Laat ik even wat over mij vertellen.
Een 8tal maand geleden woog ik nog om en bij de 99 kilo. Dat vond ik zwaar genoeg en heb toen besloten om het over een andere boeg te gooien.
Dwz beter beginnen eten, minder junk, compleet gestopt met roken.
En mijn beste euro's die ik ooit heb gespendeerd waren in een fitness abonnement.
Ik train nu toch al een 8tal maanden 4 - 5 keer per week, waar tot op een maand geleden veel cardio bij zat. Daar ben ik nu wat van aan het afstappen.
Zélf had ik na 8 maand al wat meer resultaten verwacht in de vorm van massa. Qua kracht merk ik wel degelijk vooruitgang, ik kan meer heffen e.d. jammer genoeg vertaald zich dit niet echt naar massa.
Hou er rekening mee dat ik 19 kilo ben afgevallen ook guys.
Ik hoor het graag van jullie. Tips e.d. zijn zeer welkom alsook een schattig van het vet %.
Mijn voeding is ook nog niet optimaal, ik eet maar 3 keer per dag.
Edit: Ik weeg nu ongeveer 81kg aan 1.83m.
Verder neem ik sinds kort ook nog no explode en nitrix.
Hier zijn de foto's:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een 8tal maand geleden woog ik nog om en bij de 99 kilo. Dat vond ik zwaar genoeg en heb toen besloten om het over een andere boeg te gooien.
Dwz beter beginnen eten, minder junk, compleet gestopt met roken.
En mijn beste euro's die ik ooit heb gespendeerd waren in een fitness abonnement.
Ik train nu toch al een 8tal maanden 4 - 5 keer per week, waar tot op een maand geleden veel cardio bij zat. Daar ben ik nu wat van aan het afstappen.
Zélf had ik na 8 maand al wat meer resultaten verwacht in de vorm van massa. Qua kracht merk ik wel degelijk vooruitgang, ik kan meer heffen e.d. jammer genoeg vertaald zich dit niet echt naar massa.
Hou er rekening mee dat ik 19 kilo ben afgevallen ook guys.
Ik hoor het graag van jullie. Tips e.d. zijn zeer welkom alsook een schattig van het vet %.
Mijn voeding is ook nog niet optimaal, ik eet maar 3 keer per dag.
Edit: Ik weeg nu ongeveer 81kg aan 1.83m.
Verder neem ik sinds kort ook nog no explode en nitrix.
Hier zijn de foto's:

LOLLLLLLLL