Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja ik ben weer helemaal mezelfIk kan me voorstellen hoe je je hebt gevoeld.![]()
Gelukkig heb je vandaag wel je vertrouwde regime kunnen oppakken.![]()
..al moet ik wel toegeven dat ik toch ook wel ben geschrokken hoe gecontroleerde levensstijl ik de laatste tijd heb. Het heeft eerlijk gezegd ook wel iets extreems
..door de contest ben ik misschien wel te fanatiek...Ik kan je goed begrijpen dat het niet fijn voelt om niet zo te kunnen eten als je precies wilt. Ik zie nu ook al op tegen de introductieweek op het werk, we zitten dan in een hotel en krijgen cursussen, maar ik denk nu al aan het eten...
En spieren zijn echt niet voor domme mensen, het is zelfs niet makkelijk om zichtbare spieren te krijgen zonder enige kennis van trainen en eten haha. Achja, vooroordelen zul je toch blijven houden. Ik denk dat heel veel dames jaloers zijn en super graag jou fysiek zouden willen hebben en daar moet je nou eenmaal iets voor doen en dan mag jou regime in ogen van anderen misschien abnormaal lijken.
Veel plezier weer met je eigen regime!!

. Ga je bij een groot internationaal accountantskantoor werken? Ik kreeg toen ook nog regels over kledingstijl: rok nooit boven de knie, sobere kleurkeuze, hooggesloten blousjes etc..nu kan ik er wel om lachen.Ik zit weer in mijn regime, maar of het de goede weg is, tsja.....
Vervelend ja, als je niet kunt eten als je wilt... En niet echt een leuke opmerking van je familie.Maar gelukkig nu weer terug naar je ouwe, vertrouwde patroon!
Dank je wel voor je bemoedigende woorden!! Zon'n trainee week heb ik ook gehad. Ga je bij een groot internationaal accountantskantoor werken? Ik kreeg toen ook nog regels over kledingstijl: rok nooit boven de knie, sobere kleurkeuze, hooggesloten blousjes etc..nu kan ik er wel om lachen.
Over de opmerking dat spieren alleen voor domme mensen zijn, zit trouwens voor mij wel een kleine kern van waarheid: als ik hard train, gaat mijn creativiteit wel weg en ook 's avonds ontbreekt het mij snel aan energie om ingewikkelde boeken, theorien of onderzoeken te lezen.
Ik vraag me trouwens af hoeveel bb dames buiten de sportschool of dit forum wel complimenten krijgen?

..dus ik ben nu meer op de easy machines te vinden
..Als compensatie probeer ik me nu wel heel goed te focussen op de spierbeweging. Ik ratel trouwens wel van de spierpijn. Maar dat verwijt ik ook deels aan het gebrek aan koolhydraten de laatste dagen.

Ik ben ook wel benieuwd naar mijn eigen foto's...heb in mijn huis helaas nog steeds niet de goede plek gevonden waar de achtergrond goed is en de lichtinval niet te heftig..ik denk dat ik heel vroeg moet opstaan voordat de zon tenheftig isIk ben zo benieuwd naar je foto's, je bet heel goed bezig![]()

Ik heb altijd het gevoel dat zwemmen meer ontspanning is dan een echte kcal verbrander.Door het zwemmen verbrandt je ook veel kcal, fietsen is ook niet alles.
Dank je voor de tip voor de frontsquats. Ga dat zeker volgende week uitproberen.Bij je Front Squats, je ellebogen hoger houden dan parallel met de vloer. Dan rolt de barbell automatisch
naar je nek, op je delts. Core goed spanning houden en opletten als je moe wordt. Dan neig je nogal
eens naar voren en gaat de barbell terug richting biceps rollen. Pijnlijk is dat idd
Gevaarlijk hoor ... Cutten, low carbs en dan een achterliggende spiergroepda bijtrekken. Zou ik één keer
maximum effort doen, en de 2de keer gewoon wat lichter werk. Niet all out gaan telkens. Dan lig je binnen
de kortste keren in de lappenmand
En +1 met Cecile. Zwemmen is ook ideale cardio

..deze week heb ik 5 dagen KT getraind, alleen zwemcardio, en flink gecut. Mijn enige junk deze week zijn 2 x 2 glazen wijn geweest..en die Kcal vielen nog binnen het schema. Ik weeg nu 56,8 kg en hoewel dat weinig lijkt, vind ik niet dat ik een scharminkel aan het worden ben. Aan de hand van nek, taille en heup opmeting met meetlint kom ik uit op een vetpercentage van 16%. Hoewel niet nauwkeurig denk ik dat het wel ongeveer klopt. Ik ben tevreden over mijn benen en ontevreden over mijn borst..die is het afgelopen jaar behoorlijk geslonken helaas. En het verlagen van mijn bf doet ook niet zoveel goed. 
..Dit terwijl ik nog lang niet aan een soort ketohoeveelheden zat..vanaf zondag heb ik dan ook elke dag weer meer carbs toegevoegd. Wel voorzichtig omdat ik toch bang was dat mijn lichaam toch het overschot (de 300-500 kcal die ik de afgelopen weken onder onderhoud heb gegeten) gelijk als vet zou opslaan.