Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
Had ik op m'n werk laten weten dat ik niet van taart hou: staat er een saucijzenbroodje voor me klaar!
Boterham met pindakaas dan maar straks in de auto...
Zo'n ***-broodje vult niet eens! (afgezien van dat vettige bladerdeeg... maar ja: niet altijd zeuren)

Waarom heb ik trouwens de hele dag al zo'n honger?!

Zie je wel dat ik niet de enige ben met honger!
Idd!
Manmanman - ik zou ook niet weten wat ik vandaag / gisteren anders heb gedaan dan normaal... als ik eten in de buurt zou hebben dan zou dit wel eens een ordinaire vreetkick kunnen worden. "gelukkig" is er op mijn huidige klus geen kantine, geen snoepautomaat, geen winkel in de buurt - niks eigenlijk...
En als ik straks in de auto stap dan weiger ik te stoppen om eten te halen (ik begin in de auto wel met een boterhammetje pindakaas en wat cherrytomaten, in het ergste geval sneuvelt de rest van de zak cashews...) (heb ruim een uur te gaan...)
Als je weet wat er aan de hand is mag je het zeggen...

maandelijks probleempje ?

weet ik veel :) ik gewoon altijd honger...dus kan me niet indenken waar het bij jou nou opeens vandaan komt/

weet ik veel :) ik gewoon altijd honger...dus kan me niet indenken waar het bij jou nou opeens vandaan komt/

Ik ook niet :(

Ik denk dat ik zometeen maar ga huilen ofzo :rolleyes:, op de een of andere manier komt er dan altijd wel een oplossing ;)

daar ben je vrouw voor he:)

:mad:

Tijd om uit te loggen, op te ruimen en de auto in te stappen...
Heb nog ruim een uur te gaan, gelukkig staat er op het stuk dat ik ga rijden op dit moment geen enkele file (volgens de anwb-site)...
Hopelijk heeft vriendlief zometeen een lekkere maaltijd klaar (hij woont op fietsafstand van z'n werk!).

Volgende klus wil ik weer wat dichter bij huis zitten ;)
Alhoewel: zo kan ik wel sneller een andere auto uitzoeken... :D
(huidige stand: 89.000 - bij 160.000 gaat 'ie eruit!)

Ik hoor net dat je gebakken rijstwafels eet met gepofte sprinkhanen:D

In 'progressie' staan nieuwe foto's van vanmorgen, hierbij de vraag of je wilt aangeven welk vet% je denkt dat ik heb. Ik zie zelf ook dat het geen 30% meer is, maar heb geen flauw idee hoeveel wel...

je bent al een end slanker geworden :) vooral op je buik.

Idd!
Manmanman - ik zou ook niet weten wat ik vandaag / gisteren anders heb gedaan dan normaal... als ik eten in de buurt zou hebben dan zou dit wel eens een ordinaire vreetkick kunnen worden. "gelukkig" is er op mijn huidige klus geen kantine, geen snoepautomaat, geen winkel in de buurt - niks eigenlijk...
En als ik straks in de auto stap dan weiger ik te stoppen om eten te halen (ik begin in de auto wel met een boterhammetje pindakaas en wat cherrytomaten, in het ergste geval sneuvelt de rest van de zak cashews...) (heb ruim een uur te gaan...)
Als je weet wat er aan de hand is mag je het zeggen...

Daar heb ik soms ook last van,sindskort ben ik er achter gekomen dat witlof ook rauw lekker is.Ik heb dus altijd een stronk witlof mee :p.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...en dan heb ik nog niet eens de foto's neergegooid van 2 jaar geleden!
:D

neem aan dat 2 jaar geleden rechts is ?

Terug
Naar boven