MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

jij junkie :D aan het junken dus :P

• Topic Starter Topic Starter
Dankdank- maar ik ga donderdag pas weg hoor!
Op dit moment zit ik even inFrankrijk, morgen (gelukkig) weer terug naar huis. Het is hier beregezellig, maar heb een paar irritatiepuntjes (kamergenoten bijvoorbeeld!).

Je mag slaan hoor!

Mijn vriendje heeft heel duidelijk gezegd dat ik niet mag slaan...!!!
Even tanden op elkaar, morgen weer naar huis - bijna 700 km,dus het valt mee (en is m'n eigen auto).

Eindelijk weer zelf koken ipv iedere dag uit eten!

Mijn vriendje heeft heel duidelijk gezegd dat ik niet mag slaan...!!!
Even tanden op elkaar, morgen weer naar huis - bijna 700 km,dus het valt mee (en is m'n eigen auto).

Eindelijk weer zelf koken ipv iedere dag uit eten!
Kijken of je het nog volhoud die tanden op elkaar:rolleyes:

De rest van de dagen is me ook gelukt ;)

Even kijken of er nog wat gezelligheid is...
Tot morgen!

Hoe ist gegaan met je voeding tijdens je trip? Hoe was de trip op je irrititatie na dan:p:D

IK zeg niks over dat plastic bekertje wijn tussen m'n tanden... ;)

Ohhh lekker wijntje daar hou ik ook van
Is toch niet slecht?? (ja liters wel maar een paar glaasjes niet toch)
wit is trouwens goed om vocht kwijt te raken.
heb dat wel eens gelezen dat Bb dat een avond voor de wedstrijd dronken om nog droger te worden.
Nou geniet er maar van :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was een gezellig topweekend!
Ik heb de rest van de groep gek gemaakt met het feit dat ik tegenwoordig elke 2,5 uur honger heb... daarbij heb ik overdag heel netjes gegeten: cashews in m'n cameratas, proteinblock voorhanden en veel vis gegeten...
's avonds een wijntje en wat chips, overdag veel gelopen. Weet nog niet wat de schade is (qua gewicht)...

Trainen gaat 'm de komende dagen niet worden: opeens is het druk vlak voordat we op vakantie gaan... :( (mensen die langs willen komen, spullen en dingen die nog geregeld moeten worden)

hey je schaduwfoto is gaaf!
en was lekker in Frankrijk, begrijp ik? En qua voeding is ook toch best oke gegaan? Zeker als je veel gelopen hebt, dan moet dat ene wijntje niet het verschil maken...
Nou ik zou zeggen, een familiepakket dumbbells en je visite lekker mee laten trainen!

shadow foto is vet :D

Schade valt mee: 61,5 kg vanmorgen - dus ik heb er geen kilo's aangevroten... :)
Elke dag uit eten valt ook tegen:
Donderdag: Western Grill (steak hachee met patat, weinig sla)
Vrijdag: 'gewoon' restaurantje (spaghetti bolognese en een wijntje)
Zaterdag: Pizzeria (3/4 pizza met worst en salami)
Zondag: McDonalds (CBO, en een paar gepikte patatjes)

Ofwel: vanavond lekker aardappeltjes met vlees en groente! :meal:
(voor het eerst koken in de nieuwe keuken)

In de categorie slechte voorbereiding: geen brood thuis, geen pindakaas en geen vleeswaren... ik leef vandaag op veel havermout!

Wat eten we vandaag?

6.45u: 50 gram havermout, 2 appels, 20 gram whey
10.00u: 75 gram CCG, 50 gram havermout
12.30u: 50 gram havermout, 2 appels, 20 gram whey
15.00u: proteinblock
18.00u: aardappelen, vlees en groente!

Ofwel: straks naar de winkel voor vleeswaren, pindakaas en brood! Wordt een spannend dagje zo met eten...
Om 10.00u was een collega al vreemd aan het kijken wat ik naar binnen aan het schuiven was, ben benieuwd naar z'n blik tijdens de lunch...
Ter afwisseling heb ik ook nog 2 sinaasappels, vezelkoekjes, Ommetjes en blikjes vis in de auto liggen... Ik denk wel dat ze hier raar gaan kijken als ik alleen vis zonder brood naar binnen ga schuiven...

:p:D

Je weet wel de spanning op te bouwen met die foto's. ;)

Ben ook erg benieuwd!

Terug
Naar boven