Fitness Seller

Misdaad Topic

Bezoekers in dit topic

zou zo iemand überhaupt ooit kunnen leren?

ik denk dat dit een van de weinige gevallen is waarbij het enkel helpt hem ver weg in een donker kamertje te stoppen
hence tbs , tbs kan tot de dood doorgetrokken worden
 
  • Like
Waarderingen: hk95
hence tbs , tbs kan tot de dood doorgetrokken worden

ja maar je kan je afvragen, wil je tijd en geld investeren om zo iemand een leven lang te 'behandelen' in een tbs-kliniek of liever weg laten rotten?

anderzijds kan het laatste toch niet in Nederland en dan is tbs inderdaad de beste oplossing
 
ja maar je kan je afvragen, wil je tijd en geld investeren om zo iemand een leven lang te 'behandelen' in een tbs-kliniek of liever weg laten rotten?

anderzijds kan het laatste toch niet in Nederland en dan is tbs inderdaad de beste oplossing
ik zie zulke lui ook liever voor het vuur peleton verschijnen
 
  • Love
Waarderingen: hk95
iemand die de rechtzaak van Gökmen T. (tramschutter Utrecht) volgt?

zaak loopt iets anders dan gepland, uitspraak moest vandaag zijn maar een juridisch adviseur van een slachtoffer start een wrakingsproces


bijzonder
 
:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Valt wel mee. Hij is moslim en vind dat hij niet eerlijk behandeld werd omdat de rest wel doodgeschoten is.
Dat kan dan nu toch nog wel :thumb:

sarcastisch hoop ik?
 
:)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: hk95
Weinstein van ziekenhuis naar gevangenis
De voormalige Amerikaanse filmproducent Harvey Weinstein wordt vandaag vanuit een ziekenhuis naar een gevangenis gebracht. Dat heeft zijn zegsman bekendgemaakt. Weinstein is schuldig bevonden aan verkrachting en seksueel misbruik.

Weinstein werd na de bijeenkomst waar hij schuldig werd bevonden onwel. De 67-jarige Weinstein klaagde over pijn op de borst en bleek een te hoge bloeddruk te hebben. Hij was op weg naar de gevangenis op Rikers Island in afwachting van zijn strafeis die op 11 maart wordt bekendgemaakt, maar ging in plaats daarvan naar het Bellevue-ziekenhuis dat een afdeling heeft waar gevangenen kunnen worden verzorgd.

In het ziekenhuis onderging Weinstein een behandeling waarbij een blokkade in de aderen bij zijn hart werden weggehaald, aldus zijn woordvoerder.
:wave:

Honderd elektronische apparaten R. Kelly in beslag genomen
Er lijkt in de misbruikzaak tegen R. Kelly steeds meer bewijs tevoorschijn te komen. In Chicago lieten aanklagers in de rechtszaak tegen de zanger weten dat ze meer dan honderd elektronische apparaten zoals smartphones en iPads in beslag hebben genomen.

Omdat er mogelijk nieuwe informatie naar boven kan komen uit de in beslag genomen apparaten heeft de rechter besloten dat de zaak tegen de 53-jarige zanger opnieuw wordt uitgesteld. Oorspronkelijk zou R. Kelly in april voor de rechter in Chicago komen. Nu komt hij pas op 13 oktober voor de rechter.

De Amerikaanse zanger wordt onder andere beschuldigd van seksueel misbruik van minderjarigen. Naast de rechtszaak in Chicago loopt er ook in New York een rechtszaak tegen de r&b-zanger. R. Kelly houdt zelf nog altijd vol dat hij onschuldig is en ontkent alle aantijgingen.
Jij ook :wave:
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Lekker volkje, verdedigen van een terroristische daad. En je dan profileren als de rocky van de zuid-as. Hopelijk treft hij gauw zijn tegenstander.
Ook die man die de rechtspraak loopt te frustreren. Hopelijk vind justitie gauw iets van medeplichtigheid, want het blijft verdacht dat die moslim de aanslag wel heeft overleeft, én dat hij niets heeft gedaan om de dader te stoppen.
Moslims zijn broeders. Het blanke ras moet gewoon uitgeroeid worden volgens dat volk. Enige 95% van de moslims waar ik mee in aanranking ben gekomen. Vinden ons bij voorbaat al kinder verkrachters, kanker joden en racisten. Meer kan ik er niet uithalen met hun wollah wollah tussen elke 3 letters door. Gelukkig is de oudere generatie nog wel wat normaler als de jeugd op dat gebied.
 
  • Like
Waarderingen: hk95

best interessante serie, ik vind/vond die danny eigenlijk een enorme kwal maar ik moet zeggen dat deze serie me boeit
 

best interessante serie, ik vind/vond die danny eigenlijk een enorme kwal maar ik moet zeggen dat deze serie me boeit
Ik zag het gisteren ook, goeie reporter. Je verwacht niet dat dit gewoon in Nederland ook gebeurt
 
Ik zag het gisteren ook, goeie reporter. Je verwacht niet dat dit gewoon in Nederland ook gebeurt

grappig is dat ik in de buurt van Nijmegen woon, de tippelzone in Nijmegen is een directe weg vanuit de stad naar het centraal station

zat keren vanuit de stad 'binnendoor' gelopen naar station, bizar om te zien dat er op straat crack gerookt wordt en je meerdere malen wordt aangesproken of je zin hebt

de tippelzone ligt overigens direct naast een gymnasium en een politiebureau..
 
Hier in Utrecht ligt het naast de bouwmarkt, crack heb ik nooit kunnen bespeuren, maar veel van die meiden zijn wel verslaafd.
 
grappig is dat ik in de buurt van Nijmegen woon, de tippelzone in Nijmegen is een directe weg vanuit de stad naar het centraal station

zat keren vanuit de stad 'binnendoor' gelopen naar station, bizar om te zien dat er op straat crack gerookt wordt en je meerdere malen wordt aangesproken of je zin hebt

de tippelzone ligt overigens direct naast een gymnasium en een politiebureau..
Beautiful memories. Ik was een paar jaar terug regelmatig in Nijmegen te vinden. Ik vond het altijd een heel avontuur om via dat straatje de stad in en uit te lopen. :lol:
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Beautiful memories. Ik was een paar jaar terug regelmatig in Nijmegen te vinden. Ik vond het altijd een heel avontuur om via dat straatje de stad in en uit te lopen. :lol:

inderdaad, altijd kiezen of via 'het straatje' of omlopen via kronenburgpark

alhoewel kronenburgpark s avonds niet veel beter/veiliger is
 
Wie naait er nou eigenlijk ook zn junk zonder condoom :scratch:
 
Back
Naar boven