AndroidHealthClinic

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Ik ga mee eens verdiepen in FBI agent John Connolly. Wel interessante geezer

thumbnail_image0 (1).jpg

Dit zou één van z'n zonen zijn. :thinking:

• #2.803
Nu weer vrij volgens wiki

45 jaar achter tralies. :gek: Wat een weggegooid leven.

2.5 jaar cel :eek:
2,5 jaar omdat het mogelijk heel slecht af had kunnen lopen. Er hadden mogelijk doden of zwaar gewonden kunnen vallen.

Mkay, dus iedereen die voortaan bezopen achter het stuur zit krijgt ook 2,5 jaar?

De rechtsgang is soms echt het spoor bijster in dit land. Pedo die paar kinderen molesteerd na een jaar weer op vrije voeten, dronken pool die kind doodrijdt na 6 maanden weer vrij en de weg op, mocro die met 150 door rood iemand dood rijdt na 6 maanden weer vrij, maar dit is dan 2,5 jaar waard?
Snapt iemand het nog?

Een auto is bedoeld om in te rijden, vergelijk het dan met op een menigte inrijden maar dat de auto op een paaltje stuit.
Die vergelijking slaat kant nog wal. Dat is een mislukte poging tot meervoudige doodslag/moord. Een gefaalde terroristische aanslag waarbij het doel slachtoffers maken is.

Dit is een vuurwerkbom op een ontzettend domme locatie die heel fout af had kunnen lopen, maar het doel was niet om slachtoffers te maken.

Als je dat aan elkaar gelijk trekt heb je geen idee waar je het over hebt.

Dus strafbaar? Jazeker.
Maar 2,5 jaar? Ik vind van niet.
Maar het is slechts de eis van het OM, niet de uitspraak van de rechter.

Die vergelijking slaat kant nog wal. Dat is een mislukte poging tot meervoudige doodslag/moord. Een gefaalde terroristische aanslag waarbij het doel slachtoffers maken is.

Dit is een vuurwerkbom op een ontzettend domme locatie die heel fout af had kunnen lopen, maar het doel was niet om slachtoffers te maken.

Als je dat aan elkaar gelijk trekt heb je geen idee waar je het over hebt.

Dus strafbaar? Jazeker.
Maar 2,5 jaar? Ik vind van niet.
Maar het is slechts de eis van het OM, niet de uitspraak van de rechter.
Geen idee hoeveel van die straf voorwaardelijk is.

Ik lees over jerrycans en de kracht van de explosie en in tegenstelling tot andere zaken die jij noemt gaat van beelden van deze creativiteit op internet een stimulerende werking uit.

Met die bom op die tijd op die plek accepteer je dat er slachtoffers vallen.

Met die bom op die tijd op die plek accepteer je dat er slachtoffers vallen.
De intentie om slachtoffers te maken (aanslag/terrorisme) of te dom zijn om te snappen dat er slachtoffers kunnen vallen lijkt mij nogal een flink verschil.

Dat laatste lijkt mij hier het geval.

De intentie om slachtoffers te maken (aanslag/terrorisme) of te dom zijn om te snappen dat er slachtoffers kunnen vallen lijkt mij nogal een flink verschil.

Dat laatste lijkt mij hier het geval.
Ik heb het niet over intentie, maar wel over het moment dat schuld opzet wordt. Iedereen weet dat vuurwerk gevaarlijk kan zijn, al helemaal als je met jerrycans aan de slag gaat.

Al heb ik geen idee wat de aanklacht is en in hoeverre dit relevant is.

Heldin!

Marianne Bachmeier (1950 – 1996)became famous in Germany after she shot and killed the murderer of her daughter(7years old) in the District Court of Lübeck in 1981.
On 6 March 1981 She smuggled a Beretta 70 into the courtroom and shot the confessed killer of her daughter, Klaus Grabowski a convicted sex offender. She aimed the gun at his back and pulled the trigger eight times. Seven of the shots hit him, and the 35-year-old defendant was killed almost instantly.
She was convicted 1983 of manslaughter and unlawful possession of a firearm to6 years in prison but was released after serving three years.

Jammer van de kut muziek

Laatst bewerkt:
  • #2.816
8b16e9ae-cac1-4999-b260-d355a262613c.gif.gif

• #2.819
Doe het voor jou :D

Elke handeling in het leven doe ik voor jou

Don't mess with Texas.

Terug
Naar boven