Wat een ranzig cultuurtje moet er op sommige plaatsen heersen.
![]()
Met heel veel dingen heb ik het idee dat vooral mannen zich daar nu pas bewust van worden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een ranzig cultuurtje moet er op sommige plaatsen heersen.
![]()

) 
WaarvanMet heel veel dingen heb ik het idee dat vooral mannen zich daar nu pas bewust van worden![]()
In Vlaanderen kreeg mijn generatie de hele Dutroux episode mee. We waren al vrij jong bewust van die smeerpoetsen.
Het ranzige cultuurtje op bepaalde plaatsen (ging imo over de inhoud van de laatste paar berichten).
Ja, inderdaad. Natuurlijk zouden we daar schande van spreken.Girlfriend of 14 years = ze waren toen 14 jaar samen. Niet dat ze 14 jaar oud was.
Ik ben niet gewelddadig, ben voorstander van het recht hun werk laten doen..maar deze 'mensen'..
![]()

En dat in het zuiden, mensen. 👌🏻All of LaLaurie’s evil deeds came into light in 1834, when a fire broke out in the kitchen of her home. Authorities found a suicidal slave chained to the stove, deciding she’d rather take her own life than be taken to the uppermost room to be punished. Bystanders broke open the door to the slave quarters and found seven horribly mutilated slaves, still alive, all suspended from their necks with limbs that appeared to have been stretched. Subsequently, an angry mob broke into the house destroying everything in sight.
![]()
America's most notorious female criminals
There have been a few bad apples throughout history. Really bad appleswww.police1.com
Wuornos op 1? Wat moeten we hier nou van vinden, @Hell93.
En dat in het zuiden, mensen. 👌🏻
zij hoort niet op de 1e plaats
al is ze denk ik wel meest bekend (?).Haar zaak kreeg, inderdaad, heel veel media-aandacht. (incl. boeken, documentaires, films en alle andere bullshit)
Haar zaak kreeg, inderdaad, heel veel media-aandacht. (incl. boeken, documentaires, films en alle andere bullshit)
Het zou me niet verbazen als Patty Hearst de bekendste is. Niet omwille van haar daden, maar omdat haar naam zo'n beetje een synoniem is voor het Stockholmsyndroom.

Griselda Blanco was veruit de bruutste van de tien. Dat ze als vrouw het hoofd was van een Zuid-Amerikaanse misdaadorganisatie zegt genoeg.Naam kwam me wel bekend voor maar geen idee of dit door de Stockholm syndroom was of doordat ze actrice is.

Wie zegt daar nou nee tegen? Toch, @Chans? HuehuehueBen benieuwd wat eruit komt.. hopelijk geen "hung jury".