XXL Nutrition

Sticky Misdaad Topic

Shawna isn't some serial rapist or violent pedophile, but a young woman who happened to hook up with the wrong guy when she was 19 and he, it turned out, was 14. Fifteen years later, condemned to life on the sex offender registry, she still pays the price for that mistake every day. Her story raises important questions about who gets labeled a sexual predator and the penalties we impose on them.

Nou, nou, dit is ook behoorlijk overdreven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.823

carmine_persico_with_his_legal_advisor__commision_trial__1-gif.563559

2,5 jaar omdat het mogelijk heel slecht af had kunnen lopen. Er hadden mogelijk doden of zwaar gewonden kunnen vallen.

Mkay, dus iedereen die voortaan bezopen achter het stuur zit krijgt ook 2,5 jaar?

De rechtsgang is soms echt het spoor bijster in dit land. Pedo die paar kinderen molesteerd na een jaar weer op vrije voeten, dronken pool die kind doodrijdt na 6 maanden weer vrij en de weg op, mocro die met 150 door rood iemand dood rijdt na 6 maanden weer vrij, maar dit is dan 2,5 jaar waard?
Snapt iemand het nog?

We moeten nog maar zien wat de rechter gaat zeggen, 2.5 jaar is de eis van de Officier.

Straffen voor dodelijke ongevallen zijn inderdaad echt bizar laag soms, vind ik tenmisnste.

Het gekke is dat er niet echt gekeken wordt naar de daadwerkelijk uitkomst, maar alleen de overtreding, daar is mijn grootste issue.
Met die bom op die tijd op die plek accepteer je dat er slachtoffers vallen.

Ja alleen er zijn geen slachtoffers. Als er wel slachtoffers waren spreek je hier wel over de correcte opzetvariant, namelijk het aannemelijke risico dat iemand slachtoffer wordt door jouw handelen.

Ik kan ook niet zien wat er ten laste is gelegd?
Edit: brandstichting of het teweegbrengen van een explosie.

Welk lastig om vergelijkbare zaken te vinden, maar hier is er een van een corba6 in een portiek waarvoor 12 maanden (4 voorwaardelijk) is opgelegd.

Ik zie deze zaak geen 2.5 jaar krijgen als ik eerlijk ben.

Laatst bewerkt:
Welk lastig om vergelijkbare zaken te vinden, maar hier is er een van een corba6 in een portiek waarvoor 12 maanden (4 voorwaardelijk) is opgelegd.
Een cobra6 afsteken is imo wel een gradatie lager dan een paar jerrycans met benzine vullen en die vervolgens te laten ontploffen.

Een cobra6 afsteken is imo wel een gradatie lager dan een paar jerrycans met benzine vullen en die vervolgens te laten ontploffen.

Klopt, maar in een portiek met schade aan woningen is ook wel weer anders dan in een tunnel.

Maar ik vind het lastig om direct vergelijkbare uitspraken te vinden, dus ik ben wel benieuwd.

• #2.828

Yeah, i knew Djan

De beruchte maffiabaas Matteo Messina Denaro is gearresteerd, zo melden Italiaanse media. Hij kon worden opgepakt in Palermo, op het eiland Sicilië. Matteo Messina Denaro zou de grote baas van de Siciliaanse Cosa Nostra zijn. Hij was sinds 1993 op de vlucht.

Een gozer die je beter niet tegenkwam. :emo:

Laatst bewerkt:
  • #2.833
Hij is opgepakt hoor ik net op t nieuws

• #2.837
Episch foto van hem. Vroeg me altijd af wat voor outfit ie aan had.

63c52aaabbc1a.jpg

Look at the old guy, makin' him do the perp walk, a legitimate business man!

• #2.840
c76429161648cb32df43295aafa0417d.jpg

Terug
Naar boven