Precies. WTF vind men leuk aan een gevangenis waar je al na 1 minuut te laat naar de concierge moest en na 4 keer de hele schoolplein mocht opvegen?
Fok die leerplicht ook die je belt als je ook maar een beetje wilt uitslapen, hier op de uni ben ik mijn eigen meester en bepaal IK wanneer IK WIL leren.
Vrienden? Ik heb geen vrienden en kan ze missen als kiespijn. Bij de reünie kwam niemand. Ja 5 jaar lang met elkaar opgeschoten maar daarna ieder zijn eigen weg en mis ze ook niet, zij missen mij niet.
Geen werk, geen vriendin, je mocht niet naar echte feesten omdat je minderjarig was maar naar die stomme k*tschoolfeestjes met k*tmuziek, een heel k*tverschil met de lekkere studentenfeestjes van tegenwoordig k*t.
Nee, geef mij maar uni. Vrienden maken doe ik wel op faceboek of hyves of wat er tegenwoordig ook uit is. Nooit meer 8 uur opstaan en 4 uur thuis verplicht, nooit meer straf omdat je niet wilt leren wat een meewerkend voorwerp is, nooit meer naar de rector gestuurd worden omdat ik even niet oplet, en jarenlang als slaaf behandeld wordne door die pedoleraren.
Nee, geef mij maar uni, lang leve het studentenleven!