XXL Nutrition

Militairy press fail

Ace17

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
64kg
Vetpercentage
13%
ik deed eerst 32,5kg militairy press 5/4/4 en vandaag 5/5/3

moet ik deloaden of volgende training gewoon weer proberen? had weliswaar vandaag niet echt goed geslapen (3u in slaap gevallen en kwart over 9 op)

Veel eten, veel slapen.
Try again next time :thumbs:

wtf? wat boeit die ene rep?

Pffff wat een homo topic.

ik kom echt niet meer bij af en toe:D

Haha nice bullshit.

ik zou een maand vakantie nemen man, die set is echt fataal

MP met 32,5 kilo is schouder vernken IMO

oh jee..

ik deed eerst 32,5kg militairy press 5/4/4 en vandaag 5/5/3

moet ik deloaden of volgende training gewoon weer proberen? had weliswaar vandaag niet echt goed geslapen (3u in slaap gevallen en kwart over 9 op)

Ik zie het probleem niet? Probeer volgende keer gewoon nog eens...

Heb nog eens extra zitten denken, ik zou kappen met krachttraining en ff een paar jaar ertussenuit, misschien rondreizen in Australië, of in de Ardennen bivakkeren.
Dat lijken me de 2 beste opties.

Om even terug te komen op de vraag van de ts: Gewoon volgende week weer proberen, misschien ff een slechte dag gehad, gebeurd iedereen wel eens. Als het volgende keer niet beter gaat, zou ik inderdaad deloaden (ik neem aan dat je rippetoe doet, dan zou ik er ongeveer 5/10 kilo vanaf halen). Daarna gewoon weer verder gaan met progressief verhogen.

Haha, is dit een kloontje ofzo :roflol:

Goed topic :thumbs:

Hij traint ws volgens het rippetoe schema, volgens dat schema is het gebruik om na een paar opvolgende fails te gaan deloaden zodat je weer iedere volgende training gewicht kan bijladen.

Ik weet niet na hoeveel fails het gebruik is om te deloaden op rippetoe, zal wel iets van 3 zijn, dus probeer gewoon nog een keertje en lukt het dan niet, ga dan maar deloaden.

Tip: bij ' kleinere' oefeningen zoals de MP, probeer de stapjes voor progressieve overload zo klein mogelijk te maken, wat kan helpen is om 0,5kg schijfjes bij perry sport te kopen, zo kun je kleine stapjes maken van ~1kg per keer en zal je minder snel vast komen te zitten.

Terug
Naar boven