07.00-08.30
-whey protein van bodystore
-250 ml. magere yoghurt
-75 gr brinta met halfvolle melk (soms eet ik havermout, is dit ook goed?)
10.05: 4 sneeen bruin brood met kipfile/ei/tonijn (elke maand ga ik een boterham erbij doen tot ik aan 6-7 sneen zit.)
ikd rink hierbij een halve liter water
1200-1230: 4 sneeen bruin brood met kipfile/ei/tonijn : hierbij elke maand weer een boterham erbij, tot ik aan 6 boterhammen zit
hier drink ik dan weer een halve liter water bij(handig om mee te nemen naar school, anders had ikw el melk ofzo genomen)
14.25 : 50 gram cashew nootejs, halve liter water, 50 gram kippewit (((((((hiervoor nog iemand suggesties? iets dat handig is om mee naar school te nemen?))))))
16.00 : soms een kommetje pudding ( is dit eigelijk erg? dat weet ik niet zeker)
1700 avondeten: goed bord met aardappelen , groente en een groot stuk vlees!
19.30 training
20.30-21.00 halve liter water met 30 gram dextrose
21.30 : whey shakie met een kom havermout... ( is dit even goed alls brinta
dit lust ik beter)
22.00 ga ik slapen: 250-500 gram magere kwark + soms een kebab met cocktailsaus(((( is dit slecht
)))
verder wil ik ook een discussievraag stellen :
wat denken jullie van bier in ht weekend? wel? niet?
geef me nu aub alles wat er slecht aan is of wat het beter zou maken...
zou ik van dit schema DIK(vet) kunnen worden? want dit is aub mijn bedoeling niet...
ik wil vooral droge spiermassa opbouwen....
graag veel reacties....
mvg pro 80
-whey protein van bodystore
-250 ml. magere yoghurt
-75 gr brinta met halfvolle melk (soms eet ik havermout, is dit ook goed?)
10.05: 4 sneeen bruin brood met kipfile/ei/tonijn (elke maand ga ik een boterham erbij doen tot ik aan 6-7 sneen zit.)
ikd rink hierbij een halve liter water
1200-1230: 4 sneeen bruin brood met kipfile/ei/tonijn : hierbij elke maand weer een boterham erbij, tot ik aan 6 boterhammen zit
hier drink ik dan weer een halve liter water bij(handig om mee te nemen naar school, anders had ikw el melk ofzo genomen)
14.25 : 50 gram cashew nootejs, halve liter water, 50 gram kippewit (((((((hiervoor nog iemand suggesties? iets dat handig is om mee naar school te nemen?))))))
16.00 : soms een kommetje pudding ( is dit eigelijk erg? dat weet ik niet zeker)
1700 avondeten: goed bord met aardappelen , groente en een groot stuk vlees!
19.30 training
20.30-21.00 halve liter water met 30 gram dextrose
21.30 : whey shakie met een kom havermout... ( is dit even goed alls brinta
dit lust ik beter) 22.00 ga ik slapen: 250-500 gram magere kwark + soms een kebab met cocktailsaus(((( is dit slecht
))) verder wil ik ook een discussievraag stellen :
wat denken jullie van bier in ht weekend? wel? niet?
geef me nu aub alles wat er slecht aan is of wat het beter zou maken...
zou ik van dit schema DIK(vet) kunnen worden? want dit is aub mijn bedoeling niet...
ik wil vooral droge spiermassa opbouwen....
graag veel reacties....
mvg pro 80

En als je wilt groeien moet je vooral veel eiwitten eten, dus iedere dag kebab is een beetje TE VET.
....