Dan ben je ze een stap voor. Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?

hoelang ga je nolva innemen

Beetje liegen en je mannetje staan! Ik heb nooit erkent dat ik wat had gebruikt. Bij mij werd alles vergoed!

Geen enkel probleem als je je een beetje had voorbereid!

Arts kan nooit constanteren dat jij gyno heb gekregen door aas.

Succes ermee :)

Ga naar dr Hupkens.
Daar zijn al twee maatjes van me geweest en die dokter past zelfs je bmi aan als je te zwaar zou zijn om gyno vergoed te krijgen.

Daarna ff van huisarts wisselen en een objectieve verwijzing regelen (mocht dat nog nodig zijn).

• Topic Starter Topic Starter
framedrop: Ik heb serieus altijd gedacht dat je libido daar hoger van werd :D

ahmados: ik ga 3 weken 20mg pakken

GetXXL: tegen gyno heb ik het ook gebruikt maar het hielp niks maar nu is het op een of andere manier gekrompen? (ik heb wel ander merk nolva nu maar daar zal het wel niet aan liggen aangezien ik pas een weekje bezig ben)

scheurijzer: Nu is het telaat om te liegen :p

testo: Even aanzien wat er gaat gebeuren en als het nodig is ga ik die chirurg proberen

wat moet ik dan doen om het libido weer terug te krijgen hoe die was? gewoon gezond eten en potje vitamine & omega halen?

Ik ga ook een afspraak maken om bloed te laten prikken, gewoon om alles even te controleren.
weet iemand wat ik moet aangeven/aankruisen? voor libido, hard, lever en alles wat er bij komt kijken

Vreemd dat men je behandeling niet wil vergoeden omdat het door de AAS komt. In dat geval kunnen ook alle medische gevallen veroorzaakt door drugs en ook roken, drank, obesitas etc worden aangemerkt onder het kopje "eigen schuld, dikke bult".

Ik heb eens gehoord dat iemand 10000 euro zelf heeft moeten betalen voor de crisis helikopter door een overdosis xtc
dat was dan wel een Nederlander in een ander land maar waarschijnlijk kom je hier ook zelf aan het betalen

Ik heb eens gehoord dat iemand 10000 euro zelf heeft moeten betalen voor de crisis helikopter door een overdosis xtc
dat was dan wel een Nederlander in een ander land maar waarschijnlijk kom je hier ook zelf aan het betalen

Blijft discutabel, want iemand kan het immers in jouw drankje hebben gedaan. (Ja je hoort je drankje goed te bewaken etc., maar dan nog ;))

Overigens gelden in het buitenland andere regels i.v.m. de kleine lettertjes in de polissen van de reisverzekeringen.

als je niks over aas had vertelt, krijg je hem gewoon vergoed.

zeggen dat heel gevoelig is en dat je amper een shirt aan kan trekken of hem aan kan raken, dat je dan kapot ga van de pijn.

Zelf alles vergoed gekregen! (VGZ)

als je niks over aas had vertelt, krijg je hem gewoon vergoed.

zeggen dat heel gevoelig is en dat je amper een shirt aan kan trekken of hem aan kan raken, dat je dan kapot ga van de pijn.

Zelf alles vergoed gekregen! (VGZ)

Dat kan maar dat was op dat moment moeilijker dan gezegd en ik kon het niet volhouden omdat ik al eens eerder bloed heb laten prikken voor de lever en dat waarschijnlijk nog in hun systeem staat

makkelijker gezegd dan gedaan*:rolleyes:

Succes! Interessant om te lezen.

Volgens mij is het zo in nederland dat de behandeling van je kwaal vergoed wordt als dat in je zorgpolis geregeld is, ongeacht de aanleiding. Als men gaat vergoeden obv aanleiding dan gaat de basis van ons zorgstelsel, solidariteit, er aan. Daarom is er ook een heftige discussie wat betreft mensen met een ongezonde levensstijl meer te laten betalen voor hun zorgverzekering.

Als jouw dokter je geen verwijzing wil geven (de enige reden waarom je zorgverzekeraar je claim kan afwijzen, ook al staat het in de polis) ondanks dat je een serieuze klacht hebt, kan je hem voor het tuchtcollege slepen. Ik kan me niet voorstellen dat een dokter het zover wil laten komen voor een patient met gyno.

Dat kan zo zijn maar het is klein, gevoelloos en totaal niet gevaarlijk.
ze zeiden dat het vanzelf wel weg zou trekken en misschien doet het dat ook
en stel het gaat niet vanzelf weg kan ik altijd nog terug gaan en ik denk niet dat ik dan nog eens afgewezen word
zover laat ik het niet komen want als het niet weg gaat of niet de gewenste, bijna niet zichtbare grote bereikt ga ik rechtstreeks na de chirurg Hupkens

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 14:05 ----------

in de tussentijd nolvadex en cutten
daarna zie ik wel verder

Qu'est-ce que? En je nam het niet tegen je gyno?

De slimme professor mag ook is verbeterd worden. Qu'est-ce que? op zichzelf bestaat niet in het Frans. Er komt altijd iets achter. bvb Qu'est-ce que tu dis? Als je "wat?" bedoelde, had je beter "Quoi?" geschreven. Ik ben aan het muggenziften maar ik kon het niet laten.

De slimme professor mag ook is verbeterd worden. Qu'est-ce que? op zichzelf bestaat niet in het Frans. Er komt altijd iets achter. bvb Qu'est-ce que tu dis? Als je "wat?" bedoelde, had je beter "Quoi?" geschreven. Ik ben aan het muggenziften maar ik kon het niet laten.

Om even verder te muggenziften: je hebt de slimme professor niet verbeterd, maar gecorrigeerd. Verbeteren is iets beter maken, "to improve" in het Engels. :p

Terug
Naar boven