Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, ook al is 1 jaar een beetje gelul enzo.Met voetbal kan je ook een goeie basis opbouwen hoor.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dus je denkt dat dit enkel door het voetballen komt?![]()
dus je denkt dat dit enkel door het voetballen komt?![]()
Wat heeft iedereen toch met Ronaldo, kerel is totaal niet buf , bezit niet veel kracht. Staat gewoon droog en zal af en toe een beetje getrained hebben.
Respect voor zijn voetbal , maar ik ben het soms beu van hem op een bodybuilding/krachttrainings-forum te zien.

meestal altijd, epic ownagehaha no man ik lieg nie
sinds 15 september 2008 ging ik serieus traine, kga nu meestal altijd 6x per week
Niet meteen elke hollander als gek beschouwen als ze je niet gelovenwjoo klees nu
haha rare mensen, naja ik train gewoon vaak en eet veel...en ja bij elkaar ist toch 1 jaar
enne die fotos zijn wel duidelijk vind ik
dit is gwn van vakantie, en hoezo zou ik ff badkamer fotos of huiskamer fotos posten zoals die anderen wat ik zie kan ik ook doen maar kga nie doen
---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------
jwel man rustige tijden op de leg press
4 maanden geleden traine ik benen nog nie nu wel, rug ga ik ook weer meer traine
die 2 groepe trainde iknie zo vaak
---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------
hwhaha ty lidi co to rikaj, to vsechno ctu a se myslim ze sem fake nebo andrej mozolani neboco haahah
blaznivy hollandany

weetje maarja jullie komen gelijk haten enzo...
hwhahaik ben geneens fake wtf
stelletje gekken, wrm zou ik liegen wat zou ik ermee opschieten...ik d8 ff fotos zetten van mij na 1 jaar traineweetje maarja jullie komen gelijk haten enzo...
ja k train mn buik gwn bijna elke x, altijd voordat ik begin 20-30 min
buik vind ik wel belangrijk
het ziet er toch normaal uit, sowieso wil ik nog veel verder kheb nu echt n goeie voedingsschemadus ikzie wel over paar maanden
rust
---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------
oja veel poep eten das belangrijkhwhaha

ik ben geneens fake wtf
stelletje gekken, wrm zou ik liegen wat zou ik ermee opschieten...ik d8 ff fotos zetten van mij na 1 jaar traineweetje maarja jullie komen gelijk haten enzo...
het ziet er toch normaal uit, sowieso wil ik nog veel verder kheb nu echt n goeie voedingsschemadus ikzie wel over paar maanden
rust
---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------
ja mang
ik ben geneens fake wtf
rust