Fitness Seller

Misdaad Topic

Bezoekers in dit topic

inderdaad, altijd kiezen of via 'het straatje' of omlopen via kronenburgpark

alhoewel kronenburgpark s avonds niet veel beter/veiliger is
nee, het was (of is?) niet echt een beste omgeving. Ik was zelf altijd heel blij als ik dat gedeelte had gehad, al waren die prostituees altijd wel heel vriendelijk tegen me. :dunno: :D
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Moslims zijn broeders. Het blanke ras moet gewoon uitgeroeid worden volgens dat volk. Enige 95% van de moslims waar ik mee in aanranking ben gekomen. Vinden ons bij voorbaat al kinder verkrachters, kanker joden en racisten. Meer kan ik er niet uithalen met hun wollah wollah tussen elke 3 letters door. Gelukkig is de oudere generatie nog wel wat normaler als de jeugd op dat gebied.

Dat vooral jongeren zich door de week profileren als moslim, en in het weekend gewoon los gaan als westerse jongeren is echt zorgelijk. En zoals gewoonlijk hebben de heren in Den Haag, geen enkel idee wat er op straat leeft. Zij kennen de jeugd en wat hun bezighoudt niet.
 
nee, het was (of is?) niet echt een beste omgeving. Ik was zelf altijd heel blij als ik dat gedeelte had gehad, al waren die prostituees altijd wel heel vriendelijk tegen me. :dunno: :D

nog steeds niet echt een beste omgeving, overdag niks te merken maar zodra het nacht is moet je eigenlijk uit de buurt van het joris ivensplein en dat straatje blijven

alhoewel de snackbar daar wel helemaal top is
 
Dat vooral jongeren zich door de week profileren als moslim, en in het weekend gewoon los gaan als westerse jongeren is echt zorgelijk. En zoals gewoonlijk hebben de heren in Den Haag, geen enkel idee wat er op straat leeft. Zij kennen de jeugd en wat hun bezighoudt niet.

Ligt eraan vanuit welke invalshoek je het bekijkt, ze profileren zich als moslim omdat ze een houvast nodig hebben. Moslims zijn geen homogene gemeenschap, het is in mijn optiek daarom ook onjuist om te spreken over een "volk", het zijn in dit geval toevallig een groepje mensen die allemaal dezelfde karakteristieke eigenschappen bezitten, logisch want ze trekken met elkaar op, mijn ervaring zegt me dat veel van deze jongens nog nooit een moskee van binnen hebben gezien, maar ze gewoon wat ik al zei een houvast nodig hebben en dat vinden ze blijkbaar in de islam.

Je blijft op de eerste plaats een mens he, met gebreken en alles, of je nu een vrome moslim bent of dat je enkel jezelf zo voor wenst te doen, het maakt allemaal niet uit. Onderschat ook het effect van groepsdruk niet.

Ik snap dat deze jongens vreselijk antipatisch overkomen, maar er schuilt negen van de tien keer veel ellende achter, er is altijd een fundament waarop iets gestoeld is, dat geldt ook voor ellende. De kunst van empathie is om ook om empathie te kunnen hebben voor mensen die niet op ons lijken, want onze empathie is selectief van aard. Dit is lastig en niet voor iedereen weggelegd, maar het kunnen geeft je veel nieuwe inzichten en misschien een kans op persoonlijke groei.
 
Laatst bewerkt:
Dat vooral jongeren zich door de week profileren als moslim, en in het weekend gewoon los gaan als westerse jongeren is echt zorgelijk. En zoals gewoonlijk hebben de heren in Den Haag, geen enkel idee wat er op straat leeft. Zij kennen de jeugd en wat hun bezighoudt niet.
Menige Marokkaanse/turkse jeugd kijkt op tegen de praktijken die badr vroeger uit heeft gevoerd. Zomaar na het stappen een receptionist nokkie slaan. Hun kijken daar tegen op vinden dat stoer ofzo ? Daarom merkte je ook een soort rassen oorlog omtrent de wedstrijd van rico en badr. Elke moslim was voor badr. Hun kijken niet verder naar wat iemand van hun eigen volk uitspookt. Zolang het maar een moslim is met status is hij de man onacht hij zomaar mensen doodslaat op straat bv is normaal.

Turkse bevolking waar ik Mee werkte waren allemaal erdogan aanhangers. En dat is ook niet de beste persoon om nou eenmaal tegen op te kijken. Wat ik gezien heb en gehoord vind ik schokwekkend. En het is ookal niet meer te redden. Die jongens weten niet beter en zijn gewoon zo stupid als wat. Altijd kanker nederland dit en dat maar als je zegt tyf dan op naar je eigen land als dit een kanker land is. Heb je zo 10 hyenas in je nek hangen van dat je een racist bent. En elke nederlander kijkt toe en houd zijn mondje dicht.
 
Ligt eraan vanuit welke invalshoek je het bekijkt, ze profileren zich als moslim omdat ze een houvast nodig hebben. Moslims zijn geen homogene gemeenschap, het is in mijn optiek ook onjuist om te spreken over een "volk", het zijn in dit geval toevallig een groepje mensen die allemaal dezelfde karakteristieke eigenschappen bezitten, logisch want ze trekken met elkaar op, mijn ervaring zegt me dat veel van deze jongens nog nooit een moskee van binnen hebben gezien, maar ze gewoon wat ik al zei een houvast nodig hebben en dat vinden ze blijkbaar in de islam. Je blijft op de eerste plaats een mens he, met gebreken en alles, of je nu een vrome moslim bent of dat je enkel jezelf zo voor wenst te doen, het maakt allemaal niet uit. Onderschat ook het effect van groepsdruk niet.
Ze lijken anders wel extra gevoelig voor de groepsdruk. En kiezen dan maar wat ze het beste kennen. En daarmee vergooien ze de vrijheden waar hun ouders voor gestreden hebben. De jeugd gaat terug in de tijd.
Istanbul was in de jaren 60 ook een vrij gevochten stad, zonder hoofddoeken en vrouwen aan de universiteit.
 
Niet helemaal waar, als je naar oude foto's van Istanboel kijkt zie je ook wel vrouwen die gesluierd zijn. Ik ben van mening dat je een vrouw niets moet willen opdringen, laat een vrouw zelf bepalen of ze gesluierd wenst rond te lopen of niet. Het Turkije in de jaren 30 gebruikte de westerse vrouw als propagandamiddel om de Turkse vrouw te motiveren zich te ontsluieren. Veel vrouwen in de grote steden gingen hierin mee, anderen weer niet.
 
Het zal pas echt losgaan wanneer meth en PCP hun intrede doen. Gebruikers weten niet eens op welke planeet ze zijn.
Moslims zijn broeders. Het blanke ras moet gewoon uitgeroeid worden volgens dat volk. Enige 95% van de moslims waar ik mee in aanranking ben gekomen. Vinden ons bij voorbaat al kinder verkrachters, kanker joden en racisten. Meer kan ik er niet uithalen met hun wollah wollah tussen elke 3 letters door. Gelukkig is de oudere generatie nog wel wat normaler als de jeugd op dat gebied.
Want blanke moslims bestaan niet...

giphy.gif
 
Kan je twee keer aids krijgen dan?
in zekere zin wel , als je aids heb en je heb sex met een persoon ( onveilig ) die het virus ook heeft kun je een gemuteerde strain ontwikkelen die behandelen nagenoeg onzinnig maakt
 
Menige Marokkaanse/turkse jeugd kijkt op tegen de praktijken die badr vroeger uit heeft gevoerd. Zomaar na het stappen een receptionist nokkie slaan. Hun kijken daar tegen op vinden dat stoer ofzo ? Daarom merkte je ook een soort rassen oorlog omtrent de wedstrijd van rico en badr. Elke moslim was voor badr. Hun kijken niet verder naar wat iemand van hun eigen volk uitspookt. Zolang het maar een moslim is met status is hij de man onacht hij zomaar mensen doodslaat op straat bv is normaal.

Turkse bevolking waar ik Mee werkte waren allemaal erdogan aanhangers. En dat is ook niet de beste persoon om nou eenmaal tegen op te kijken. Wat ik gezien heb en gehoord vind ik schokwekkend. En het is ookal niet meer te redden. Die jongens weten niet beter en zijn gewoon zo stupid als wat. Altijd kanker nederland dit en dat maar als je zegt tyf dan op naar je eigen land als dit een kanker land is. Heb je zo 10 hyenas in je nek hangen van dat je een racist bent. En elke nederlander kijkt toe en houd zijn mondje dicht.
Dit is deels waar. Alleen vanaf de Nederlandse kant gebeurt dit ook genoeg. Zolang 1 van beide partijen zich niet openstelt voor de ander zal het ook altijd blijven.
 
Dit is deels waar. Alleen vanaf de Nederlandse kant gebeurt dit ook genoeg. Zolang 1 van beide partijen zich niet openstelt voor de ander zal het ook altijd blijven.

Ik hoor bijvoorbeeld het woordje acceptatie vaak vallen, het punt met acceptatie is dat het niet te forceren valt. Als iemand met je omgaat accepteert die persoon je al. Door vervolgens alsnog acceptatie te willen eisen creëer je een stoorzender en dat wordt gewoon niet goed ontvangen, wat je dan krijgt is dat beide partijen gaan wijzen naar elkaar. Slechte communicatie is de oorzaak van veel ellende in deze maatschappij.

Taal is eigenlijk hartstikke ondergeschikt, je moet niet alles in woorden uit willen drukken. We voelen elkaar te weinig aan.
 
Het zal pas echt losgaan wanneer meth en PCP hun intrede doen. Gebruikers weten niet eens op welke planeet ze zijn.

Want blanke moslims bestaan niet...

giphy.gif
Zeg ik dan dat die niet bestaan ? Zeg toch moslim broeders.
 
“Michel Fourniret heeft moord op 9-jarige Estelle bekend”
Seriemoordenaar Michel Fourniret heeft in Parijs tegenover de onderzoeksrechter de moord op het 9-jarige Franse meisje Estelle Mouzin bekend. Dat schrijft het Franse magazine Le Point op zijn website. Mouzin verdween in januari 2003 in de Franse gemeente Guermantes toen ze terugkeerde van school, ze was toen negen jaar. Haar lichaam is nooit teruggevonden.

Het is onduidelijk of Fourniret ook bekend heeft wat er met het lichaam van het meisje gebeurd is. Hij zou vandaag verder ondervraagd zijn.

Fourniret was in het verleden wel vaker in beeld gekomen als verdachte. Die verdenkingen konden echter nooit hard gemaakt worden, onder meer omdat de seriemoordenaar zich op de dag van de feiten op een andere plaats zou bevonden hebben. Maar in november vorig jaar bekende zijn ex-vrouw dat ze Fourniret een alibi bezorgde en werd de seriemoordenaar in beschuldiging gesteld.

Fourniret, bijgenaamd het ‘monster van de Ardennen’, werd in 2008 al tot levenslang veroordeeld voor de ontvoering, verkrachting en moord op zeven meisjes en vrouwen. Onder hen ook de Belgische Elisabeth Brichet (12). Later bekende hij nog de moord op de Britse Joanna Parrish (20) en Marie-Angèle Domèce (19). Zij waren allebei in het begin van de jaren negentig verdwenen in het Franse departement Yonne.
Dude... Ze geloofden dus zijn ex-vrouw. :roflol:
 
Back
Naar boven