AndroidHealthClinic

Military Press

veel reacties:), maar ik heb nog niet echt het antwoord waar ik naar zocht; ik zoek gewoon een goed schema waarmee ik mijn schouders het beste kan trainen dus voorkant achterkant en zijkant, en met welke oefeningen ik dat het beste kan doen.;)

Shoulder press/Military press/...
Side raise
Bent Over Lateral Raises

Dit is goed genoeg voor je schouders. Front raise is niet nodig.

ik pak zelf

Lateral raise

Front raise

en

Upright row

voor schouders, samen met bench press geeft dit wel een goede schouder workout 2x per week op maandag en donderdag.

Voeten tegen elkaar = Military Press
Voeten breder = overhead press

Zodra je voeten van elkaar af gaan staan, elkaar niet meer raken.. is het geen military press meer.

Een military press is een variant op de overhead press, en dan wel met je voeten bij elkaar.

Voor een mill. press komt wel meer kijken, zoals gripbreedte en positie van je bovenarmen tov je romp.

Maw je kan je voeten tegen elkaar houden maar zodra je elebogen naar voren komen ben je geen MP meer aan het doen.

Voor een mill. press komt wel meer kijken, zoals gripbreedte en positie van je bovenarmen tov je romp.

Maw je kan je voeten tegen elkaar houden maar zodra je elebogen naar voren komen ben je geen MP meer aan het doen.
Dat is het eerste wat ik er van hoor. Bronnen?

Wat blaadjes uit de jaren 50, 60, 70 enz.

Dus iets oudere bronnen dan het internet oud is.

Dank U

:D :D

Probleem sinds internet is dat veel oefeningen in de loop der tijd "verbasterd" zijn waardoor het overzicht is verdwenen. Ik hou me wat dat aangaat aan wat ik geleerd heb toen ik zelf pas begon en zelfs toen was er soms al verwarring

Terug
Naar boven