Fitness Seller

Mijn foto's na 8 maand training.

Outsync

Novice
Waardering
0
Laat ik even wat over mij vertellen.

Een 8tal maand geleden woog ik nog om en bij de 99 kilo. Dat vond ik zwaar genoeg en heb toen besloten om het over een andere boeg te gooien.
Dwz beter beginnen eten, minder junk, compleet gestopt met roken.

En mijn beste euro's die ik ooit heb gespendeerd waren in een fitness abonnement.

Ik train nu toch al een 8tal maanden 4 - 5 keer per week, waar tot op een maand geleden veel cardio bij zat. Daar ben ik nu wat van aan het afstappen.

Zélf had ik na 8 maand al wat meer resultaten verwacht in de vorm van massa. Qua kracht merk ik wel degelijk vooruitgang, ik kan meer heffen e.d. jammer genoeg vertaald zich dit niet echt naar massa.

Hou er rekening mee dat ik 19 kilo ben afgevallen ook guys.

Ik hoor het graag van jullie. Tips e.d. zijn zeer welkom alsook een schattig van het vet %.

Mijn voeding is ook nog niet optimaal, ik eet maar 3 keer per dag.

Edit: Ik weeg nu ongeveer 81kg aan 1.83m.
Verder neem ik sinds kort ook nog no explode en nitrix.

Hier zijn de foto's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel netjes 19 kilo afgevallen.
Respect hoor!!

Nu niet zo veel meer cardio en meer kt en schoon eten .
Moet je over 1 jaar eens kijken .

idd goed gecut, nu word het tijd om er spiermassa bij te gooien ;)

80 kilogram is ook mijn streefgewicht. Ik zit nog in de cut en hoop er nog 3 kilo af te krijgen. Nu gaan cleanbulken ?!

Benen zien er goed uit.
Nu gaan richten op flink wat massa op je borst, armen, rug, schouders,...

• Topic Starter Topic Starter
Idd wil nu flink wat massa aankomen, maar moet eerst eens naar een diëtist gaan voor de juiste hoeveelheid en vooral welke voeding ik nu 6x per dag zal moeten nuttigen. Heb de voeding sectie hier ook al doorgespit maar vind het makkelijker als iemand het voor mij maakt hehe ;)

ik zou voor de zekerheid nadat je met een dietist hebt gepraat het eens hier posten. Het zijn toch vooral vaak vrouwen en die komen dalijk met een of ander wijvenschema aan met een appel als lunch of iets dergelijks.
just a piece of advice ;)

Hi guys,

Ik weer, wat nieuwe foto's.

Tell me what you think!

Echt heel vreemd fysiek...

Je hebt duidelijk het gewicht en vet % voor toch wat degelijke spierdefinitie, en ik zie niks.

Train je nog niet met gewichten ofzo? Of eet/drink je veel te weinig? Ik denk dat er veel te weinig eten naar binnen gaat.

Hoe staat het met je voeding nu, ben je daar al wat bekend mee geworden?

Ik vind je armen/kuiten wel goed. De rest is nog niet zoveel van te zien.

Ja, ik train eigenlijk uitsluitend met gewichten buiten een paar oefeningen.
Voeding kan nog beter waarschijnlijk (heel zeker zelfs) dat weet ik van mijn eigen, maar ik denk dat ik toch voldoende inneem voor toch wat spieropbouw te krijgen.

Trage groeier? :s

En ga eens meer chin-ups doen ;)

Knap werk die 19kg btw...

Voeding kan nog beter waarschijnlijk (heel zeker zelfs) dat weet ik van mijn eigen, maar ik denk dat ik toch voldoende inneem voor toch wat spieropbouw te krijgen.

niks trage groeier te vreet gewoon niet goed;)

zolang je voeding niet goed in elkaar zit zul je nooit de resultaten bereiken die je met een goeie voeding wel bereikt

idd als je massa erop wilt gooien moet je echt op je eten gaan letten dus verdiep je daarin dan worden dat de beste uren die je ooit hebt gespendeerd;)

Ik doelde eigenlijk niet op echte spiergroei. Ectos van 60 kilo hebben bijvoorbeeld ook spierdefinitie, ondanks het feit dat ze bijna geen spierontwikkeling hebben. Als deze gasten gaan trainen lopen hun spieren vol met water/voedingsstoffen en dan ziet het er opeens heel anders uit na maar iets van 1-2 maanden trainen.

Bij jou mist dit een beetje. Of ik zit je vetpercentage veel te laag in te schatten (ik denk echt niet meer dan 15%...), of je eet/drinkt te weinig. Als je niet genoeg drinkt gaan je spieren volledig foetsie omdat ze geen water meer vasthouden, en dat vocht gaat allemaal onder je huid zitten waardoor je dus vrijwel geen definitie meer hebt.

iig kom je al van ver, dus flinke progressie zal er ongetwijfeld zijn. Ik denk wel dat het er makkelijk binnen een paar maanden veel beter uit kan zien met betere voeding.

Hoeveel kcals, carb, protein, vet, sodium en water krijg je naar binnen? Als je dat hier ff neerzet zijn we er zo achter wat het probleem precies is.

Ik doelde eigenlijk niet op echte spiergroei. Ectos van 60 kilo hebben bijvoorbeeld ook spierdefinitie, ondanks het feit dat ze bijna geen spierontwikkeling hebben. Als deze gasten gaan trainen lopen hun spieren vol met water/voedingsstoffen en dan ziet het er opeens heel anders uit na maar iets van 1-2 maanden trainen.

Bij jou mist dit een beetje. Of ik zit je vetpercentage veel te laag in te schatten (ik denk echt niet meer dan 15%...), of je eet/drinkt te weinig. Als je niet genoeg drinkt gaan je spieren volledig foetsie omdat ze geen water meer vasthouden, en dat vocht gaat allemaal onder je huid zitten waardoor je dus vrijwel geen definitie meer hebt.

iig kom je al van ver, dus flinke progressie zal er ongetwijfeld zijn. Ik denk wel dat het er makkelijk binnen een paar maanden veel beter uit kan zien met betere voeding.

Hoeveel kcals, carb, protein, vet, sodium en water krijg je naar binnen? Als je dat hier ff neerzet zijn we er zo achter wat het probleem precies is.

aan kcals zit ik aan een 2200/ 2500 per dag op een trainingsdag komen daar nog de kcals vd shake bij een 1000 tal. Proteinen heb ik niet een idee van, die van de shake uiteraard nu probeer ik wel te zien dat ik van alles toch iets eet, zoals bv bijna dagelijks pasta en/of kip en ongeveer 1.5l water.

Vet iets van een 50g?

heb je geen fotos van voor de tijd?

Je moet het allemaal maar een beetje uitrekenen wat er op zo'n dag precies ingaat. 2000-2500 kcals is niet heel erg weinig, dus misschien te weinig eiwit of water?

Als je het eenmaal allemaal weet dan moet je gewoon aanpassen wat er mis is, iets van 25%-40% eiwit, 30% vet van kcals en de rest koolhydraten. Hoeveelheid eiwit ligt aan hoe snel je vet opbouwt. Als je echt snel dik wordt moet je hoger in eiwit zitten en dit van koolhydraten afhalen om op een goede hoeveelheid kcals te zitten.

De kcals kan ik niet zeggen, maar je zou op een degelijke bulk iets van 0,5 - 1 KG per week kunnen aankomen. Waarschijnlijk heb je een endo bouw dus zal je echt op moeten passen dat je niet te dik wordt tijdens een bulk.

Terug
Naar boven