XXL Nutrition

mijn pics

oFFensive

Cool Novice
Waardering
0
Hiero zijn ze dan eindelijk mn fotos ik hoop dat ze beetje duidelijk zijn.
maar met behulp van rob g als fotograaf en benchmarc als computerfreak moet t goed zijn!! :D

kzat eerst op zn 60kilo toen begon ik met fitnes maar na 1jaar zat ik op 63 skoot niet op :( ???
Toen kwam ik er achter hoe het in elkaar zit met eten en shit
Nu 3kwartjaar serieus met eetschema en trainingspartner die goed weet hoe het zit zit ik na 3kwartjaar op 75 kilo!
train 4x inde week.
Plan voor dit jaar is 85 kilo als t weer zomer word en dan mischien droog gaan trainen??

Nou laat het comentaar maar komen bro's ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Yo bro, je bent goed vooruit gegaan, maar dat is natuurlijk niet gek met zo'n ****ing beer van een trainingsmaat! ;) Vooral je rug en schouders zijn flink gegroeid!!! :thumbs:

Op naar die 85 kg, dat gaat zekers goed komen! Ennuh, laat Johny niet zien dat je zijn Bikkembergs aan hebt gehad! :thumbs:

Oh jah, en het is dus toch Constux :)

goeie gains!
armen zien er al goed uit, alleen borst heeft nog wat werk nodig

Ziet er goed uit, hele goede vooruitgang!! Goede overall shape.

Maar zorg er volgend jr wel voor dat die Bikkembergs strak zit he ;)

goede armen al! borst en rug zijn aandachtspuntjes imo, maar verder zeer nette gains, ga zo door!

Goedzo jongen :) Nu kunnen we lekker allebei naar die 85kg toe gaan :] Hopelijk gaat het lukken :D

hmmm ik begrijp jullie doelen allemaal best wel hoor. Maar houd er rekening mee dat jullie nog allemaal beginners zijn ( dit niet verkeerd opvatten hoor ) Maar op begin maak je ook de meeste gains. Als je dan een goed schema en trainingspartner hebt.

Wat ik wil zeggen is blijf REAL. Als je het eerste jaar 10 kilo ofzo pakt zal het een bummer worden als je dat het tweede jaar niet weer pakt. Naarmate je groter wordt moet je soms nog maar vechten voor enkele kilootjes per jaar.

Dus blijf REAL en stel niet weer hetzelfde doel in 1 keer. Maar zeg gewoon tegen je zelf ik wil BV voor december 5 kilo erbij hebben en dan 80 wegen ofzo en dan daarna zeg je me volgende doel is 85 in april ofzo wegen. Als je in 1 keer weer zulke grote getallen noemt kan het misschien demotiverend werken als je het zo niet haalt.

Kortom:

Deel je hoofddoel in meerdere kleinere doelen.

Geloof me succes zal er zijn! ;)

Laatst bewerkt:
Ryu zei:
hmmm ik begrijp jullie doelen allemaal best wel hoor. Maar houd er rekening mee dat jullie nog allemaal beginners zijn ( niet verkeerd dit opvatten hoor ) Maar op begin maak je ook de meeste gains. Als je dan een goed schema en trainingspartner hebt.

Wat ik wil zeggen is blijf REAL. Als je het eerste jaar 10 kilo ofzo pakt zal het een bummer worden als je dat het tweede jaar niet weer pakt. Naarmate je groter wordt moet je soms nog maar vechten voor enkele kilootjes per jaar.

Dus blijf REAL en stel niet weer hetzelfde doel in 1 keer. Maar zeg gewoon tegen je zelf ik wil BV voor december 5 kilo erbij hebben en dan 80 wegen ofzo en dan daarna zeg je me volgende doel is 85 in april ofzo wegen. Als je in 1 keer weer zulke grote getallen noemt kan het misschien demotiverend werken als je het zo niet haalt.

Kortom:

Deel je hoofddoel in meerdere kleinere doelen.

Geloof me succes zal er zijn! ;)

Bro, ik wil dit weekend 76 kg wegen damnit!!! ;)

Maaruh, nog commentaar op de pics zelf?

He Ryu, is dat jouw pic op die avatar?? Als dat zo is ben ik heel benieuwd naar jou pics want dat ziet er veelbelovend uit.

jup ben ik had toen 5 weken niet getraind. hahah Ja drama echt waar ;) vakantie he :)

Maar ben daar nog zo 80 kilo ofzo. Wil droog met circa 90 kilo in april komen met de foto's . Maar dat is allemaal nog een grote suprise ;)

Goede vooruitgang :thumbs:

Zou wel wat meer aandacht op je borst gaan vestigen, maar ook dat zal wel goedkomen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zeur toch niet zo..

je bent gewoon jaloers :D

Ziet er echt heel goed uit! Ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
thank man ene van die broek kijk maar uit dak hem niet laat skeuren :eek:

ja snap ik maar ik heb zoiets van als jeje lat hoog legt kun je er naar toe werke en als je hem te laag legt en je haalt het te snel dan wat.... snapie?

Thanks bro's voor het comentaar

hey Rik je bent best veel vooruit gegaan. Probeer nu even wat vocht kwijt te raken door goed en clean te eten en niet teveel zuipen in het weekend he ;)

Volgend jaar heb je even dikke benen als ik, anders kom je XXL niet meer binnen :D

Terug
Naar boven