Veel te veel oefeningen in je schema, ik zou er lekker een 4 way split van maken. Je voeding kan ook wat beter, je kev verhouding is een beetje uit balans. Zou persoonlijk rond de 40-40-20 gaan zitten.
+1
Daarnaast nog een aantal opmerkingen over de oefeningen:
Rug: Ik zou een row weglaten. Daarnaast zou ik niet alleen pulldowns doen, maar ook zeker chin ups/pull ups. Dit zijn toch wel essentiele oefeningen voor de lats en zijn effectiever dan de pulldowns imo.
Benen: Ziet er goed uit, maar ik zou calf-raises doen ipv calf-extensions. Calf extensions is veel meer een spiervormer, waar calf-raises meer een massabouwer is. Daarnaast zou ik zowel seated als standing calf-raises doen, zodat je de gehele kuit aanpakt.
Biceps: Ik zou dumbbellcurls weglaten en hammercurls toevoegen.
Borst: Ik zou de benchmachine laten staan man. Die beperkt zo hard je bewegingsvrijheid, waardoor de effectiviteit van de oefening ook wordt beperkt. Gewoon vervangen door een incline benchpress.
Schouders: 5 oefeningen is wel heel veel voor een kleine spiergroep als de schouders. Zeker als je ze op dezelfde dag doet als borst. Je vraagt dan echt om overtraining en blessures aan je voorste schouderkoppen. Ik zou daarom de military of de shoulderpress weglaten.
Triceps: Triceps is goed, maar ik zou het aantal oefeningen bij biceps/triceps gelijk houden. Dus of bij beide 3 of bij beide 4. Tenzij de ene achterligt op de andere natuurlijk

.
Succes man!
---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------
zoals al werd gezegt ; teveel oefeningen
Doe gewoon voor grootte spiergroepen zoals borst
en benen ongeveer 4 oefeningen en kleinere
spiergroepen 3
En ik zie dat je een stifflegged deadlift bij benen hebt.
Deze kun je beter doen voor je rug, en bij die pak je ook
je hamstrings mee, dus is t slim om bijv nog een extra
Leg extension erin te houden zodat het in evenwicht is.
succes
Hoezo

? Stifflegged deadlift is toch echt een specifieke hamstring oefening en geen onderrug oefening. Dus gewoon bij benen laten! Daarnaast zou ik helemaal geen extra leg extension doen, omdat hij met Squat, Lunges en de al aanwezige leg extensions al 3 quadricep oefeningen heeft. En met de legcurl en de stifflegged "slechts" 2 hamstring oefeningen. Dus eerder een extra hamstring oefening dan een extra quadricep....