AndroidHealthClinic

Minoxidil baardgains voor & na?

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 188
  • Weergaven 27K
  • Volgers 28

Bezoekers in dit topic

Mag zeker. Weet niet of het verschil maakt voor België ? Vind zelf wel meerdere online apotheken die de 5% verkopen.
Ah, in BE zit je goed inderdaad. In heb het zelf vanuit UK besteld.
 
Is er ook 5% minoxidil te koop waar geen of weinig propyleenglycol inzit?
 
Zo gingen van 3x per week naar 1x per week naar 0x per week sporten. Tijd voor andere gains. Heb een half jaar voorraad aan minoxidil besteld voor de kale plekken op mijn wang. Erger mij er al een tijdje aan, mijn Turkse genen hebben mij in de steek gelaten. Zie dat er hier ook al veelbelovende resultaten behaald zijn.

Ik ga het zelf doen i.c.m. 1x pw derma rolling (0.5mm) en opbouwend 2-3x pw 1% retinol. Retinol zet om tot tretinoine, wat de expressie van sulfotransferase zou moeten verhogen = meer geactiveerde minoxidil > meer baardgains. (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30974011/)
 
Ah, in BE zit je goed inderdaad. In heb het zelf vanuit UK besteld.
Bij nader onderzoek vind ik wel online apotheken die het verkopen maar deze leggen het klaar bij de apotheker en kan je afhalen met voorschrift.
Zal toch nog eens moeten gaan horen bij huisarts, al wou die dit vorige keer niet voorschrijven.
 
Bij nader onderzoek vind ik wel online apotheken die het verkopen maar deze leggen het klaar bij de apotheker en kan je afhalen met voorschrift.
Zal toch nog eens moeten gaan horen bij huisarts, al wou die dit vorige keer niet voorschrijven.
Minox krijg je echt heel easy voor geschreven. Beetje zielig doen bij ha om de haren en vragen naar een doorverwijzing naar een dermatoloog. Deze zette mij 3maande op minox en dan weer een gesprek kijken wat het gedaan heeft etc. Daarna de stap naar fina op recept, natuurlijk heb ik de minox nie gebruikt want ik wil fina💁
 
Minox krijg je echt heel easy voor geschreven. Beetje zielig doen bij ha om de haren en vragen naar een doorverwijzing naar een dermatoloog. Deze zette mij 3maande op minox en dan weer een gesprek kijken wat het gedaan heeft etc. Daarna de stap naar fina op recept, natuurlijk heb ik de minox nie gebruikt want ik wil fina💁
Ja mijn ha kende niet eens minox... Of dat zei ze toch
 
Ja mijn ha kende niet eens minox... Of dat zei ze toch
Ha is iets anders dan een dermatoloog. Je zou toch eerst een doorverwijzing moeten krijgen naar een derma en die schrijf je minox voor. Gaat dus niet via de ha, de ha is meer een tussen persoon.
 
Heb een half jaar voorraad aan minoxidil besteld voor de kale plekken op mijn wang.
Overgestapt naar even 1x per dag om te wennen. Redelijk last van vermoeidheid en een verhoogde hartslag gekregen. Na toediening stijgt het met een uur met 10-15 slagen om een paar uur later weer langzaam te dalen (volgens mijn Honor band).

Een maand aan wennen met 1x pd nu en eventueel weer terug naar 2x pd. Heb al wel het idee dat er een hoop vellus/donsharen bij zijn gekomen, het ziet er naar uit dat er potentie is voor een goede dikke baard.
 
Back
Naar boven