AndroidHealthClinic

Sticky Misdaad Topic

22-23 uur jury beraad in zaak Karen Read.
De aanklager vindt dat de jury nog langer nodig heeft omdat het zo'n grote en lange zaak is. De verdediging (van Karen Read dus) zegt dat de jury onderling van mening verschillen en dat dit niks te maken heeft met hoeveel ze moeten bekijken en bespreken.

Jury geeft aan dat ze vast zitten met beraden.

Judge Judy GIF

Instructie van de rechter, lang verhaal kort, ze moeten doorgaan met beraden met extra instructies.

Ik wil de uitspraak live meemaken maar denk dat dat niet gaat lukken :roflol: hun dag begint als het hier 14:00 uur is :o

Heb je geen pep in huis zoals elk normaal lid hier?

• Haha
Waarderingen: mat
Mistrial :( (Karen Read zaak).

22 juli gaan ze volgende stappen bespreken. Waarschijnlijk, als er geen 'deal' gemaakt kan worden (gaan ze toch niet doen), een nieuwe jury.

Go Crazy Wtf GIF

Next up zijn, als het goed is, Alec Baldwin zaak en ook de Idaho student murders zaak. Die zijn denk ik iets makkelijker :o

Laatst bewerkt:
Als voorbereiding op de rechtzaak Alec Baldwin.
Begint 8 juli.

Laatst bewerkt:
Voor het geval de video te lang is;

Hannah (jonge vrouw die de wapen expert is/de 'armorer') is schuldig bevonden aan 'involuntary manslaughter' (18 maanden gevangenis).

Alec Baldwin zaak is ook voor 'involuntary manslaughter'.

Alec Baldwin rechtzaak;

Jury is gekozen, vandaag (edit; vanmiddag, zie volgende post) de opening statements.

Screenshot_20240710_132522_Instagram.jpg

The suitcase killer (Sarah Boone) gaat haarzelf verdedigen in haar zaak, want ze heeft nu 8 advocaten weggejaagd. Hierdoor heeft de rechter besloten dat ze geen recht meer heeft op een advocaat :o en ja..dat is legaal.
7 oktober begint haar rechtzaak.
Ik noem haar Sarah Boone the Loon :loony:

Screenshot_20240710_132533_Instagram.jpg

Laatst bewerkt:
Screenshot_20240710_134039_YouTube.jpg

Terwijl de meesten voetbal kijken vanavond, kijk ik dit :D

De aanklager doet haar opening statement maar ze graaft haar eigen graf een beetje :o :roflol:
Veelal 'dummy rounds, but one real round' (en we weten dat dit de schuld van de wapenhandelaar was) en hoe gehaast de set was (wat niet 'de acteur' zijn schuld is, maar 'de producer' maar dat mag niet benoemd worden van de rechter :D ) .

De aanklager doet haar opening statement maar ze graaft haar eigen graf een beetje :o :roflol:
Veelal 'dummy rounds, but one real round' (en we weten dat dit de schuld van de wapenhandelaar was) en hoe gehaast de set was (wat niet 'de acteur' zijn schuld is, maar 'de producer' maar dat mag niet benoemd worden van de rechter :D ) .

En de verdediging benoemd dit ook "heeft niks te maken met Baldwin".

Ik zeg, niet schuldig..mja, jury zit waarschijnlijk in hun hoofd met 'vuurwapen, gevaarlijk' dus zou best schuldig bevonden kunnen worden als verdediging het niet bij de jury erin gepepert krijgen.

Aanklager heeft tot zover al 3x de verdediging z'n opening statement onderbroken, 2x 'may we approach' en nu ook 'objection'. Rechter is al wel klaar met haar denk ik :roflol:

Terug
Naar boven