AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

sja... mannen! Zodra die zegt: "zelfs in een juten zak vindt ik je nog mooi" ga ik slaan! "jamaar, ik zie je toch elke dag schatje, hoe moet ik dat nou zien?" tssssss... nou, een beetje opletten! moet ze alles letterlijk voorkauwen he :p

• Topic Starter Topic Starter
sja... mannen! Zodra die zegt: "zelfs in een juten zak vindt ik je nog mooi" ga ik slaan! "jamaar, ik zie je toch elke dag schatje, hoe moet ik dat nou zien?" tssssss... nou, een beetje opletten! moet ze alles letterlijk voorkauwen he :p

Je kent 'm?

Heee geen mannen hier zwart maken.
Wij zijn altijd bang dat we wat verkeerd zeggen.

Wat een verschil die foto's super dwarf!!!
Altijd de waarheid zeggen is ook niet alles, mijn vrouwtje had een keer haar haar zwart geverft ze vroeg hoe ik het vond. Toen zei ik je lijkt wel een heks, toen zei zei niks meer 2 weken lang:o

Ze had je ook in een PAD kunnen om toveren
Je hebt dus mooi mazzel gehad

Het is ook niet de BROEK die je dik maakt, het is die gruwelijke kont en buik die er in zit!
:p

Hanging Leg-raise 12-12-12-12 BW
Zittende legpress 12-12-12-12 stand 7
Legcurl 12-12-11-11 stand 5
Schuine dumbbellpress 12-12-10-10 12 :D:D:D:D:D
Bent over row 12-12-11-10 EZ+25
Side raises 12-12-10-12 5
Dumbbell curl 12-12-10-8 7
Skull-crushers 12-12-12-12 7

Zittend krijg ik het niet voor elkaar, schuin wel... toch lekker dat die dumbbell van 10 kg nog steeds stuk is!

Tot zover de updates over mij - ik ga t/m zondag in Normandië zitten met de fotoclub (als ik het echt niet kan laten en de vet% 7-punts meting valt goed uit dan meld ik dat nog even...)
Edit: 23%?!

Groetjes en nogmaals dank voor alle complimenten!

Laatst bewerkt:
Veel plezier!!!;)

DW is een beetje verbrand...

Verder vraag ik me af of die 23% zou kloppen... Komende week huisarts eens bellen of die kan meten, of dat ik voor een meting doorgestuurd kan worden naar een diëtiste (vergoeding door verzekering - dus kost me niks! :D)

Verbranding? Ouch, te lang in de zon gelegen? Of ben je nog niet op vakantie? Sterkte ermee in ieder geval!

Aan het rondlopen en meer zon gehad dan verwacht - op zich lekker, maar wel een beetje rood geworden... Ach, morgen is het vast wel bijgetrokken naar bruin ;)

wat doe je hier dan :roflol: jij zat toch in frankrijk oid?

Terug
Naar boven