hey
ik volg jullie nu al een tijdje op dit forum en wil graag jullie advies tijdens mijn trainingen.
Ik zal me eerst even voorstellen.
Ik ben 18 jaar oud weeg 100 kg en ben nou ongeveer een jaar bezig met fitness.
Mijn stats op de grote 3 weet ik eigelijk niet precies test ze niet zo heel erg vaak.
bankdrukken 120kg.
sqautten weet ik niet doe alleen box sqaut en dat record is 115kg
deadliften is max 155 kg.
Zoals jullie kunnen zien liggen mijn benen erg achter. dit komt doordat ik in mijn oude gym die niet fatsoendelijk kon trainen. in mijn nieuwe gym is dat geen probleem.
mijn schema dat ik wil gaan volgen is dit. Beetje westside achtig met de en me dagen. Volgens mij is het schema nog niet helemaal goed. Sommige dagen heb ik gewoon veel te veel oefeningen en andere dagen ben ik volgens mij weer te snel klaar.
Verder wil ik graag nog weten hoeveel herhalingen je de nevenoefeningen moet doen. Is dan 3x6 het beste?
oftewel ik wil graag julle advies voor ik met dit schema ga beginnen!
maandag box sqaut 60% 8x2
deadlift volgens russian schema
good mornings
grip oefening
dinsdag max 3 dan 5 bench press
decline max 5
board press
schedelkraker
dips
shrugs
push press
woensdag
In ieder geval mijn biceps en misschien nog wat andere oefeningen voor buik of missc hien zelfs wel cardio net waar ik zin in heb die dag.
donderdag
box sqaut 80% 8x2
front sqaut
staright legged deadlift
bent over row
dumbbell row
vrijdag speed bench press 9x3
pause press
dumbbell press flat
small bankdrukken 3x3
tricep extension
Jullie advies graag !!!
ik volg jullie nu al een tijdje op dit forum en wil graag jullie advies tijdens mijn trainingen.
Ik zal me eerst even voorstellen.
Ik ben 18 jaar oud weeg 100 kg en ben nou ongeveer een jaar bezig met fitness.
Mijn stats op de grote 3 weet ik eigelijk niet precies test ze niet zo heel erg vaak.
bankdrukken 120kg.
sqautten weet ik niet doe alleen box sqaut en dat record is 115kg
deadliften is max 155 kg.
Zoals jullie kunnen zien liggen mijn benen erg achter. dit komt doordat ik in mijn oude gym die niet fatsoendelijk kon trainen. in mijn nieuwe gym is dat geen probleem.
mijn schema dat ik wil gaan volgen is dit. Beetje westside achtig met de en me dagen. Volgens mij is het schema nog niet helemaal goed. Sommige dagen heb ik gewoon veel te veel oefeningen en andere dagen ben ik volgens mij weer te snel klaar.
Verder wil ik graag nog weten hoeveel herhalingen je de nevenoefeningen moet doen. Is dan 3x6 het beste?
oftewel ik wil graag julle advies voor ik met dit schema ga beginnen!
maandag box sqaut 60% 8x2
deadlift volgens russian schema
good mornings
grip oefening
dinsdag max 3 dan 5 bench press
decline max 5
board press
schedelkraker
dips
shrugs
push press
woensdag
In ieder geval mijn biceps en misschien nog wat andere oefeningen voor buik of missc hien zelfs wel cardio net waar ik zin in heb die dag.
donderdag
box sqaut 80% 8x2
front sqaut
staright legged deadlift
bent over row
dumbbell row
vrijdag speed bench press 9x3
pause press
dumbbell press flat
small bankdrukken 3x3
tricep extension
Jullie advies graag !!!