- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk ben je er niet afhankelijk van maar het helpt toch wel
ieder weekend op cola en fanta gaan feesten dat is triest...
In mijn ogen neem je de jongeren hun jeugd af
mensen als jij zouden geen ogen/mening moeten hebben
als de leeftijd eerst op 16 stond was dit toch al aanwezig![]()
Er is nog wel een vage ethische lijn te trekken (hoeft niet eens een wet te zijn) door de maatschappij om kinderen geen alcohol te voederen, maar alsof je op 17 niet net zo volwassen en verantwoordelijk zou kunnen omgaan met alcohol als op 18.
is jouw jeugd zo lang geleden dan? jongeren die drinken drinken namelijk niet met mateIk vind het gewoon onzin dat hier een wet voor nodig is. En degenen die echt willen zuipen gaan echt niet stoppen met zuipen omwille van een wet. Degene die met mate drinken kunnen nu echter niets meer legaal drinken. Wat voor onzin is dat?

een student die zich 3x per week lam zuipt is gewoon een ordinaire junkie, daar kan je niet om heenTuurlijk kan je wel lol hebben zonder alcohol maar de meeste hier denken dat je een loser bent als je plezier maakt door alcohol te drinken.
Alcohol is gewoon heel erg leuk om te drinken als je jong bent. Het is een leuke ervaring die je deelt met je vrienden. En er zijn een hoop mensen die leuker en gezelliger worden van alcohol en zelfs de gezellige mensen worden nog gezelliger, is dat zo erg dan? Wil dat meteen zeggen dat je zonder alcohol niets als persoon voorstelt? Het is gewoon heel erg leuk voor erbij.
Waarom drink je? Kan je het niet gezellig hebben zonder drank?
Waarom train je? Ben je zo onzeker over je lichaam?
Waarom ga je naar dat festival? Kan je het thuis niet gezellig maken?
Think again.

Er zijn heus wel jongeren die met mate drinken. Of het nu of vroeger is, maakt niet zoveel uit. Dat is gewoon persoonlijk.is jouw jeugd zo lang geleden dan? jongeren die drinken drinken namelijk niet met mate![]()
Er zijn heus wel jongeren die met mate drinken. Of het nu of vroeger is, maakt niet zoveel uit. Dat is gewoon persoonlijk.
Er zat er misschien 1 tussen die een houding had van 'ik drink ff 2 pintjes voor de gezelligheid'
Daarom zeg ik toch ook dat er geen wet nodig is Angelus, wel lezen he. Het punt was dat een goede opvoeding samen met besef van de omgeving veel nuttiger is dan een bureaucraat die even gaat bepalen voor iedereen wat de beste leeftijd is om alcohol te mogen drinken.alsof je op je 16 niet net zo volwassen en verantwoordelijk zou kunnen omgaan met alcohol als op je 17?
Tuurlijk zijn er ook jongeren die met mate drinken. Maar zelfs als de meerderheid een keer dronken is in het weekend, zolang ze niet met de auto gaan rijden en geen alcoholicus worden is dat op zich geen probleem.is jouw jeugd zo lang geleden dan? jongeren die drinken drinken namelijk niet met mate![]()
Ik was een echte alcoholieker net als de meerderheid van mijn vrienden. Er zaten er een paar tussen die weinig tot heel weinig dronken.weet niet hoe t bij jou zat maar toen ik een tiener was had je drinkende mensen en niet-drinkende mensen, geen gulden middenwegEr zat er misschien 1 tussen die een houding had van 'ik drink ff 2 pintjes voor de gezelligheid'
![]()
hoe sta je tegenover het verbod op andere drugs?Daarom zeg ik toch ook dat er geen wet nodig is Angelus, wel lezen he. Het punt was dat een goede opvoeding samen met besef van de omgeving veel nuttiger is dan een bureaucraat die even gaat bepalen voor iedereen wat de beste leeftijd is om alcohol te mogen drinken.
Ik was een echte alcoholieker net als de meerderheid van mijn vrienden. Er zaten er een paar tussen die weinig tot heel weinig dronken.
die zijn meestal niet zo belangrijkOk.hoe sta je tegenover het verbod op andere drugs?
---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 15:44 ----------
jij let teveel op de detailsdie zijn meestal niet zo belangrijk

een student die zich 3x per week lam zuipt is gewoon een ordinaire junkie, daar kan je niet om heen![]()
Er zullen niet heel veel mensen zijn die studeren op hun 16e of jonger die ook nog eens 3x per week zuipen en het überhaupt kunnen betalen.
Want dat is dat beeld toch wat jij bedoeld? De student op kamers die meer zuipt dan leert?

jouw punt reikte verder dan enkel tieners nam ik aan![]()