Fitness Seller

Contest Log (v) miss beachproof 2009: bengelbengel

update:

maandagavond super training!!

maandag nacht: slechte nacht.. 3 uurtjes geslapen ofzo, hond van mijn zusje is vannacht zomaar in een keer spontaan dood neergevallen, dus zusje belde midden in de nacht helemaal overstuur op.. kwam hard aan want hond heb ik als pup maanden in huis gehad en was echt mijn vriendje :janken: Hij was pas 4 jaar...
Dus cardio vanmorgen maar geskipt... vanmiddag training ging weer super!

Nu lekker relaxen..

Hee shit zeg! Echt vervelend voor je hoor :(
Wat knap dat je alsnog in de middag bent gaan trainen! Petje af hoor :)

sterkte!
Gelukkig heb je s middags nog kunnen trainen.

hondje dood dat is minder sterkte

netjes dat je toch ging trainen, na maar 3 uurtjes slaap.

• Topic Starter Topic Starter
Is de sportschool zomaar dicht vandaag!!!???:eek::(

update:

maandagavond super training!!

maandag nacht: slechte nacht.. 3 uurtjes geslapen ofzo, hond van mijn zusje is vannacht zomaar in een keer spontaan dood neergevallen, dus zusje belde midden in de nacht helemaal overstuur op.. kwam hard aan want hond heb ik als pup maanden in huis gehad en was echt mijn vriendje :janken: Hij was pas 4 jaar...
Dus cardio vanmorgen maar geskipt... vanmiddag training ging weer super!

Nu lekker relaxen..

:( Dat is echt niet leuk zeg. Ik miste mijn hond ook echt maandenlang nog nadat hij was overleden.
Dan kwam je thuis aan en dan keek je meteen door het raam of hij je had horen aankomen en of hij al naar de deur gerend kwam, zoals hij altijd deed, en dan herinnerde je je het weer...

Altijd zielig als er een huisbeest dood gaat :( Sterkte, en ook succes nog voor de resterende 6 weekjes!

Ben zo moe van van het weekend.. pfffff maar wel lekker gewerkt en het ontzettend leuk gehad.
Deze week ga ik mij richten op mijn rug en benen. Ik heb het gevoel dat mijn rug niet genoeg aandacht krijgt.
Ik zie al iets progressie op buik, schouders en biceps/triceps.... dus nu de rest nog.

Zondag junkdag gehad, ik voelde me al schuldig tot dat ik bedacht dat ik al 2 weken geen junkdag gehad had.. hahaha

Geez, een keer in de 2 weken een junkdag mag wel hoor! Enneh, je er zeker niet schuldig over voelen!

Geez, een keer in de 2 weken een junkdag mag wel hoor! Enneh, je er zeker niet schuldig over voelen!

indeed. Als je je schuldig voelt, dan is het niet de moeite geweest. Als je junkt moet je je er goed bij voelen en daarna niet meer achterom kijken. The only way is forward ;)

Lekker dat je progressie ziet en idd van je junk moet je genieten!

zolang je vooruit gaat kan je zo nu en dan junken. één keer per week of zoiets.

Hoe gaat ie?

fijn weekend!!:wave2::wave2:

Fijn weekend, hij is lekekr lang dit keer :)

lekker getraind vanmorgen.
dinsdag en woensdag niet kunnen trainen ivm cursus:mad:

plan van aanpak voor komende week:
- zondag : festival ( zonder alcohol.:rolleyes:)
- maandag : werken aan mijn kleur op het strand;)
- dinsdag ochtend - cardio
- dinsdag avond - KT + cardio
- woensdag ochtend - cardio
- woensdag avond - bokstraining
- donderdag ochtend -cardio
- donderdag avond - KT + cardio
- vrijdag ochtens - cardio
- vrijdag avond KT + cardio

ik denk dat bij het succes te halen valt uit de cardio dus ik ga nog meer cardio doen en nog strikter me aan mijn schema houden ( dat betekent vaker eten want het schiet er op het werk nogal eens bij in ).

Vanavond maak ik foto's... nu met een maantje toch?
T is wel de verkeerde tijd van de maand want ik houd enorm veel vocht vast.. maar goed dan heb ik volgende week super veel progressie:D

stevig programma voor de komenden tijd!

moet ook.. ff knallen...

Terug
Naar boven