Fitness Seller

Mijn evolutie 2008 -> 2010

Lhunar

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
17%
Mijn evolutie 2008 -> 2011

De eerste foto is van 2008, daar woog ik iets van een 54 kg. Toen ben ik wat beter beginnen eten en af en toe gaan fitnessen & lopen (niet echt intensief).

De laatste 4 maand ben ik echt beginnen trainen. Doe nu ook aan powerlifting (4x in de week) en pak wat shakes erbij. Zit nu op 72 kg en m'n doel is voor einde dit jaar zeker over de 75 te zitten.

Statistiekjes:
Bench: 85
Squat: 120
Deadlift: 190

Been fotos volgen nog

200806.jpg

na201011.jpg

benen.jpg

Photo on 2010-11-28 at 23.jpg

Foto op 16-06-2011 om 23.52.jpg

Laatst bewerkt:
Heb je geen benen :D

18 kilo in 2 jaar vind ik best weinig.

Post even je voedingschema.

een bench van 70 en een deadlift van 145.... oke....maar deze pics zie je niks, de 1e is klein en donker en de 2e groot en belicht. Heb je geen andere pics?

• Topic Starter Topic Starter
18 kilo in 2 jaar vind ik best weinig.

Post even je voedingschema.

Mja idd, ben in de laatste 4 maand echt wel serieus mee begonnen. Ben in die laatste 4 maand 9 kg bijgekomen, vind dat best een goeie progressie.

Mijn voedingschema:

8:30 3 volkoren boterhammen met hesp of kippewit
10:00 shakeje (amino, whey).
12:00 pasta / dagschotel / steak afhankelijk wat restaurant @ work serveert en waar ik de meeste carbs / eiwitten kan uithalen
15:30 3 volkoren boterhammen kippewit
18:30 training
20:30 een bord gezonde vlaamse boerenkost :)
22:00 2x rijstpap

18 kg in 2 jaar is prima

18kg in 2 jaar is goed hoor, mafketel...

Goede progressie hoor :) niet op die ecto's letten hier

niet slecht ;) keep it up!

Prima progressie. Wel een sterke deadlift zeg!

Goede vooruitgang man, ziet er goed uit. Nu doorzetten, de basis is er. En nog steeds droog genoeg. Clean bulken, dat zeg ik.

Ziet er veel beter uit als eerst!!

Prima progressie als je naar je lichaam kijkt, maar die krachtstats hadden een stuk hoger kunnen liggen! je huidige fysiek = zowat beachproof

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties !!

Heb er twee fototjes bijgezet. Nu slapen en dan weer een weekje keihard knallen !

Edit: nee ik ben geen alien en ja dat is een TL-light :alien:

Laatst bewerkt:
Imo erg goed dat je gaan trainen bent, je hebt duidelijk een ''brede'' taille. Je fysiek komt op de laatste foto al veel beter uit doordat je bovenkant wat forser wordt :).

Gewoon goed doorbeuken nu, je traint nog maar 4 maand serieus, er zit zeker goede potentie in!

Doe je netjes in 2 jaar... Clean bulken nu inderdaad..

Succes!

Terug
Naar boven