MuscleMeat

Contest Log (v) miss beachproof 2009: bengelbengel

:eek::eek::eek::eek::eek: OOK weer MOOIE FOTO'SS!!!
Jeetje damens!! gaat goed zo:thumbup::wave2:

VOlgens mij zit je wel strakker in je buik en benen hoor! Mooie foto's! Je ziet er zowiezo goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
een ding wil ik jullie niet onthouden.. gisteren tijdens het foto's maken ( met een zelfontspanner hahah ) ging ik bijna onderuit.. werd even zwart voor me ogen.. en dat was na het eten, dus wat dat nu weer was .. geen idee..

foto's van vanavond, ook van rug. Let niet op de mooie rode strepen op mijn benen. Dat is zonne-allergie.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tips voor de komen de 4 weken om mijn benen en buik droger te krijgen zijn welkom. Vooral achterkant bovenbenen.

oh la la dat zie ik nou pas :eek::eek:
zou zo met je willen trouwen :thumbup: wat een body :thumbup: :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: etc ....

Netjes meid! Enneh, kijk je uit met 'dat zwart voor je ogen? Da's niet helemaal de bedoeling hoor!

Mooie pics weer!!!:thumbs: Benen zien er helemaal niet slap uit :eyes:

• Topic Starter Topic Starter
waarom is mijn log verplaatst???????

anyway.. waaromis het zo stil hier.. nou ik heb wat last van oververmoeidheid. Ik doe even een stapje terug met trainen, blijf wel gewoonmeedoen met de contest maaaaaaaar deze week richt ik mij op voldoende slapen en uitrusten weer lekker fit worden.

Waarom zie ik geen maantje als logo bij je foto's?

YaY je bent er weer! Gezellig, thanks Ryu!

:clap::wave2: goed dat je toch mee doet!!:)

Niet te vroeg juigen. Het is verplicht om een foto met het maantje te maken. Blijkbaar is het erg moeilijk voor bengelbengel om de regels en mails te lezen. Ik heb dit echt al 10x gezegd en we zitten ondertussen al in week 6.

Ik vind dit niet eerlijk tegen over de rest van de dames.

Maantje of niet ze heeft in ieder geval toch foto's geplaatst
Ryu je hebt gelijk dat het misschien niet eerlijk is tegenover de andere dames maar laat die anders hier maar aangeven dat ze het er niet mee eens zijn.
Als er zo weinig dames over blijven dan is het ook niet leuk toch

Niet te vroeg juigen. Het is verplicht om een foto met het maantje te maken. Blijkbaar is het erg moeilijk voor bengelbengel om de regels en mails te lezen. Ik heb dit echt al 10x gezegd en we zitten ondertussen al in week 6.

Ik vind dit niet eerlijk tegen over de rest van de dames.

Ik zou zeggen: jammer dan. 1 herkanzing prima, maar 2........

Maantje of niet ze heeft in ieder geval toch foto's geplaatst
Ryu je hebt gelijk dat het misschien niet eerlijk is tegenover de andere dames maar laat die anders hier maar aangeven dat ze het er niet mee eens zijn.
Als er zo weinig dames over blijven dan is het ook niet leuk toch

Okee ik ga nu twee dingen zeggen. Het eerste stukje zeg ik namens mijzelf:

Man, wees toch niet zo f*cking moraalridder. We weten nou wel dat je altijd aan de goede kant van elke dame hier wil blijven.

Ik zie het al helemaal voor me. De nieuwste rage van elke wedstrijd. De deelneemsters zelf laten bepalen hoe het spel gespeeld wordt. Ajax mag voortaan zelf bepalen wanneer hij een strafschop krijgt en Rossi hoeft nooit meer een grandprix te rijden, want hij mag zelf bepalen waar hij staat op de lijst. :roflol:

Wie zit hier nu alles in elkaar te fixen en uren van zijn tijd in te steken?

Dit zeg ik als organisator:

Een grens is een grens, zoals masters al zegt. Ik heb nu twee punten naar voren gebracht welke ik aan het begin van de contest al heb gezegd. Foto's opsturen MET LOGO. Niet opgestuurd, geen logo..

Er doen er nog zat dames mee en dat zijn de dames waar ik mij op wil focussen. Bengel ligt er niet uit, maar de regels zijn er voor een reden.

+1

Toch wel een mooie progressie, en er zijn idd ook andere dames die heel veel hebben moeten doen om de foto correct deze kant op te krijgen.

Regels zijn idd regels....no offense uiteraard.

Terug
Naar boven