MuscleMeat

Mijn voedingsschema.

soulnerve

Novice
Waardering
0
Hier mij voedingsschema:

Ontbijt:

5:00 Brinta (magere melk). voorgeschreven hoeveelheid. 250ml melk en 5 lepels brintagrei.

Werk (tussen elke pauze zit +- 2uur) :

8:00 1e Pauze, 2 boterhammen (bruin,volkoren) met mager vlees (casselrib,kipfelet naturel,rosbief).

10:15 2e pauze, 4 boterhammen (bruin,volkoren) met mager vlees en kaas 20+. Banaan.

12:15 3e pauze, 2 boterhammen (bruin,volkoren) met mager vlees (casselrib,kipfelet naturel,rosbief).

ALLES MET BECEL LIGHT.

Avondeten:

17:30 Zilvervliesrijs of volkoren pasta of zoete aardappelen (bataten), met 200gram groente en 100 gram mager vlees (kipfilet, kalkoenfilet enz.)
Magere kwark optimel,
appel

Voor het slapen:

+- 22:30 250ML kwark optimel.

Supplementen:

Alleen Whey protein. Alleen NA een training.

Mijn doel is simpel, gespierder worden. Ik wil nog niet meer massa en dergelijke. Ik vind mezelf al breed genoeg. nog wel...

wat kan ik nog tussendoor eten? want tussen 12:15 en 17:30 niks eten is me te lang af.

waarom eet je tussen 12:15 en 17:30 nix meer?
ga je dan trainen of train je 's avonds

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wat stats van mezelf. misschien dat er dan wat meer over te zeggen valt.

1.80 cm
84,4 kg
BF 18,1%
BMI 26,0 (werd mij vertelt dat dit voor mij niet echt een rol speelde) :S

Hier mijn voedingsschema nu zondertijden vanwege ploegendienst. Dus ik schuif het gewoon op. smorgens werken begin ik 5uur met ontbijt. avonddienst begin ik 9 uur met ontbijt. ook weet ik de Kcal. niet precies. misschien dat iemand me ook kan vertellen hoe ik dat uit kan rekenen? iig hier mn schema.

Ontbijt:

9:00: 250ml magere melk met 40gr brinta

12:00: warm eten omdat ik op het werk niet uitgebreidt kan gaan koken. 100 gram kipfilet 200gram groente (roerbakmix) en 100gram rijst/volkoren pasta
250gr AH magere kwark met klein schepje whey protein. anders krijg ik het niet naar binnen. Banaan.

14:15 2 boterhammen met rosbief/kipfilet/casselrip

16:15 2 boterhammen met rosbief/kipfilet/casselrip (+koffie zonder toevoegingen)

18:30 4 boterhammen met rosbief/kipfilet/casselrip (+koffie zonder toevoegingen) Peer/Appel

20:30 2 boterhammen met rosbief/kipfilet/casselrip (+koffie zonder toevoegingen)

23:30 250gr AH magere kwark met whey protein.

dat was het wel. koffie heb ik mijn twijfels over. en dat ik dus 10km heen en 10km terug fiets van werk elke dag of ik dan wel genoeg eet (eiwitten bv). en op trainingsdagen (ma wo vr) eet ik hetzelfde maar dan 4boterhammen meer op die dag. zondag doe ik 30/45 min cardio. op traingsdagen fiets ik naar het fitnesscentrum. dus dan word dat 40km fietsen op een trainingsdag

tussendoor nog 2/4 liter water

opbouwende kritiek graag ;)

• Topic Starter Topic Starter
trainen doe ik trouwens tussen 9:00 en 12:00 een uurtje.

Terug
Naar boven