Fitness Seller

Sticky Misdaad Topic

• Rechter acht verkrachting van Naomi bewezen, aanranding niet.

• Rapper vrijgesproken van aanranding voormalig The Voice-kandidaat Jill Helena.
  • Rapper vrijgesproken van verkrachting zangeres Ellen ten Damme, wél schuldig aan poging tot verkrachting.
  • OM eiste een onvoorwaardelijke celstraf van drie jaar.

Hoeveel jaar moet je zitten?

IMG_4536.jpeg

Grote kans dat ie weer in VAE is of in Marokko. hij was in elk geval niet bij de uitspraak aanwezig

Toch wel heftig dat iemand op basis van een paar beschuldigingen en 2 vermeende vingers in de poes voor 2 jaar de gevangenis in kan.

Moet wat mij betreft niet kunnen.

• Like
Waarderingen: RLS
Toch wel heftig dat iemand op basis van een paar beschuldigingen en 2 vermeende vingers in de poes voor 2 jaar de gevangenis in kan.

Moet wat mij betreft niet kunnen.
Zo dacht ik er ook over, maar lijkt toch wel waarheid te zijn.

Ja, maar we hebben het over Ali B. 't Is toch geen gemis. Levenslang was ook goed geweest.

:emo:

In de VS bepaalt een jury of je schuldig bent aan een specifieke aanklacht, of niet.
Ondertussen zien we achter de schermen (niet in zicht of gehoor van jury) wat er allemaal wel en niet aan bewijs mag komen voor de jury.

Die hele aanklager bende vond ik sowieso al vervelend joh..dat ze bewijs zouden achterhouden had ik niet verwacht, maar eigenlijk ook wel :roflol:

Blij voor hem en z'n familie.

Ook fijn voor de nabestaanden van de cameravrouw.

Ook fijn voor de nabestaanden van de cameravrouw.

De echte verantwoordelijke zit al vast voor haar nalatigheid dat voor de dood van de vrouw en de verwonding van de man zorgde.
Alec Baldwin deed niks verkeerd, dus je sarcastische opmerking is sowieso misplaatst.

Blijkbaar mag je alleen aan Baldwin denken in deze zaak en doen de nabestaanden van het slachtoffer er niet toe.

Blijkbaar mag je alleen aan Baldwin denken in deze zaak en doen de nabestaanden van het slachtoffer er niet toe.

Wie zei dat? Ik namelijk niet.
Er is geen zaak.

Jij mag prima aan de nabestaanden denken, maar óf je was sarcastisch en dat is dan gewoon lomp, als je wilt denken aan de nabestaanden, óf je was serieus en is dat ook lomp :)

Terug
Naar boven