MuscleMeat

Mis je de middelbare school periode wel eens?

Alles wat is geweest lijkt mooier. Maar over 10 jaar denk je dat ook over nu.
Herinneringen zijn nu eenmaal mooi, omdat we de klootdingen vergeten en over de mooie dingen nadenken en onthouden.

• Topic Starter Topic Starter
Precies. WTF vind men leuk aan een gevangenis waar je al na 1 minuut te laat naar de concierge moest en na 4 keer de hele schoolplein mocht opvegen?

Fok die leerplicht ook die je belt als je ook maar een beetje wilt uitslapen, hier op de uni ben ik mijn eigen meester en bepaal IK wanneer IK WIL leren.

Vrienden? Ik heb geen vrienden en kan ze missen als kiespijn. Bij de reünie kwam niemand. Ja 5 jaar lang met elkaar opgeschoten maar daarna ieder zijn eigen weg en mis ze ook niet, zij missen mij niet.

Geen werk, geen vriendin, je mocht niet naar echte feesten omdat je minderjarig was maar naar die stomme k*tschoolfeestjes met k*tmuziek, een heel k*tverschil met de lekkere studentenfeestjes van tegenwoordig k*t.

Nee, geef mij maar uni. Vrienden maken doe ik wel op faceboek of hyves of wat er tegenwoordig ook uit is. Nooit meer 8 uur opstaan en 4 uur thuis verplicht, nooit meer straf omdat je niet wilt leren wat een meewerkend voorwerp is, nooit meer naar de rector gestuurd worden omdat ik even niet oplet, en jarenlang als slaaf behandeld wordne door die pedoleraren.

Nee, geef mij maar uni, lang leve het studentenleven! :cool:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Nee, wel me MBO periode. 4 jaar geen **** gedaan, alleen gek*t en me diploma gekregen.

epic.

Das wel ****ed up, ik had altijd samen met een paar andere kerels zo'n 'gedragsformulier' wat ze aan onhandelbare kinderen gaven om te laten tekenen door die leraren of ze zich goed hadden gedragen of niet.:o

Ik raakte die formulieren altijd 'kwijt' op de 1 of andere duistere manier.:D

hehehe waar de leraren dan hun handtekening en hun opmerkingen van je gedrag in de les moeten opzetten:D Aan het eind van de dag laten controleren door de afdelingsleider, niet goed genoeg lekker uurtje nakomen:(

ik was een puisterige , nerderige, verlegen slungel.

Gelukkig was ik redelijk goed in sport, zodat het nog enigzins werd gecompenseerd Nooit echt gepest daardoor. Toen ik op mn 17e voor het eerst een dumbbell oppakte, toen begon het echte leven, want ik bleek aanleg te hebben. Ik ben toen in een jaar tijd van 72 naar 93kg geklommen.

Het middelbaar was gwn een heerlijke tijd. Je had echt een gigantisch grote vriendenkring, iedereen kende er iedereen. Je zat je de hele dag kapot te lachen met je maten, geen stress, ...

Hogeschool heeft ook wel zen voordelen maar je hebt er toch veel minder vrienden enz, het is allemaal wat meer ieder-voor-zich.

imo is je middelbare schooltijd wss de beste tijd van je leven

ik was een puisterige , nerderige, verlegen slungel.

gelukkig was ik redelijk goed in sport, zodat het nog enigzins werd gecompenseerd nooit echt gepest daardoor. Toen ik op mn 17e voor het eerst een dumbbell oppakte, toen begon het echte leven, want ik bleek aanleg te hebben. Ik ben toen in een jaar tijd van 72 naar 93kg geklommen.
+1
alleen zit ik nu nog op de middelbare school

vond het op zich als ik er op terug kijk ook wel leuk,

proefwerken stelen

focking geile op je franse lerares

eten en drinken alsof het een feest is midden in de klas

overdreven spieken bij de leraar Engels omdat er niks tegen durfde te doen

overstroming omdat een mong**l de toilet eraf had getrapt

een lerares zo gek krijgen dat ze ontslag nam

mocht altijd te laat komen als ik er maar even was in elke les, leraar boos nou dit moet je inhalen "ja en als ik het nou niet doe" hehe

missen is een groot woord ;maar het was wel een relaxte tijd...veel vrij geen zorgen

vond het op zich als ik er op terug kijk ook wel leuk,

proefwerken stelen

focking geile op je Engelse lerares

eten en drinken alsof het een feest is midden in de klas

overdreven spieken bij de leraar Nederlands omdat er niks tegen durfde te doen

overstroming omdat een mong**l de toilet eraf had getrapt

een leraar zo gek krijgen dat hij ontslag nam

mocht altijd te laat komen als ik er maar even was in elke les, leraar boos nou dit moet je inhalen "ja en als ik het nou niet doe" hehe

De rest wel het zelfde ja:D

Terug
Naar boven