BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Haha oke gelukkig. Jij ook veel plezier bro.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het een goed idee.
Jeugd drinkt veel te veel, zeer slecht voor de ontwikkeling.
Bedenk wel dat zij later ons pensioen moeten betalen, indirect zijn wij dus ook de lul als zij het vernken binnenkort
---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------
Overhaaste generalisatie
.
Vind het een goed idee.
Bedenk wel dat zij later ons pensioen moeten betalen, indirect zijn wij dus ook de lul als zij het vernken binnenkort
---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------
Overhaaste generalisatie

hoe zit dat eigenlijk als je al 16+ bent, ik drink al anderhalf jaar legaal en dat mag overmorgen ineens niet meer dus?
Nope, las wel dat ze in bepaalde gemeente het gedogen voor deze categorie.
Streng controleren?
Ik ben dan 18 maar ik heb vandaag nog 2 bakken bier gehaald bij de supermarkt en een fles whisky bij de slijterij en er is niemand die mij om m'n ID gevraagd heeft hoor?

Jij was 21 toch? Waar heb je het over dan?
---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------
Sowieso k*targumentatie trouwens![]()

Je wilt het standaard verhaaltje 'het beschadigd je hersens etc' horen?
Die kent iedereen al wijsneus, maar schijnbaar werkt dat niet..![]()
Het gaat erom dat jij het over de jeugd bent terwijl je 21 bent. Dat zij je pensioen moeten betalen? Hoe erge invloed denk je dat dat erop gaat hebben? Maargoed, ik maak jouw argumentatie wel even beter:
Goed idee, de jeugd drinkt steeds vaker en vooral meer. Het is bewezen dat dit slecht voor de ontwikkeling van de hersenen is en dat het zorgt voor een verhoogde kans op verslaving op latere leeftijd. Als dit zou gebeuren zouden er nog grotere zorgkosten zijn omdat hun aantal gezonde levensjaren daalt en betekent dit ook minder inkomsten aangezien ze eerder dood gaan en minder lang premie betalen.
(Alsnog een k*targumentatie, want ik betwijfel het zelf of er minder wordt gedronken dan vroeger, laat staan of die twee jaar eerder drinkende jeugd als maatschappij meer invloed heeft op zorgkosten e.d. dan het gezondere leven tov vroeger, laat staan de andere problemen die wij hebben met de zorgkosten.)
Tevens staat alcohol in verband met afbraak van hersenen, wat je weer kunt herleiden naar mindere prestaties op de banenmarkt etc etc etc.
Oftewel, je probeert op iets te haten waar niet op te haten valt, simpelweg omdat het vast staat dat alcohol onherstelbare schade aanricht.
ow ja want een biertje hier en daar een paar keer per maand gaat veel schade aanrichten.

ow ja want een biertje hier en daar een paar keer per maand gaat veel schade aanrichten.
Bij personen zoals jou - met beperkte (geestelijke) capaciteiten - zal een paar biertjes per maand misschien wel zichtbare schade kunnen aanrichten.
Echter weet iedereen hier dat je als 16 jarige geen 'paar biertjes per maand' drinkt.
haha grappig man ik ben dom ik snap hem haha
hahaha