- Lid geworden
- 18 mei 2003
- Topic Starter
Nou, als ik ooit wedstrijden zou doen, dan doe ik het raw. (alleen riem)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Insane animal zei:Nou, als ik ooit wedstrijden zou doen, dan doe ik het raw. (alleen riem)
Champ zei:Mietje.. waarom dan wel met Riem... doe het dan Hardcore RAW
en naakt
Insane animal zei:Hehehe, klinkt leuk, wat zijn de records dan voor de junioren in de -110kg en -100kg klasse?
MANNEN – JUNIOREN 19 tot 23 jaar
Kniebuigen
100.0 D. Visser 285.5 kg 18.04.1999 Geldrop110.0 P. Egbergen 327.5 kg 30.12.1984 Noord-Scharwoude
Bankdrukken
100.0 D. Satsjelasjvili 195.5 kg 18.04.1999 Geldrop
110.0 A. Mourid 185.5 kg 11.04.1992 Rotterdam
Deadliften
100.0 M. Kalter 322.5 kg 23.04.1995 Alkmaar
110.0 W. Nolles 316.0 kg 07.04.1985 Den Haag
Leophyte zei:Zijn nog geen misselijke gewichten Richard!!
En doe maar mee aan wedstrijden, zet records neer, kan ik ze over een jaartje of 3/4 weer breken![]()
Met de stats die je nu hebt word je vrijwel zeker kampioen. En iedereen zal zeggen dat je sterk bent.Dus je moet meedoen, als terugtrekt ben je een mietje!Insane animal zei:Thnx,
Maar bedoelen jullie mijn stats die ik nu heb? Of stats die ik kan krijgen als ik met gear zou trainen?
RAW of gear is een keuze en hij kan een NR bankdrukken kosten...robocop zei:volgens mij zou je raw ook al winnen je bent nog junior dus Die gear heb je 'helemaal niet eens nodig![]()
Jup je mag meedoen aan wedstrijden tot en met de dag dat je 23 jaar en 364 dagen word. Dus waarschijnlijk zijn de Open Noord-Hollandse Kampioenschappen 2006 [midden/eind september] de laatste wedstrijd die je kan meedoen als junior. Dat is ook waarschijnlijk wel de enige wedstrijd van het volgende seizoen. Je kan beter al in dit seizoen meedoen.Insane animal zei:Mooie getallen zijn het!
Ik wordt deze maand 23 dus heb ik nog een jaar toch?
Joopie zei:Met de stats die je nu hebt word je vrijwel zeker kampioen. En iedereen zal zeggen dat je sterk bent.Dus je moet meedoen, als terugtrekt ben je een mietje!
Ook moet je lid zijn van een vereniging om mee te doen, ik zou daar zeker haast mee maken want je moet pasjes enzo aanvragen. Tenzij toch niet durft te liften want je klinkt niet enthausiast....
robocop zei:ga je nou ook nog meedoen aan wedstrijden ?
Dat valt mij ook op ja. Maar ik wist trouwens ook niet dat je nog zo jong wasInsane animal zei:Ik klink niet enthousiast?, tis meer dat ik het moeilijk kan beseffen.
Want ik post hier toch al een tijdje en nu opeens van: Ja, je kan wedstrijden doen.
Als je enthousiast was had je in je volgende trainingsupdate er wel over gerept, dus ik dacht dat je het niet zo zag zitten. Maar dat is allemaal twijfel, onzekerheid en afwachtendheid dus.Insane animal zei:Ik klink niet enthousiast?, tis meer dat ik het moeilijk kan beseffen.
Want ik post hier toch al een tijdje en nu opeens van: Ja, je kan wedstrijden doen. HUHBovendien liggen mijn stats nog ver van die van Champ toen hij de NK meedeed (junioren), dus snap ik niet hoe ik die dan moet winnen?
Los daarvan wil ik natuurlijk wel de stats halen die hij ook had daar gaat het niet om.