AndroidHealthClinic

Militairen

• Topic Starter Topic Starter
Maar je moet er eerst maar eens voor geselecteerd worden.. ;)

dat is idd ook nog iets :D

ik had een kerel als buddy die niet kon zwemmen en toen we in de zwemtest reddingszwemmen moesten doen verdronk hij me juist bijna tijdens de "redding". geweldig is dat....achteraf :D

ghehe :P dat is ook k*t.
achteraf is het prachtig allemaal, maar op het moment zelf :eek:

mijn buddy kon helemaal niets :\ ik moest alles 10 keer uitleggen voordat hij iets snapte en het zelf eindelijk kon.
verder moest ik iedere dag alleen maar gezeik aan horen dat hij o zo`n zeer aan zijn voeten had, en zijn knien deden zo`n pijn.. of ik zijn rugtas niet heel even kon dragen omdat hij last van zijn schouders begon te krijgen..
hij vergat ook altijd wel wat van zijn uitrusting mee te nemen, dus waren we best vaak de lul.. en doordat we door hem steeds de lul waren begon ook iedereen naar mij te wijzen omdat ik als buddy er voor moet zorgen dat ook bij hem alles in orde is.
gvd, ik was echt pissig op die gast :D gelukkig was hij er halverwegen de opleiding mee gestopt.

het " stoere" gehalte is weer hoog hier hoor. K*tburgers die denken ook maar een klein beetje af te weten van het leven in het leger en allemaal groot praat hebben over wapens die ze enkel kennen van Call of Duty en Counterstrike.

nukubu's

ik was vroeger onderofficier bij de Rijkswacht...van 81 tot 91....gelukkig ben ik daar van af.....ben nu zelfstandige.

• Topic Starter Topic Starter
het " stoere" gehalte is weer hoog hier hoor. K*tburgers die denken ook maar een klein beetje af te weten van het leven in het leger en allemaal groot praat hebben over wapens die ze enkel kennen van Call of Duty en Counterstrike.

nukubu's
--

Laatst bewerkt:
De Amerikanen, Engelsen en Canadezen hebben wel degelijk bijgedragen aan onze bevrijding in 1944/1945. Hij is alleen de Polen vergeten ;)

Ja, maar naar mijn bescheiden mening was het toch allemaal iets complexer dan de Amerikaan en de Engelsman die ons even kwam helpen.

Ja, maar naar mijn bescheiden mening was het toch allemaal iets complexer dan de Amerikaan en de Engelsman die ons even kwam helpen.

Doel je op het feit dat ze pas kwamen toen ze zelf bang waren om het vuur aan de schenen te krijgen als ze die lui hun gang lieten gaan?

:o

Laatst bewerkt:

nukubu's

Haha het 'stoere' en 'ik ben superieur' gehalte druipt er van af bij jou :)
Door ons '(k*t)burgers' te noemen, impliceer je al dat je jezelf superieur vind aan ons.

en impliceren dat het leven in het leger oh zo zwaar is; dat dat niet te vergelijken valt met het 'burger leven'.

en over die wapens opmerking zal ik maar niet beginnen. :rolleyes:

Ik lees liever de verhalen van de 'k*tburgers' die er niks van af weten, dan van een militair die denkt dat hij alles is.

Tja.. ze zullen toch blij zijn als er weer eens een goeie oorlog uitbreekt en wij weten hoe we ons moeten handhaven.

Niks mis met militairen, heb er het volste respect voor zelfs; maar ik irriteer me over het algemeen gewoon aan mensen die zichzelf superieur vinden en irritant gaan doen en om niks gaan liggen schelden ( skybullet bijvoorbeeld ); of het nou militairen of andere mensen zijn, maak ik geen onderscheid tussen.

Ok er waren hier een handvol berichten die redelijk triest waren maar skybullet's reactie haalde heel het topic met nog eens +10 triestheid naar beneden.

..een beetje een hoog Aimee gehalte van dat honden topic laatst toen ze zwaar pissig werd.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven