Fitness Seller

Contest Log (v) miss beachproof 2009: bengelbengel

• Topic Starter Topic Starter
op hartfrequentie van 135 ong... das mijn vetverbrandingshartslag.

morgen niet trainen, of maar 1x want moet hele dag op stembureau zitten. Mischien dat ik 's middags een paar uur weg kan en dan sporten.

Probeer eens om op een wat hoger hf max te cardio-en (80-90%),misschien verbrand je dan wel niet direct de vetten...maar in zijn totaliteit wel meer kcal.

Interval training werkt bij mij best goed,maar het is wel een dodelijk gevoel haha.

geen goede dag vandaag.. ben echt uitgeput, niet gesport en dat ga ik ook niet meer doen en ik heb een stuk taart gehad.. wordt niets met mij... :janken:

Morgen nieuwe start :o

Iedereen heeft wel eens zo'n dag, denk ik.

Gewoon vanaf morgen er weer fris tegenaan! :)

Succes bengelbengel!

geen goede dag vandaag.. ben echt uitgeput, niet gesport en dat ga ik ook niet meer doen en ik heb een stuk taart gehad.. wordt niets met mij... :janken:

Morgen nieuwe start :o

Bengel, foei toch! Kom op nog even doorgaan! Het is nog maar 4 weekjes, geen afvallers (nou ja, wel afvallen natuurlijk)

Knuffel!

Morgen wil ik dit soort teksten niet meer lezen :mad:, knallen ga je!!!

Succes met weer opnieuw beginnen.
Het komt goed!

hmmm lekker taart ..maarre dat betekent wel extra cardio hahahaha..succes

ik heb echt zooooo lekker bijgeslapen gisteren. Lag er al om 7 uur in ofzo.. straks trainen en wat in huis klooien en dan vannacht werken.

Kijk, zo mag ik het horen, weer braaf aan het werk ;)

jawel dat was het waard....

en nog getraind verder? Gelukt met je foto?

vanavond maak ik foto's... kunnen jullie het resultaat zien van 4 weken trainen.. 0,0 progressie..

zware training, 3 uur... ben dood op en heb honger!!! eerst eten dan foto's

foto's van vanavond, ook van rug. Let niet op de mooie rode strepen op mijn benen. Dat is zonne-allergie.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tips voor de komen de 4 weken om mijn benen en buik droger te krijgen zijn welkom. Vooral achterkant bovenbenen.

:heart: heel mooi

ps je hebt geen progressie nodig, mooier kan niet , voor mij heb je bij vorbaat al gewonnen :heart:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven