MuscleMeat

mijn ervaring gyno weg laten halen

De slimme professor mag ook is verbeterd worden. Qu'est-ce que? op zichzelf bestaat niet in het Frans. Er komt altijd iets achter. bvb Qu'est-ce que tu dis? Als je "wat?" bedoelde, had je beter "Quoi?" geschreven. Ik ben aan het muggenziften maar ik kon het niet laten.
Bedankt, mijn Frans heeft ook altijd keihard gezogen (geen idee hoe ik het destijds met 'n voldoende heb afgerond).

Dikgedrukte moet 'eens' zijn, 'is' betekent iets heel anders in het Nederlands.

Doet me deugd hoor, anders had ik nog honderdmaal "Qu'est-ce que?" geschreven.

• Topic Starter Topic Starter
liever antwoord op mijn vraag.. hoe krijg ik libido dan wél hoger en wat moet ik aankruisen/aangeven als ik alles in me bloed wil laten controleren? libido hart lever etc... is belangrijk ja:grumble:

no te detengas :rolleyes:

Wij kennen jouw medische geschiedenis niet; als er iets een multifactoriele aandoening is (in geval van geen duidelijk aanwijsbare oorzaak), dan zijn het wel libido stoornissen. Dergelijk problemen liggen in het straatje van een uroloog/coïtusoloog.

Kan gerust wat suggesties van supps geven, maar is schieten met 'n kanon op 'n mug, en waarschijnlijk van tijdelijke aard (gedurende suppletie).

hmm en ik maar hopen dat het libido niveau zo weer op pijl zou zijn...

haha ja maar het komt me net nu even niet uit :p

de rekening van de echo is eindelijk binnen en bedraagt 147,58euro. veel minder dan ik verwachten gelukkig.

Hey,

Ik ben begonnen met Test E 500 Tren E 400.
Aangezien ik gevoelig ben voor gyno, zou ik vanaf ik iets merk beginnen met tamoxifen?
Ik moet wel zeggen dat ik nog gyno (zwellingen achter tepel) heb van een vorige kuur zo een 10 jaar geleden, ik wist niet wat dat was en ben ermee blijven rondlopen. Dokter zei dat het wel zou weggaan.
Moet ik nu dan tamoxifen slikken tijdens mijn kuur of vanaf het moment dat ik er meer last van krijg?
Mvg,

als het zich verder aan het ontwikkelen is wel ja

Momenteel is het zich niet verder aan het ontwikkelen

Hey,

Ik ben begonnen met Test E 500 Tren E 400.
Aangezien ik gevoelig ben voor gyno, zou ik vanaf ik iets merk beginnen met tamoxifen?
Ik moet wel zeggen dat ik nog gyno (zwellingen achter tepel) heb van een vorige kuur zo een 10 jaar geleden, ik wist niet wat dat was en ben ermee blijven rondlopen. Dokter zei dat het wel zou weggaan.
Moet ik nu dan tamoxifen slikken tijdens mijn kuur of vanaf het moment dat ik er meer last van krijg?
Mvg,

Het idee is waneer u wat neerplemt in 1 topic dit daar eenigzins tot bydraagt aan 1 oplossing/verduidelijking van de gestelde vraag die door ts word gesteld/geponeerd.

@ ts : was je gyno 17aa related ?

Ik kan nog geen topic openen omdat ik nog niet genoeg reacties heb gepost.
Daarom mijn vraag hier, aangezien het toch over dit onderwerp ging

Het idee is waneer u wat neerplemt in 1 topic dit daar eenigzins tot bydraagt aan 1 oplossing/verduidelijking van de gestelde vraag die door ts word gesteld/geponeerd.

@ ts : was je gyno 17aa related ?

17aa heeft niks met gyno te maken

Terug
Naar boven