MuscleMeat

Contest Log (v) miss beachproof 2009: bengelbengel

Heel mooi fysiek al, veel succes! :)

succes nu al een lichaam om trots op te zijn!

Heel veel suc6!

lieve reacties van jullie... ben zelf minder tevreden want ben al 2 jaar volop aan het trainen en dan blijft het resultaat achter vind ik.. maar ja, zelf ben ik natuurlijk kritischer dan een ander.

Ik ken dat gevoel. Maar geloof me, je ziet op de duur zelf je vooruitgang niet meer, omdat je niet objectief naar je eigen lichaam kan kijken. Geloof het dus maar van anderen: je ziet er top uit!

Heel veel plezier en succes

erg mooi figuur, succes :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
snelle update van mij:

Al genoeg getrained deze week, en omdat mijn auto bij de garage staat loop en fiets ik veel ( ipv altijd met de auto ).. jemig de pemig.. ik ben moe!!

Heb ik altijd als ik mijn voeding weer op scherp zet en meer ga trainen.. logisch ook..:rolleyes:
En waarom doe mijn benen zo'n pijn??? (nou , door al dat gefiets! ).

Anyway.. dat was mijn klagenuurtje weer...:D

Erg goede basis en al helemaal voor je leeftijd! :eek:
( :) ik word altijd boos als ze zeggen: je ziet er goed uit... voor je leeftijd :rolleyes:)

Je wilt je benen aanpakken, bekend probleem bij vrouwen. Ik zie soms vrouwen op het podium staan met knetterdroge rugspieren en armspieren, maar de benen blijven zacht. Je zal best diep moeten gaan om lijnen in je benen te krijgen, maar het gaat je vast lukken, gezien het resultaat zover.

Veel succes!

Fietsen, heldin! Ik heb echt een hekel aan fietsen, en kan het ook niet, misschien dat het daar mee samen hangt ;) In elk geval is moe zijn goed, dat weet je in elk geval dat je iets gedaan hebt!

Fietsen, heldin! Ik heb echt een hekel aan fietsen, en kan het ook niet, misschien dat het daar mee samen hangt ;) In elk geval is moe zijn goed, dat weet je in elk geval dat je iets gedaan hebt!

ik heb ook zo'n hekel aan fietsen... brrrrrr daarom ben ik zooooooo blij met mijn auto hahahaha;)

snelle update van mij:

Al genoeg getrained deze week, en omdat mijn auto bij de garage staat loop en fiets ik veel ( ipv altijd met de auto ).. jemig de pemig.. ik ben moe!!

Heb ik altijd als ik mijn voeding weer op scherp zet en meer ga trainen.. logisch ook..:rolleyes:
En waarom doe mijn benen zo'n pijn??? (nou , door al dat gefiets! ).

Anyway.. dat was mijn klagenuurtje weer...:D

Klaag maar raak:p
vandaag alles goed?
Of... nog meer klagen hhihihi:D

Ziet er idd al heel goed uit :d

Welcome bij the club en heel veel s6;)

wat een mooie vrouw, ik ben benieuwd of dat nog beter kan.....

nog steeds moe en pijn aan mijn benen.. ik werk ook nog eens op de 3e verdieping, ga altijd met de trap.. is best hoog nu :(

vanavond lekker buik en rug trainen woehoe!!

Gelijk een glutes training erbij met al die trappen. :D
Succes met je training vanavond!

Terug
Naar boven