Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is jouw shape eigenlijk...kan je helaas niet meer in de gaten houden omdst je niet meer logt![]()

gefeliciteerd!!nog.hmmmm nou ..... ben nu 49 jaar + 1 dag (was gisteren jarig) en ik zie er best goed uit voor een bijna 50tiger
Echt het gaat best, loggen heeft alleen voor mij geen enkele zin meer want er reageren te weinig mensen op mijn log. Ik kan daar niet zo goed tegen en ga dan steeds kijken .... weer niemand
Nee zoals ik het nu doe gaat voor mij beter .... ik hou jou wel in de gaten
Misschien dat ik na de vakantie over 3 weken weer een foto plaats ben nu wat aan het cutten
Maar jij...... jij ziet er uit om op te eten..... daar gaat mijn lage vet%
Ik probeer morgen als ik mijn computer bij de hand heb, te kijken of ik de foto opnieuw kan plaatsen.
..De komende dagen eerst maar weer proberen in balans te komen..en mijn opgeblazen stressbuik kwijt te raken..
Ik begrijp ook niet waar de foto is geblevenIk probeer morgen als ik mijn computer bij de hand heb, te kijken of ik de foto opnieuw kan plaatsen.
Deze week zit ik helaas in een mega dip, veel stress, nog meer stress doordat ik niet kon eten en trainen zoals ik had gewild, te moe voor cardio, spijt dat ik afgelopen week de foto's niet alvast heb gemaakt...dus echt blij ben ik niet.
De komende dagen eerst maar weer proberen in balans te komen..en mijn opgeblazen stressbuik kwijt te raken..

..deze week gewoon weer de draad opgepakt door maandag ff heftige beentraining er tegen aan te gooien en me vandaag getrakteerd op een relaxe schoudertraining.
. Ik heb er in ieder geval wel van geleerd! En ik weet nu ook dat voeding wel de grootste factor is in het schaven aan je lichaam..Vorig jaar heb ik echt veel cardio gedaan om droog te trainen, nu veel minder cardio maar met een dieet met minder koolhydraten. Het resultaat is ongeveer hetzelfde alleen met het grote verschil dat mijn kracht nu niet heel erg minder is geworden. Alleen squat en benchpress zijn minder, maar dat komt voornamelijk door de hitte in de gym.