MuscleMeat

Mijn foto's na 8 maand training.

2000-2500 niet weinig? Dat is onvoldoende voor spieropbouw. Je moet toch minstens met 3000 kcal beginnen elke dag en op trainingsdagen shake drbij (500 kcal).

2700 / 3700 (training) was voor mij zelfs te min, en dat terwijl ik verder weinig doe overdag.

2000-2500 niet weinig? Dat is onvoldoende voor spieropbouw. Je moet toch minstens met 3000 kcal beginnen elke dag en op trainingsdagen shake drbij (500 kcal).

2700 / 3700 (training) was voor mij zelfs te min, en dat terwijl ik verder weinig doe overdag.

En ik wordt moddervet van 3400 kcals per dag. Voor iedereen is kcal inname verschillend, als deze jongen op 2500 kcals aankomt is het duidelijk genoeg. Als hij niet aankomt of afvalt natuurlijk niet, maar hij is de enige die kan uitvinden wat een goeie hoeveelheid kcals is voor hem.

goed gedaan zo 19kg afvallen!
Nu je voeding aanpassen en spiermassa nemen!

En ik wordt moddervet van 3400 kcals per dag. Voor iedereen is kcal inname verschillend, als deze jongen op 2500 kcals aankomt is het duidelijk genoeg. Als hij niet aankomt of afvalt natuurlijk niet, maar hij is de enige die kan uitvinden wat een goeie hoeveelheid kcals is voor hem.

Ik heb ook de neiging om snel vet aan te zetten. maar als je nagaat dat de gemiddelde man 2500 nodig heeft en een vrouw 2000 om op onderhoud te blijven lijkt me dit toch echt te weinig. Mischien heb jij in je berekeningen te min kcal gerekend, of ik wat teveel. je zit er zo 300-500 kcal naast.

Ik hou alles bij en weeg alles tot op de gram.

2000-2500 is iig niet bijster weinig. Niet een hongerdieet ofzo, maar voor de meeste zal het idd niet genoeg zijn voor spieropbouw. Maar je kan het nooit weten van een ander. Er zijn ongetwijfeld mensen die goed bulken op 2300 kcals, zullen er niet veel zijn maar ze bestaan. En sommige komen niet eens aan op 4000 kcals...

Terug
Naar boven