AndroidHealthClinic

me na 1 jaar traine

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede basis

zal ik ook maar wat haat verspreiden dan? vooruit dan maar.

[whine]
je ben 20 jaar volgens dbb, maar je typt als iemand van 13. voor een fanatieke trainer zoals jij kan het toch niet teveel moeite zijn om een 'n' achter een werkwoord te gebruiken.
[/whine]

anyway..

goed op weg en ga zo door :), ook al is 1 jaar een beetje gelul enzo.

Veel arrogante mensen op deze forum

Waarom zit iedereen hier te zeggen dat dit BS is.
Poster zal wel fake zijn maar buiten dat denk je dat dit niet haalbaar is in 1 jaar?
Hij staat netjes droog en heeft vaak zijn abs getrained. maar dit is toch niet zo special?
Ziet niet veel massa op.

Een jaar!? Shit man, ik ben nu 2 maanden bezig, moet zeggen dat ik goeie vooruitgang boek, maar als ik over 10 maandjes zon fysiek kan hebben, dan teken ik daarvoor!

dus je denkt dat dit enkel door het voetballen komt?:rolleyes:

Wat heeft iedereen toch met Ronaldo, kerel is totaal niet buf , bezit niet veel kracht. Staat gewoon droog en zal af en toe een beetje getrained hebben.

Respect voor zijn voetbal , maar ik ben het soms beu van hem op een bodybuilding/krachttrainings-forum te zien.

Wat heeft iedereen toch met Ronaldo, kerel is totaal niet buf , bezit niet veel kracht. Staat gewoon droog en zal af en toe een beetje getrained hebben.

Respect voor zijn voetbal , maar ik ben het soms beu van hem op een bodybuilding/krachttrainings-forum te zien.

true, ik mag hem sowieso niet. vreselijk mannetje.
maar om te zeggen dat dit door voetballen komt dan zit je ook fout.
denk je dat ze bij Manchester of Real niet aan KT doen...:p

wjoo klees nu

haha rare mensen, naja ik train gewoon vaak en eet veel...en ja bij elkaar ist toch 1 jaar

enne die fotos zijn wel duidelijk vind ik

dit is gwn van vakantie, en hoezo zou ik ff badkamer fotos of huiskamer fotos posten zoals die anderen wat ik zie kan ik ook doen maar kga nie doen

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

jwel man rustige tijden op de leg press

4 maanden geleden traine ik benen nog nie nu wel, rug ga ik ook weer meer traine

die 2 groepe trainde iknie zo vaak

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

hwhaha ty lidi co to rikaj, to vsechno ctu a se myslim ze sem fake nebo andrej mozolani neboco haahah

blaznivy hollandany
Niet meteen elke hollander als gek beschouwen als ze je niet geloven :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik ben geneens fake wtf

stelletje gekken, wrm zou ik liegen wat zou ik ermee opschieten...ik d8 ff fotos zetten van mij na 1 jaar traine??? weetje maarja jullie komen gelijk haten enzo...
ja k train mn buik gwn bijna elke x, altijd voordat ik begin 20-30 min
buik vind ik wel belangrijk

het ziet er toch normaal uit, sowieso wil ik nog veel verder kheb nu echt n goeie voedingsschemadus ikzie wel over paar maanden

rust

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

oja veel poep eten das belangrijk :D hwhaha

Post een nieuwe foto!!! eerder zullen we jou niet geloven en stop met je onzinnige reacties te plaatsen bij anderen mensen. Als je niets zinnigs te melden hebt ga lekker buiten spelen of doe een dansje op de muziek van de keyboard man ???:cool:

ik ben geneens fake wtf

stelletje gekken, wrm zou ik liegen wat zou ik ermee opschieten...ik d8 ff fotos zetten van mij na 1 jaar traine??? weetje maarja jullie komen gelijk haten enzo...

het ziet er toch normaal uit, sowieso wil ik nog veel verder kheb nu echt n goeie voedingsschemadus ikzie wel over paar maanden

rust

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Je praat ook echt als iemand van 14..volgens mij lieg je zelfs over je leeftijd ;)

ik ben geneens fake wtf

rust

Je weet toch brada......no spang!!
En je moet zeker ook "Hosselen voor je doekoe!"?

Anyway ik vind het niet eens zon ultiem fysiek, kerel staat gewoon droog en op de eerste foto komen zijn armen gunstig uit.

1 jaar dit resultaat zonder enige sport ervoor o.i.d. te hebben gedaan lijkt me eerlijk gezegd ook zeer zeker onhaalbaar.

ik ben geneens fake wtf

rust

:sd:

Ik geloof het wel.

Hij kan gewoon goede genen hebben. Heb het bij een vriend van mij ook gezien. Altijd mager toen is hij beginnen trainen en in amper een half jaar zag hij er al echt goed uit. Zijn borst was echt super dat je denkt waarom train ik zo lang. Hij stond ook nog droog.

Maar nu ziet hij amper vooruitgang... Wellicht als hij veel begint te eten dat hij nog goed groeit en echt buff kan worden.

Maar het is dus wel mogelijk. Je moet denken hij is maar 75kg bij 1.81 dat is dus niet megaveel. Doordat hij zo droog staat lijkt het op foto altijd gespierder, als je hem op straat ziet lopen met gewone kleren aan zul je niet zeggen dat hij een monster is.

kben 1.78 en 70 kg en super ecto dus ik weet niet hoe jij met 5kg zwaarder super buff bent O.o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven