Fitness Seller

Mijn voedingsschema (bulk) advies is w3lC0me!

Ik verspreid mijn rijst over de dag. Ik eet in totaal 500 gram rijst (ongekookte gewogen) verspreid over 5 maaltijden. 3x met kip, 1x met tonijn en 1x met koolvis.

Verdeling E/K/V ziet er goed uit imo, probeer het anders eens via mypfitnesspall dat is wat overzichtelijker voor ons en jezelf.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wat dingen veranderd in mijn schema.
Eet nog maar 1 keer 500 gr kwark.:D
En ik verdeel de rijst in 2 maaltijden.:D

Ik wil graag alles van FatSecret in een logje zetten ofzo maar weet zoizo al niet hoe Excel werkt...
iemand een tip voor me om alles van FatSecret over te zetten zodat ik dat kan posten hier als een bestandje?

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Verdeling E/K/V ziet er goed uit imo, probeer het anders eens via mypfitnesspall dat is wat overzichtelijker voor ons en jezelf.

Ik gebruik fatsecret,weet alleen niet hoe ik dit moet overzetten naar een duidelijk bestand wat ik kan posten..???

Ik heb wat dingen veranderd in mijn schema.
Eet nog maar 1 keer 500 gr kwark.:D
En ik verdeel de rijst in 2 maaltijden.:D

Ik wil graag alles van FatSecret in een logje zetten ofzo maar weet zoizo al niet hoe Excel werkt...
iemand een tip voor me om alles van FatSecret over te zetten zodat ik dat kan posten hier als een bestandje?

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Ik gebruik fatsecret,weet alleen niet hoe ik dit moet overzetten naar een duidelijk bestand wat ik kan posten..???

Wat hij zegt ^^

• Topic Starter Topic Starter
Prt screen!!

Ik heb met Adobe wat in elkaar geflanst.

Bij Diner staan nu aardappelen,maar dat kan ook zijn 1 portie rijst.

om 9,45 eet ik:
9:45

Banaan
1 middelgrote (18 cm - 20 cm lang)
Plus Tarwebrood
2 x 1 snee, 80
Aldi Gegrilde Kipfilet
2 x 1 plakje, 26 g

om 14:45:

Witte Rijst
1 portie (105 g)
Tonijn in Water (uit Blik)