AndroidHealthClinic

Contest Log (v) miss beachproof 2009: bengelbengel

Je doet het goed blijkbaar en ziet er al goed uit. Veel succes!

Je bent al flink op weg: sterkte met volhouden de komende weken

Oh, zie nu je foto's pas. Vind dat je er al goed uitziet! Maar laat de auto maar lekker staan :p kan alleen nog maar mooier worden op de fiets. Oh, behalve als het regent, dan vind ik toch echt dat de auto noodzakelijk is.
Mixed martial arts lijkt me trouwens leuk. Intensief?

Zeker top foto's gaat goed komen!!

juist, mooie foto's hoor bengeltje..ziet er prima uit al, veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
Oh, zie nu je foto's pas. Vind dat je er al goed uitziet! Maar laat de auto maar lekker staan :p kan alleen nog maar mooier worden op de fiets. Oh, behalve als het regent, dan vind ik toch echt dat de auto noodzakelijk is.
Mixed martial arts lijkt me trouwens leuk. Intensief?

ik was vandaag heeeeeel blij dat ik mijn auto weer had... vanaf werk naar auto ( 50 m ) helemaal nat geregend.. tot op mijn ondergoed.. brrrr

martial arts is inderdaad heel intensief.. meestal 15 minuten touwtje springen met intervaltraining, afgewisseld door squatten en lunges en buikspieren + opdrukken en elke oefening die de leraar weet te verzinnen.. daarna de training.. , ik doe meestal 2 trainingen achter elkaar op avond... maandagavond 2x , woensdagavond 2x en vrijdag 1x, omdat de 2e training puur worstelen is.. brr ).

Succes!

:Deven update mbt weekend..

Vrijdag borrel van het werk, heb keurig aan de sparood gezeten.

Zaterdagnacht gewerkt in een nachtclub, zoals altijd ( achter de bar ), ook alleen maar water gedronken ( doe ik altijd dus dat is niet zo spannend ).
Voor de rest veel geslapen.. eten ging goed, misschien iets te weinig.

Normaal is het weekend bij mij heel moeilijk qua eten want door het ritme wat anders is dan door de week krijg ik vaak snaaineigingen. Die heb ik dit weekend goed weten te onderdrukken dus ik ben best trots op mezelf.

Week 2 begint dus al goed :D!

Ik heb wat last van mijn nek, heb mijn hoofd gestoten en dat klapte door naar mijn nek. Maar ik denk dat het mee valt, dat ik tijdens het trainen er weinig last van ga hebben.

Training schema voor deze week:

Maandag avond 3 uur MMA
Dinsdagavond KT borst/buik gevolgd door 3 kwartier tot uur cardio
Woensdagochtend 3 kwartier cardio
Woensdagavond geen MMA training want vergadering van werk
Donderdag overdag KT benen/buik gevolgd door 1 uur cardio
Vrijdag overdag KT rug/buik gevolgd door 1 uur cardio
Vrijdagavond geen MMA want moet ’s avonds en ‘s nachts werken
Zaterdag overdag – niets – ’s nachts werken
Zondag overdag – niets – moet slapen

Voor de duidelijkheid : ik werk van maandag tot vrijdag gewoon van 8 tot half 5 op kantoor en in het weekend meestal zaterdagnacht ( bij nachtclub ).

Deze week zijn we van mijn normale werk vrij op donderdag en vrijdag en daarom werk ik vaker bij nachtclub ( ivm festival ). Helaas mis ik daardoor 2x MMA training, maar ach.. t is niet anders

Laatst bewerkt:
:Deven update mbt weekend..

Vrijdag borrel van het werk, heb keurig aan de sparood gezeten.

Zaterdagnacht gewerkt in een nachtclub, zoals altijd ( achter de bar ), ook alleen maar water gedronken ( doe ik altijd dus dat is niet zo spannend ).
Voor de rest veel geslapen.. eten ging goed, misschien iets te weinig.

Normaal is het weekend bij mij heel moeilijk qua eten want door het ritme wat anders is dan door de week krijg ik vaak snaaineigingen. Die heb ik dit weekend goed weten te onderdrukken dus ik ben best trots op mezelf.

Week 2 begint dus al goed :D!

Ik heb wat last van mijn nek, heb mijn hoofd gestoten en dat klapte door naar mijn nek. Maar ik denk dat het mee valt, dat ik tijdens het trainen er weinig last van ga hebben.

Training schema voor deze week:

Maandag avond 3 uur MMA
Dinsdagavond KT borst/buik
Woensdagochtend 3 kwartier cardio
Woensdagavond geen MMA training want vergadering van werk
Donderdag overdag KT benen/buik gevolgd door 1 uur cardio
Vrijdag overdag KT rug/buik gevolgd door 1 uur cardio
Vrijdagavond geen MMA want moet ’s avonds en ‘s nachts werken
Zaterdag overdag – niets – ’s nachts werken
Zondag overdag – niets – moet slapen

Voor de duidelijkheid : ik werk van maandag tot vrijdag gewoon van 8 tot half 5 op kantoor en in het weekend meestal zaterdagnacht ( bij nachtclub ).

Deze week zijn we van mijn normale werk vrij op donderdag en vrijdag en daarom werk ik vaker bij nachtclub ( ivm festival ). Helaas mis ik daardoor 2x MMA training, maar ach.. t is niet anders

Zo heej dan heb jij de pijp ook wel uit aan het einde van de week;)
Goed zeg!

Goed bezig! Goede start van de 2e week!

Jij had toch wedstrijdambities? Nog steeds?

Je hebt best wel een druk heftig werk/trainschema, respect!

update:

maandagavond super training!!

maandag nacht: slechte nacht.. 3 uurtjes geslapen ofzo, hond van mijn zusje is vannacht zomaar in een keer spontaan dood neergevallen, dus zusje belde midden in de nacht helemaal overstuur op.. kwam hard aan want hond heb ik als pup maanden in huis gehad en was echt mijn vriendje :janken: Hij was pas 4 jaar...
Dus cardio vanmorgen maar geskipt... vanmiddag training ging weer super!

Nu lekker relaxen..

Laatst bewerkt:
Arm hondje :(
Moet er niet aan denken dat de mijne doodgaat...

Sterkte!

Ah shit meid, ben je meteen helemaal van slag natuurlijk.

Veel sterkte er mee!!!

sterkte :(

Arm hondje ja.. :( Klote zeg!

Terug
Naar boven