MuscleMeat

Mis je de middelbare school periode wel eens?

meh ja lekker middelbare school.

je heb geen geld want je verdient hooguit 100 euro per maand met vakkenvullen op je 16e

zo geil als een beer heel de dag door, en in de lessen sletjes bevoelen in de klas maar niet de moed kunnen opbrengen om der ook daadwerkelijk te nken want 1. of ze was te lelijk 2. je zit een lekker mokkel te bevoelen en zij jou maar je schaamt je voor je kleine pikkie of je lichaam 3. je bent zo onzeker als de pl**ris.

en dan elke wkartaal weer in de stress zitten om je examens voldoende te maken want in de lessen let je geen fl**ker op want je bent alleen maar met sletjes bezig

so on so on.

geef mij maar het hbo, veel volwassener en gave school feesten met lekkere studentjes :cool:

Nee, ik leef in het nu! © (E. Tolle)

whahahaha ik zit lekker nog op de middelbare school!

haha hell yes, die tijd was geniaal...

Ben je al begonnen met die opleiding of begin je ook dit jaar?

Wat vind je ervan, leuk niet leuk?

:D

ik zit nu in het 2de jaar, bevalt zeker goed. Ik zou geen idee hebben wat ik liever zou doen en elke dag ga ik met plezier naar de hogeschool toe :p. Daarnaast zit op mijn opleiding naast de opleiding fysiotherapie alleen nog de opleiding verpleegkunde en ergotherapie, je kijkt je ogen uit naar al dat schoons :D

@Klaaswitz: :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

meh ja lekker middelbare school.

je heb geen geld want je verdient hooguit 100 euro per maand met vakkenvullen op je 16e

zo geil als een beer heel de dag door, en in de lessen sletjes bevoelen in de klas maar niet de moed kunnen opbrengen om der ook daadwerkelijk te nken want 1. of ze was te lelijk 2. je zit een lekker mokkel te bevoelen en zij jou maar je schaamt je voor je kleine pikkie of je lichaam 3. je bent zo onzeker als de pl**ris.
en dan elke wkartaal weer in de stress zitten om je examens voldoende te maken want in de lessen let je geen fl**ker op want je bent alleen maar met sletjes bezig

so on so on.

geef mij maar het hbo, veel volwassener en gave school feesten met lekkere studentjes :cool:

Bij jou was het zeker optie 1 ofniet? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een lekker mokkel jou zo bevoelen namelijk.

j/k bro
ok..misschien niet helemaal dan

ik zit nu in het 2de jaar, bevalt zeker goed. Ik zou geen idee hebben wat ik liever zou doen en elke dag ga ik met plezier naar de hogeschool toe :p. Daarnaast zit op mijn opleiding naast de opleiding fysiotherapie alleen nog de opleiding verpleegkunde en ergotherapie, je kijkt je ogen uit naar al dat schoons :D

@Klaaswitz: :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Bij jou was het zeker optie 1 ofniet? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een lekker mokkel jou zo bevoelen namelijk.

j/k bro
ok..misschien niet helemaal dan

in de middelbare school heb ik altijd een monster c**k gehad, ik had altijd lekkere fly chicky's die aan me ding wilde voelen.

maar ja sinds dat ik anaboluh gebruikt is die geschrompen ???

'Vroeger was alles beter' crap.

Ja verschrikkelijk, vooral de laatste 2 jaar dan. Heb mijn laatste middelbaar zelfs speciaal opnieuw gedaan omdat ik het er zo leuk vond. Nou ja, niet helemaal, was ook omdat ik zo slordig was dat ik geen enkele cursus meer had op het einde, maar heb geen moeite meer gedaan om iemands anders zijn cursus te kopiëren ofzo. Heb dan ook maar op alle examens 'volgend jaar beter' geschreven en bijna onmiddellijk ingegeven. :o:lol:

Als ik terugdenk aan m'n laatste jaar zie ik enkel maar goeie momenten, enorme vreugde. Hoefde gelukkig vanaf januari ook niet meer te leren omdat ik er al voor alle vakken zo goed als zeker door was (moest mss nog 10% halen voor de meeste vakken), dus kon eig gewoon volop genieten.
Het begin van het jaar herinner ik eig als een enorme Hitleriaanse periode met veel Hitlergroeten enzo, terwijl de 2de helft meer stond voor lichtzinnige & intense euforie en nog een stuk gekker werd/was als ervoor. Heb toen ook even gedacht dat ik echt gek werd omdat veel leerkrachten me in die periode ook voor gek verklaarden, maar achteraf gezien waren zij het eig die gewoon zo bekrompen waren.

Laatst bewerkt:
Je weet pas wat je mist als je eenmaal op HBO/Uni whatever zit...

Als ik zo terugkijk was het echt een fantastische tijd, lekker klooien altijd en streken uithalen. En inderdaad wat de topicstarter zegt, je klas daar trok je ook mee op in je vrij tijd. Op het HBO is dit echt totaal niet het geval, zie ze een x paar uurtjes in de week op school.

Ja verschrikkelijk, vooral de laatste 2 jaar dan. Heb mijn laatste middelbaar zelfs speciaal opnieuw gedaan omdat ik het er zo leuk vond. Nou ja, niet helemaal, was ook omdat ik zo slordig was dat ik geen enkele cursus meer had op het einde, maar heb geen moeite meer gedaan om iemands anders zijn cursus te kopiëren ofzo. Heb dan ook maar op alle examens 'volgend jaar beter' geschreven en bijna onmiddellijk ingegeven. :o:lol:

Als ik terugdenk aan m'n laatste jaar zie ik enkel maar goeie momenten, enorme vreugde. Hoefde gelukkig vanaf januari ook niet meer te leren omdat ik er al voor alle vakken zo goed als zeker door was (moest mss nog 10% halen voor de meeste vakken), dus kon eig gewoon volop genieten.
Het begin van het jaar herinner ik eig als een enorme Hitleriaanse periode met veel Hitlergroeten enzo, terwijl de 2de helft meer stond voor lichtzinnige & intense euforie en nog een stuk gekker werd/was als ervoor. Heb toen ook even gedacht dat ik echt gek werd omdat veel leerkrachten me in die periode ook voor gek verklaarden, maar achteraf gezien waren zij het eig die gewoon zo bekrompen waren.

Rare vogel ben jij.

Ik was blij toen ik er eindelijk weg was, nu mis ik het soms wel een beetje..

liever vandaag eraf dan morgen.

Middelbare school was geniaal, al die streken die we uithaalde haha prachtig gewoon..leraar opsluiten in de metselkelder,emmer water over stop contact heen gooien, om vervolgens in het donker de leraar met cementspecie te bekogelen :D Zat die achter een muurtje verscholen, Help Help ik word bekogeld! :roflol:
Maatje van me stond op schoolkamp een gozer te swaffelen die lag te slapen, komt de leraar binnen, staat die daar met z'n lul in z'n hand..Word die kerel wakker, meneer, meneer ik vind dit niet zo fijn hahaha.
Iedere dag uitslapen omdat je toch wel spijbelde, gepijpt worden door je chikie op de wc.:D Hell yeah, ik mis die tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie verhalen. Het gare van het HBO is inderdaad dat het totaal niks omvat, de lessen zijn doorgaans oersaai en er is absoluut geen sprake van een groep. Je komt samen en dondert weer op na 2 uur met een uitzondering hier en daar.

Als ik echt terug denk dan was het survival kamp echt wel het meest meesterlijke kamp uit mijn leven. Ik krijg gewoon kippenvel als ik er aan terug denk. Daar hebben we de betekenis van lachkicks een andere dimensie gegeven. WHAHA Ohhh als ik die gasten ook tegen kom gaat het ook altijd over dat kamp.

Ben echter wel op het juiste moment weggegaan, KWT uren kon je bij ons nog overslaan. Tegenwoordig staat de leerplicht al aan de deur als je 2 keer te laat komt, was gelukkig niet zo bij ons..

Heb 4jaar niks gedaan:thumbup:
Altijd ermee geconfronteerd dat ik niet zou slagen, volgens de leraren.
Hoop gekke dingen gedaan, dus gegarandeerd een blokrooster.

Blokrooster wil zeggen, om 8 uur melden en om 4 uur pas uit(ongeacht of je nou de eerste 4uur vrij was, of de laatste 4uur vrij)

Maar ach,

Heb 4jaar niks gedaan:thumbup:
Altijd ermee geconfronteerd dat ik niet zou slagen, volgens de leraren.
Hoop gekke dingen gedaan, dus gegarandeerd een blokrooster.

Blokrooster wil zeggen, om 8 uur melden en om 4 uur pas uit(ongeacht of je nou de eerste 4uur vrij was, of de laatste 4uur vrij)

Maar ach,

Das wel ****ed up, ik had altijd samen met een paar andere kerels zo'n 'gedragsformulier' wat ze aan onhandelbare kinderen gaven om te laten tekenen door die leraren of ze zich goed hadden gedragen of niet.:o

Ik raakte die formulieren altijd 'kwijt' op de 1 of andere duistere manier.:D

Ja, soms wel.

Terug
Naar boven