MuscleMeat

Nieuws Minister Wilders

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
AMSTERDAM - Een kwart van de PVV-stemmers denkt dat Geert Wilders een minister is in het kabinet. Van álle kiezers denkt eenzesde dat. Dit blijkt onder meer uit een onderzoek dat NRC Handelsblad heeft laten uitvoeren naar het huidige kabinet-Rutte. Ruim eenvijfde van de duizend kiesgerechtigde ondervraagden denkt dat Wilders het meest te zeggen heeft over het huidige kabinetsbeleid. Jan Kees de Jager (Financiën) is de populairste minister, gevolgd door Mark Rutte.Opvallend is dat de populariteit van CDA-minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) sterk gedaald is. Maxime Verhagen wordt de minst betrouwbare minister genoemd.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2788...s-denkt-dat-Wilders-minister-is.dhtmlVerbaast me ook niks in een land waar 5,3 miljoen kijken naar 'Boer zoekt vrouw'. Begrijp nu ook weer wat meer waarom de PVV een programma voor verstandelijk gehandicapten heeft geschreven. Maar gelet op die 1 op de 6 van alle ondervraagden die denken dat Wilders een minister is zouden meer partijen zo'n programma mogen schrijven. Nederland, debielenland.

Deze poll is blijkbaar gehouden in limburg of brabant.

Het klinkt ook niet 'minister Wilders'. Minister Verhagen, minister Rosenthal, minister Opstelten, minister Kamp. Minister Wilders :fuu:

minister wilders van haatzaaien en opjut-zaken

Zo zie je maar hoe dom de PVV-achterban is...

Wat is dat toch met dat 'is'? Hoe kun je 'eens' nu in vredesnaam veranderen in 'is'? Welke verstandelijk gehandicapte is daar ooit mee begonnen?

Wordt het straks ook: "Is ga ik naar Zuid Amerika" in plaats van "Eens ga ik..."?
In de spreektaal zeg je 'is' dus dan is de link snel gelegd lijkt me.

'Is' in de spreektaal? Heb dat nog nooit gehoord... Ik hoor en zeg toch duidelijk 'eens', 'uns' of anders desnoods 'us'. Zeker geen 'is'.

us is wel acceptabel ja!!
#pannekoek

Onderzoek in het kader van inkoppertjes.

Zet er dan ook bij hoeveel mensen het denken in andere partijen. 1 op de 6 van het totaal zegt mij niks.

Boer zoekt vrouw is best aardige amusement op de zondagavond. :)

Om maar even in te haken op dat programma voor gehandicapten. Zo gek vind ik dat nog niet, in principe kan je ook stellen dat een groot deel van de PVV achterban gehandicapt is. Ik kan niet geloven dat mensen met een goed verstand op een fascistische partij stemmen, dat is imo pure domheid. Zulke extreme domheid kan je ook aanduiden als een handicap, alleen is het wellicht nog niet erkent als een handicap omdat er anders wel erg veel gehandicapten blijken te zijn wat alleen maar een negatief beeld schept over dit landje.

Inderdaad, iedereen die PVV stemt is achterlijk en gehandicapt. Je begrijpt toch wel dat er voor elke partij dat soort figuren te vinden zijn en dat er waarschijnlijk ook hoger opgeleiden voor de PVV stemmen, gewoon als proteststem en niet omdat ze racistisch, fascistisch, of xenofoob zijn? Trouwens wel apart een pro-joodse partij die fascistisch is. Fascisme is verder antiliberaal terwijl de PVV tot het conservatief-liberalisme behoort. De PVV steunt ook nog eens een centrumrechtse liberale en kapitalistische regering. Kortom in Nazi-Duitsland of fascistisch Italië hadden ze een Wilders niet echt kunnen appreciëren om het licht uit te drukken ;)

Ik stem PVV en ben hoog opgeleid. :eyebrow:

Ik noem t zwakzinnig om je eigen mening en keuze boven die van een.ander te zetten. Iedereen is gelijk, maar de pvv stemmer niet. Wat een hypocriete zooi zeg. Daarnaast zijn er genoeg hoogopgeleiden die pvv stemmen dus ook dat is pure bullshit. Meeste mensen die klagen over de pvv zijn Vaak zo onreeël als t maar zijn kan.

Terug
Naar boven