In this sit down with Retired Navy SEAL Clint Emerson and Patrick Bet-David, they discuss several chapters from one of his books called 100 Deadly Skills.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal vast wel genoeg airplay hebben gehad toentertijd in US. Hebben wij toch geen notie van in Europe.Dat die zaak zo onder de radar bleef.De Speed Freak Killers waren ook zo'n vrolijk duo.
Hij misdraagt zich aardig, hopen dat hij hard aangepakt wordt in de gevangenisiemand die de rechtzaak van Gökmen T. (tramschutter Utrecht) volgt?
Hij misdraagt zich aardig, hopen dat hij hard aangepakt wordt in de gevangenis
Op de radio lieten ze een fragment horen van een slachtoffer die zei iets van; ‘ik hoop dat als je vrij komt je geschept wordt door een vrachtwagen, vies varken’inderdaad, inmiddels apart gezet in een kamertje. slachtoffer vertelde dat het weinig scheelde dat ze door zijn daad stierf, zijn reactie was 'jammer jammer'.
morgen dag 3, feed op twitter https://twitter.com/YelleTieleman
denk je dat het een act is in de hoop ontoerekeningsvatbaar te worden verklaard of dat hij werkelijk zo onverschillig en respectloos is?
Op de radio lieten ze een fragment horen van een slachtoffer die zei iets van; ‘ik hoop dat als je vrij komt je geschept wordt door een vrachtwagen, vies varken’
Nou volgens mij spoort hij echt niet, te zien op dit filmpje
tbs afdeling hoop ik , gewone detentie zal hij niks van lereninderdaad, hij geniet van de aandacht en hij gebruikt de rechtzaak als een podium om zijn show op te voeren
doet me denken aan Anders Breivik die met een Hitler-groet de rechtzaal binnenliep, Gökmen kwam scheldend en tierend de rechtzaal binnen en hij noemde iedereen ketters
ik gok enkeltje PI Vught
tbs afdeling hoop ik , gewone detentie zal hij niks van leren