MuscleMeat

me na 1 jaar traine

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben geneens fake wtf

stelletje gekken,wrm zou ik liegen wat zou ik ermee opschieten...ik d8 ff fotos zetten van mij na 1 jaar traine??? weetje maarja jullie komen gelijk haten enzo...
ja k train mn buik gwn bijna elke x, altijd voordat ik begin 20-30 min
buik vind ik wel belangrijk

het ziet er toch normaal uit, sowieso wil ik nog veel verder kheb nu echt n goeie voedingsschemadus ikzie wel over paar maanden

rust

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

oja veel poep eten das belangrijk :D hwhaha

We zijn hier niet op MSN of aan het SMSen. Hoe lang woon je al in Nederland?

:clap: !!!!

Lol, ik heb zijn 1ste foto op een aantal fake hyves profielen gezien.
Jammer dat ik niet meer weet welke anders had ik ze gepost.

Ik zeg dus: Faker :-)

ik ben geneens fake wtf

stelletje gekken, wrm zou ik liegen wat zou ik ermee opschieten...ik d8 ff fotos zetten van mij na 1 jaar traine??? weetje maarja jullie komen gelijk haten enzo...
ja k train mn buik gwn bijna elke x, altijd voordat ik begin 20-30 min
buik vind ik wel belangrijk

het ziet er toch normaal uit, sowieso wil ik nog veel verder kheb nu echt n goeie voedingsschemadus ikzie wel over paar maanden

rust

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

oja veel poep eten das belangrijk :D hwhaha

misschien moet je naar de superdude sectie verhuizen.

fake hyves fotos? en je weet nie welke? stumper. mensen blijven maar fake zeggen terwijl het gewoon echt is haha zo mooi he

Lol, ik heb zijn 1ste foto op een aantal fake hyves profielen gezien.
Jammer dat ik niet meer weet welke anders had ik ze gepost.

Ik zeg dus: Faker :-)

ik denk niet dat de mensen hier dit zien als een probleem, wel als tijdverspilling.

een tijdverspilling om andere mensen nep te noemen ja, deze man post gewoon zijn fotos en dan zijn ze nep... als je mensen nep wilt noemen doe da lkr in de anabolen topic

uhh, ik snap niet zo goed wat hier zo knap aan is.. hij is droog en heeft wat massa, big ****ing deal.

best haalbaar, zo veel is er niet bereikt ???

uhh, ik snap niet zo goed wat hier zo knap aan is.. hij is droog en heeft wat massa, big ****ing deal.

best haalbaar, zo veel is er niet bereikt ???

jah precies, dushoezo fake? omg...

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

ga fietse, moet je nie in je bed ligge? strax krijg je nog te weinig slaap jonge ;)

dat mensen hier alles beter denken te weten en andere mensen al gauw nep vinden

Miss is dat wel zo maar bij deze jongen is het wel overduidelijk. Ten 2e hij gedraagt zich als een 10jarige in andere topics en dat versterkt hetgeen wat er nu in dit topic gebeurd. Het zou eventueel mogelijk zijn dat hij het echt is maar als hij niet de moeite doet om een fotootje te maken prima maar ga ons daar dan niet mee lastigvallen.

Een slotje lijkt me wel op zen plaats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven