Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

jaar geleden was je vet! 2 jaar geleden :eek: Je hebt wel een redelijk platte buik, is het niet?

• Topic Starter Topic Starter
Die foto met witte broek was ná m'n crashdieet (na een halfjaar normaal eten) en geen stijging in gewicht.
Ik was dus nog véél vetter :mad:

Op dit moment voel ik me 'normaal', niet specifiek slank of met platte buik...

Die foto met witte broek was ná m'n crashdieet (na een halfjaar normaal eten) en geen stijging in gewicht.
Ik was dus nog véél vetter :mad:

Op dit moment voel ik me 'normaal', niet specifiek slank of met platte buik...

en nu is het een probleem dat je een hoop mannen achter je aan hebt ;) (olddutch bijv. :D )

en nu is het een probleem dat je een hoop mannen achter je aan hebt ;) (olddutch bijv. :D )
Klinkt als een complimentje! :D
Volgende week moet er weer een bikinifoto komen, want ik ga nog op vakantie (en vriendlief wil niet als gewicht fungeren voor squats: bang dat ik dan door m'n rug ga!)

Hey dwarf super man die 2 foto's zo. Ik zal ook eens kijken als ik in Praag ben of ik nog zoiets heb van n paar jaar geleden. Want ik stond er net zo bij.

Alles goed verder met trainen etc?

Hey dwarf super man die 2 foto's zo. Ik zal ook eens kijken als ik in Praag ben of ik nog zoiets heb van n paar jaar geleden. Want ik stond er net zo bij.

Alles goed verder met trainen etc?
Hij gaat echt lekker!
Ik had vanochtend spontaan zin om met paint aan de slag te gaan (en ik kan er geen zak van, dus 8x knippen en plakken later is bovenstaande het resultaat)...
Vriendlief heeft 'm al in z'n inbox - omdat hij nog steeds twijfels heeft over mijn methode van 'beter in m'n vel zitten'.

Na het werk training 2, ik denk dat ik de EAS maar met paracetamol ga stacken :p (hele dag al een mwah-humeur door slaaptekort).

Zo gauw ik een reactie heb van vriendlief gooi ik 'm hier neer :D

2 L water tot je training en een para zou ikdoen ;)

ik altijd maar een milde hoofdpijn...die gewoon weg te krijgen is met een fatsoenlijke pre-workout booster. :D:D . Zou nu gewoon lekker 2 para's nemen en water blijven zuipen

ik altijd maar een milde hoofdpijn...die gewoon weg te krijgen is met een fatsoenlijke pre-workout booster. :D:D . Zou nu gewoon lekker 2 para's nemen en water blijven zuipen
Heb (gelukkig!) de laatste tijd weinig hoofdpijn (meer)...
Ik merk nu echt dat ik tegen m'n grens aan zit qua slaaptekort... en daar krijg je zo'n suffe zeurende milde hoofdpijn van.
Gelukkig hoef ik morgen pas om 5.00u op te staan - we gaan een lang weekendje weg met de fotografievereniging! Bikini mee, misschien dat collega-fotografen wat leuks kunnen schieten op een hotelkamer ;)

waardoor heb je slaaptekort dan?

waardoor heb je slaaptekort dan?
Geen idee. Da's het stomme. Ik slaap gewoon te weinig.
Elke avond om 22.00u / 22.30u naar boven, 6.00u gaat de wekker en ik ben niet uitgerust. Kan er makkelijk 2 uur achteraan plakken, maar dat gaat met werk nu niet (vandaag, maandag en dinsdag en dat houdt deze klus weer op). In de weekenden doe ik teveel om laat op te staan.
Gevolg: niet voldoende uitgerust.

Heel vervelend...

hoewel ik eigenlijk vind dat men niet voor elk iets een sup moet pakken zou je kunnen kijken naar L-tryptofaan. Dat gaf mij een uitgerust gevoel! Ik nam het omdat ik niet in slaap kwam door RPM :roflol:

hoewel ik eigenlijk vind dat men niet voor elk iets een sup moet pakken zou je kunnen kijken naar L-tryptofaan. Dat gaf mij een uitgerust gevoel! Ik nam het omdat ik niet in slaap kwam door RPM :roflol:
Probleem lost zichzelf wel op: morgenochtend voor 4 dagen lekker weg, dan nog 2 dagen werken, dagje 'vrij' en daarna gaan vliegen.

Ik ga hier echt geen supp voor pakken!

Goed verschil in de foto's
respect voor jouw vorderingen hoor.
Mag je errrrrrrug trots op zijn

Ik: wat vind je van de foto's?
Hij: Zier er goed uit!
Ik: zie je nou dat het werkt?
Hij: ja
Ik: :D
Dan ga ik lekker door waar ik mee bezig ben ;)

Tot zover het einde van de discussie over whey, andere supps, veel trainen en veel bakjes met 'afgewogen poeder'... :D:D:D

Juist en gelijk onder de duim! :p
Groot verschil in je foto's! Inderdaad lekker doorgaan, zeker als je je daardoor lekkerder in je vel zit!

Juist en gelijk onder de duim! :p
Groot verschil in je foto's! Inderdaad lekker doorgaan, zeker als je je daardoor lekkerder in je vel zit!
Ik zit vooral in minder vel! ;)
Iedere keer als ik vroeg 'zie je geen verschil dan?' kreeg ik een antwoord waar ik niets mee kon (weet niet..)
dan ook maar eens voor mezelf vergelijkingsfoto's maken. Heerlijk!

Terug
Naar boven