Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
...en dan heb ik nog niet eens de foto's neergegooid van 2 jaar geleden!
![]()
Die foto met witte broek was ná m'n crashdieet (na een halfjaar normaal eten) en geen stijging in gewicht.
Ik was dus nog véél vetter
Op dit moment voel ik me 'normaal', niet specifiek slank of met platte buik...
(olddutch bijv.
)Klinkt als een complimentje!en nu is het een probleem dat je een hoop mannen achter je aan hebt(olddutch bijv.
)

Hij gaat echt lekker!Hey dwarf super man die 2 foto's zo. Ik zal ook eens kijken als ik in Praag ben of ik nog zoiets heb van n paar jaar geleden. Want ik stond er net zo bij.
Alles goed verder met trainen etc?
(hele dag al een mwah-humeur door slaaptekort). 
Ik drink m'n whey in de auto - daar die paracetamol dan bij doen?
Heb (gelukkig!) de laatste tijd weinig hoofdpijn (meer)...ik altijd maar een milde hoofdpijn...die gewoon weg te krijgen is met een fatsoenlijke pre-workout booster.. Zou nu gewoon lekker 2 para's nemen en water blijven zuipen

Geen idee. Da's het stomme. Ik slaap gewoon te weinig.
Probleem lost zichzelf wel op: morgenochtend voor 4 dagen lekker weg, dan nog 2 dagen werken, dagje 'vrij' en daarna gaan vliegen.hoewel ik eigenlijk vind dat men niet voor elk iets een sup moet pakken zou je kunnen kijken naar L-tryptofaan. Dat gaf mij een uitgerust gevoel! Ik nam het omdat ik niet in slaap kwam door RPM![]()
Ben ik ook!Goed verschil in de foto's
respect voor jouw vorderingen hoor.
Mag je errrrrrrug trots op zijn

Ik zit vooral in minder vel!Juist en gelijk onder de duim!
Groot verschil in je foto's! Inderdaad lekker doorgaan, zeker als je je daardoor lekkerder in je vel zit!