AndroidHealthClinic

Sticky Misdaad Topic

Wat een ranzig cultuurtje moet er op sommige plaatsen heersen.

Go Away Leave GIF by Martin

Met heel veel dingen heb ik het idee dat vooral mannen zich daar nu pas bewust van worden :o

Weer zo gemeen. :( Wat is er toch met je?

In Vlaanderen kreeg mijn generatie de hele Dutroux episode mee. We waren al vrij jong bewust van die smeerpoetsen.

Wil die Verhulst niet gewoon aandacht voor zijn boek?

Girlfriend of 14 years = ze waren toen 14 jaar samen. Niet dat ze 14 jaar oud was.

Ook snap ik niet hoe dat een reactie is op wat ik zei. Met plaatsen bedoel ik niet letterlijke woonplaatsen.

Girlfriend of 14 years = ze waren toen 14 jaar samen. Niet dat ze 14 jaar oud was.
Ja, inderdaad. Natuurlijk zouden we daar schande van spreken.

Nadal met his future wife, María Francisca Perelló Pascuall, through his younger sister, María Isabel, and began dating her in 2005, when he was 19 and she was 17; but they only formalized their relationship to the public in 2007. After dating for more than 14 years, their engagement was reported in January 2019. In October 2019, the couple was married at the La Fortaleza castle in Port de Pollença, Majorca, in a wedding ceremony that had 350 guests, including prominent personalities like Tom Hiddleston, Olivia Colman and Hugh Laurie. On 8 October 2022, they welcomed their first child, a son named Rafael. Unlike most of his contemporaries, Nadal decided to delay having children with his wife only towards the end of his sporting career because he would otherwise not be able to allocate his complete attention to his kids

Ik ben niet gewelddadig, ben voorstander van het recht hun werk laten doen..maar deze 'mensen'..

Kate Mckinnon Snl GIF

Beiden "guilty - first degree murder during the commission of a felony; aggravated neglect of a vulnerable adult". (Count 1).

Beiden "guilty - aggravated neglect vulnerable adult with injury". (Count 2).

Beiden "guilty aggravated neglect vulnerable adult with physical harm".
(Count 3).
Hopelijk beiden life without parole :) :) :)

Wuornos op 1? Wat moeten we hier nou van vinden, @Hell93.
All of LaLaurie’s evil deeds came into light in 1834, when a fire broke out in the kitchen of her home. Authorities found a suicidal slave chained to the stove, deciding she’d rather take her own life than be taken to the uppermost room to be punished. Bystanders broke open the door to the slave quarters and found seven horribly mutilated slaves, still alive, all suspended from their necks with limbs that appeared to have been stretched. Subsequently, an angry mob broke into the house destroying everything in sight.
En dat in het zuiden, mensen. 👌🏻

Laatst bewerkt:
al is ze denk ik wel meest bekend (?).
Haar zaak kreeg, inderdaad, heel veel media-aandacht. (incl. boeken, documentaires, films en alle andere bullshit)

Het zou me niet verbazen als Patty Hearst de bekendste is. Niet omwille van haar daden, maar omdat haar naam zo'n beetje een synoniem is voor het Stockholmsyndroom.

Haar zaak kreeg, inderdaad, heel veel media-aandacht. (incl. boeken, documentaires, films en alle andere bullshit)

Het zou me niet verbazen als Patty Hearst de bekendste is. Niet omwille van haar daden, maar omdat haar naam zo'n beetje een synoniem is voor het Stockholmsyndroom.

Naam kwam me wel bekend voor maar geen idee of dit door de Stockholm syndroom was of doordat ze actrice is.

Karen Read rechtzaak.

De juryleden zijn nog steeds in beraad, ze zijn nu meer dan 20 uur bezig (de 5e dag).
Ben benieuwd wat eruit komt.. hopelijk geen "hung jury". Ik dacht eerst 'oooh die is hartstikke schuldig' maar nu twijfel ik eraan.

De gehele rechtzaak (degene die nu bezig is, dus niet inclusief de 'grandjury testimonials') is nu 35 dagen bezig (dit zijn werkdagen).

Ik wil best een uitleg over de zaak geven als iemand interesse heeft :o

Terug
Naar boven