Fitness Seller

mijn voedingsschematje

pro 800

Novice
Waardering
0
07.00-08.30
-whey protein van bodystore
-250 ml. magere yoghurt
-75 gr brinta met halfvolle melk (soms eet ik havermout, is dit ook goed?)

10.05: 4 sneeen bruin brood met kipfile/ei/tonijn (elke maand ga ik een boterham erbij doen tot ik aan 6-7 sneen zit.)
ikd rink hierbij een halve liter water

1200-1230: 4 sneeen bruin brood met kipfile/ei/tonijn : hierbij elke maand weer een boterham erbij, tot ik aan 6 boterhammen zit
hier drink ik dan weer een halve liter water bij(handig om mee te nemen naar school, anders had ikw el melk ofzo genomen)

14.25 : 50 gram cashew nootejs, halve liter water, 50 gram kippewit (((((((hiervoor nog iemand suggesties? iets dat handig is om mee naar school te nemen?))))))

16.00 : soms een kommetje pudding ( is dit eigelijk erg? dat weet ik niet zeker)

1700 avondeten: goed bord met aardappelen , groente en een groot stuk vlees!

19.30 training

20.30-21.00 halve liter water met 30 gram dextrose

21.30 : whey shakie met een kom havermout... ( is dit even goed alls brinta??? dit lust ik beter)

22.00 ga ik slapen: 250-500 gram magere kwark + soms een kebab met cocktailsaus(((( is dit slecht???)))

verder wil ik ook een discussievraag stellen :
wat denken jullie van bier in ht weekend? wel? niet?

geef me nu aub alles wat er slecht aan is of wat het beter zou maken...
zou ik van dit schema DIK(vet) kunnen worden? want dit is aub mijn bedoeling niet...

ik wil vooral droge spiermassa opbouwen....

graag veel reacties....

mvg pro 80

Wat is je doel bulken, cutten, geen van beiden etc?

Post de voedingswaarden erbij en je totalen. Om havermout te vergelijken met brinta kan je ook naar de voeidngswaarden op het pak kijken.

1e maaltijd is wel in orde, 2e maaltijd hoeveel kip, eieren of tonijn? 3e maaltijd idem? 4e is crap kan meer bij.
Ik zou eerder gaan trainen en me avondmaaltijd bewaren voor na de training.
Kebab voor het slapen gaan you must be kiddin me :eek:

Drink verder veel water en neem een goeie multivitamine en een visolie (omega 3) supp of eet meer vis. Kijk wat rond op het board naar andere voedingsschema's want dit is niet ideaal, al heb ik ze slechter gezien.

PS bier in t weeknd is de bomb stuk of 30 in een tijdsbestek van 2 a 3 uur.

- varieer maaltijd 1 en 2
- ontbijtje kan misschien nog wel iets groter
- weinig groenten over de dag
- drop de kebab, de cocktailsaus en de pudding
- totalen worden niet geheel duidelijk, reken dat eerst eens uit.
- bier in het weekend: alleen doen als je het anders ECHT niet volhoudt, en proberen af te bouwen zsm
- basic: droge spiermassa kan je niet in een keer opbouwen, je eet eerst meer dan je energiebehoefte waardoor je spiermassa hoger wordt en je vetmassa ook (afhankelijk van hoeveel hoger je gaat zitten), waarna je het in een cut er weer af gooit
- ziet er een beetje weinig uit, noem je stats eens (lengte, gewicht, leeftijd, bf%?)

pro 800 zei:
zou ik van dit schema DIK(vet) kunnen worden? want dit is aub mijn bedoeling niet...
ik wil vooral droge spiermassa opbouwen....
graag veel reacties....
mvg pro 80
Over dik worden geld, voor de meeste mensen dit, je verbruikt op een dag door te "leven" een X aantal calorieen, dit is bij iedereen anders en heeft ook te maken met, sport je, hoe lang/ groot ben je, ect.

Neem je meer calorieen dan je verbruikt, dan kom je aan, simpel as that :rolleyes: En als je wilt groeien moet je vooral veel eiwitten eten, dus iedere dag kebab is een beetje TE VET.

Drooge spiermassa, dat is wat je wilt, dan zal je eeerst iets meer calorieen + eiwitten moeten eten. Van dat laatste, dat helpt je te groeien, moet je natuurlijk ook wel keihard trainen;)

• Topic Starter Topic Starter
reactie terug

k wil breed worden ja :) ....

stats:
1.80- 78-80 kg - 18 jaar

k voetbal ook nog 3* per week :)

mvg

ziet er als erg weinig uit, maar ik kan niks zeggen zonder totalen, dus reken dat eerst eens uit, dan weten we waarover we praten.

Even gaan rekenen jongen... verbruik en inname totaal...

Terug
Naar boven