AndroidHealthClinic

Nieuws Mijn Trainingsschema

Backspace

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
83kg
Ik ben ongeveer 10 maand bezig ben net 18 geworden dus vond dat ik wel wat serieuzer naar krachttraining toe kon voorheen toch wel redelijk zonder schema overweg maar die sportinstructeur had voor mij een schema in mekaar gezet deze is ingesteld op 2x per week dinsdags en donderdags.

http://img687.imageshack.us/i/naamloosdy.png/

de gewichten moeten hier en daar nog wat omhoog en aangepast ben ook week ziek geweest.
graag een reactie.

Laatst bewerkt:
Het is een klote schema. Geen grote oefeningen gebruikt (squat, benchpress, chins, militairy press, deadlift) en dus ook niet vooraan in je training geplaatst. Imo veels teveel oefeningen. Je komt beter weg met het volgende:
10 setjes benchpress a 5 herhalingen met een gewicht wat je 8x aan kan.
10 setjes optrekken a 5 herhalingen (als je er 8 kan, kan je meer dan doe je meer, minder dan doe je minder)
10 setjes squatten a 5 herhalingen met een gewicht wat je 8x aan kan.

Dit doe je de ene trainingsdag, de andere dag vervang je benchpress door militairy press. Het enigste wat veranderd is het gewicht. Elke training doe je er 2,5kg bij. Squat = losse squat.

wat a1s zegt, pak wat grote oefeningen erbij.
en ik weet niet hoe de sportschool eruit ziet en wat er aanwezig is, maar ik zou eens proberen wat toestellen te vervangen voor losse gewichten, dat is altijd aan te raden

Terug
Naar boven