MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Aradev Beachproof 2011 log

Echt mooie foto! :D Ben nu super benieuwd naar de eind pics. En je hebt een kind toch? Dat is niet te zien aan je buikje!

Wow, staalkabels!
Komt helemaal goed met die foto's dus.

PFFFFF ziet er hardstikke goed uit!

Nou, doe mij ook maar zo'n mooi lijf! Knap, met je harde werken en wat je er allemaal voor moet laten!
Linker biceps... denk dat dat meer komt door de schaduw en lichtval...

Wauwww supermooi!

Ziet er echt super goed uit hoor!!! En knap dat je die discipline blijft houden ookal komen er zoveel verleidingen om de hoek kijken telkens!! Respect!!!!!!!!

Hoe is jouw shape eigenlijk...kan je helaas niet meer in de gaten houden omdst je niet meer logt:(

hmmmm nou ..... ben nu 49 jaar + 1 dag (was gisteren jarig) en ik zie er best goed uit voor een bijna 50tiger :)
Echt het gaat best, loggen heeft alleen voor mij geen enkele zin meer want er reageren te weinig mensen op mijn log. Ik kan daar niet zo goed tegen en ga dan steeds kijken .... weer niemand :(
Nee zoals ik het nu doe gaat voor mij beter .... ik hou jou wel in de gaten :)
Misschien dat ik na de vakantie over 3 weken weer een foto plaats ben nu wat aan het cutten
Maar jij...... jij ziet er uit om op te eten..... daar gaat mijn lage vet%

Laatst bewerkt:
Wauwww!! Mooi foto!! Kben super benieuwd naar je eindfoto's!

hmmmm nou ..... ben nu 49 jaar + 1 dag (was gisteren jarig) en ik zie er best goed uit voor een bijna 50tiger :)
Echt het gaat best, loggen heeft alleen voor mij geen enkele zin meer want er reageren te weinig mensen op mijn log. Ik kan daar niet zo goed tegen en ga dan steeds kijken .... weer niemand :(
Nee zoals ik het nu doe gaat voor mij beter .... ik hou jou wel in de gaten :)
Misschien dat ik na de vakantie over 3 weken weer een foto plaats ben nu wat aan het cutten
Maar jij...... jij ziet er uit om op te eten..... daar gaat mijn lage vet%
gefeliciteerd!!nog.

en ze is zeker om op te eten hahaa

Super mooi en super vrouwelijk:D:D:D
Ik ben ook heel benieuwd naar je foto:)

Ik kan je foto niet zien.:(

Oh, jullie hebben gelijk, hij is weggehaald...

Ik zie een kruisje...

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp ook niet waar de foto is gebleven??? Ik probeer morgen als ik mijn computer bij de hand heb, te kijken of ik de foto opnieuw kan plaatsen.
Deze week zit ik helaas in een mega dip, veel stress, nog meer stress doordat ik niet kon eten en trainen zoals ik had gewild, te moe voor cardio, spijt dat ik afgelopen week de foto's niet alvast heb gemaakt...dus echt blij ben ik niet.

De komende dagen eerst maar weer proberen in balans te komen..en mijn opgeblazen stressbuik kwijt te raken:o..

Ik begrijp ook niet waar de foto is gebleven??? Ik probeer morgen als ik mijn computer bij de hand heb, te kijken of ik de foto opnieuw kan plaatsen.
Deze week zit ik helaas in een mega dip, veel stress, nog meer stress doordat ik niet kon eten en trainen zoals ik had gewild, te moe voor cardio, spijt dat ik afgelopen week de foto's niet alvast heb gemaakt...dus echt blij ben ik niet.

De komende dagen eerst maar weer proberen in balans te komen..en mijn opgeblazen stressbuik kwijt te raken:o..

ben je soms niet te serieus A ? je moet soms ook een beetje ontspannen en relaxen - ik zeg niet dat je uit de band moet springen op ibiza wat heel verleidelijk is maar meer een balans vinden tussen committed zijn t.a.v je sport
en het mooie leven

ik hoop dat je dipje snel over is hoor :)

Yep, er moet ook nog geleefd worden:D:D

Ik ben nog steeds benieuwd naar die foto:)

• Topic Starter Topic Starter
Tja ik leef wel hoor;)..deze week gewoon weer de draad opgepakt door maandag ff heftige beentraining er tegen aan te gooien en me vandaag getrakteerd op een relaxe schoudertraining.
Het dieten van de afgelopen weken is me best zwaar gevallen. Het bulken dit begin dit jaar ook al dus soms vraag ik me wel af waar ik nu mee bezig ben;). Ik heb er in ieder geval wel van geleerd! En ik weet nu ook dat voeding wel de grootste factor is in het schaven aan je lichaam..Vorig jaar heb ik echt veel cardio gedaan om droog te trainen, nu veel minder cardio maar met een dieet met minder koolhydraten. Het resultaat is ongeveer hetzelfde alleen met het grote verschil dat mijn kracht nu niet heel erg minder is geworden. Alleen squat en benchpress zijn minder, maar dat komt voornamelijk door de hitte in de gym.

Mijn gewicht is nu 56,5 kg en dat is wel weinig als ik bedenk dat wanneer ik echt super duidelijke abs wil dit nog meer naar beneden moet. Na de zomer denk ik dat ik toch weer ga proberen te bulken, maar nu veel voorzichtiger en de extr Kcal alleen uit proteinen ga halen.

Morgen een dagje op het water..dan donderdag en vrijdagmorgen trainen, vrijdagmiddag de foto's maken en 's avonds eindelijk eens echt los gaan met eten:D

Terug
Naar boven