- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Ik zal ook maar eens een log beginnen.
Ik train nu echt in de sportschool vanaf 3 juni.
Daarvoor heb ik vanaf januari met mijn pa 1 keer in de week een training aan huis gedaan. Deze training was goed voor uithoudingsvermogen en heb hier vrij weinig mee opgebouwd.
Ik ben 16 jaar, word op 26 oktober 17.
1.84 m
en ik weeg op dit moment 73 kg (ben vorige week ziek geweest en een paar kilo afgevallen
)
Dit is mijn schema voor deze 6 weken, ik zit nu in week 4.
Op zondag train ik ook en dan pak ik de spiergroepen die ik op woensdag heb gedaan.
Ik was eigenlijk in bulk status, maar nu dat ik ziek ben geweest en me buikje er weer af is. ga ik niet meer bulken tot dat ik terug kom van het weekje Renesse. (14 tot 21 augustus) Dan word het weer volle naad eten.
Ik zal hopelijk vanavond nog, en anders morgen vroeg posten wat ik gedaan heb vanavond.
Zoals te zien in het schema word het borst biceps vanavond.
Schema's die ik tot nu toe heb gevolgd:
3 juni t/m 10 augustus: Split die hierboven is weergeven, en daarna nog wat aangepaste split
10 augustus '09 t/m 16 oktober '09: UB/LB
19 oktober '09 t/m ??: Jim Wendler 5-3-1
Voedingsschema:
Vanaf het begin tot 6 oktober, wel goed gegeten, maar niet strict.
Vanaf 06-10-09: klik hier
Begin Foto's:
Ik train nu echt in de sportschool vanaf 3 juni.
Daarvoor heb ik vanaf januari met mijn pa 1 keer in de week een training aan huis gedaan. Deze training was goed voor uithoudingsvermogen en heb hier vrij weinig mee opgebouwd.
Ik ben 16 jaar, word op 26 oktober 17.
1.84 m
en ik weeg op dit moment 73 kg (ben vorige week ziek geweest en een paar kilo afgevallen
)Dit is mijn schema voor deze 6 weken, ik zit nu in week 4.
Op zondag train ik ook en dan pak ik de spiergroepen die ik op woensdag heb gedaan.
Ik was eigenlijk in bulk status, maar nu dat ik ziek ben geweest en me buikje er weer af is. ga ik niet meer bulken tot dat ik terug kom van het weekje Renesse. (14 tot 21 augustus) Dan word het weer volle naad eten.
Ik zal hopelijk vanavond nog, en anders morgen vroeg posten wat ik gedaan heb vanavond.
Zoals te zien in het schema word het borst biceps vanavond.
Schema's die ik tot nu toe heb gevolgd:
3 juni t/m 10 augustus: Split die hierboven is weergeven, en daarna nog wat aangepaste split
10 augustus '09 t/m 16 oktober '09: UB/LB
19 oktober '09 t/m ??: Jim Wendler 5-3-1
Voedingsschema:
Vanaf het begin tot 6 oktober, wel goed gegeten, maar niet strict.
Vanaf 06-10-09: klik hier
Begin Foto's:
Hier was ik net 1 week lid van de gym
Laatst bewerkt: