Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
foto's van vanavond, ook van rug. Let niet op de mooie rode strepen op mijn benen. Dat is zonne-allergie.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Tips voor de komen de 4 weken om mijn benen en buik droger te krijgen zijn welkom. Vooral achterkant bovenbenen.

Netjes meid! Enneh, kijk je uit met 'dat zwart voor je ogen? Da's niet helemaal de bedoeling hoor!

oh la la dat zie ik nou pas
zou zo met je willen trouwenwat een body
![]()
etc ....

(je weet maar nooit he, mischien wil er wel een mooie meid spontaan met die gekke ouwedutch trouwen
)overal ff slijmen(je weet maar nooit he, mischien wil er wel een mooie meid spontaan met die gekke ouwedutch trouwen
)
Een mooie torso foto daarentegen 

?Niet te vroeg juigen. Het is verplicht om een foto met het maantje te maken. Blijkbaar is het erg moeilijk voor bengelbengel om de regels en mails te lezen. Ik heb dit echt al 10x gezegd en we zitten ondertussen al in week 6.
Ik vind dit niet eerlijk tegen over de rest van de dames.
Maantje of niet ze heeft in ieder geval toch foto's geplaatst
Ryu je hebt gelijk dat het misschien niet eerlijk is tegenover de andere dames maar laat die anders hier maar aangeven dat ze het er niet mee eens zijn.
Als er zo weinig dames over blijven dan is het ook niet leuk toch