Fitness Seller

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Dus je bent net op vakantie geweest, Frankrijk en 28 mei ga je naar heel ver weg (bejing, Mongolie)? Probeer je even bij te houden hoor :p Leuk vooruitzicht!
Goed dat je op gewicht blijft! Lijkt me best lastig op vakantie... ligt er natuurlijk aan waar...

• Topic Starter Topic Starter
Mwah, Frankrijk was van donderdag t/m zondag - paar dagen weg met de fotoclub...
Ik heb al enkele voorbereidingen getroffen voor Mongolie, hopelijk is dat voldoende (heb voor bijna elke dag whey bij me, en als bonus kan ik om de dag een ProteinBlock naar binnen gooien)
Ik wil proberen wat te trainen op vakantie, BW push-ups, rugzak-deadlift, rugzak-squat... dat soort dingen :p

haha, creatief met rugzak!!
Wel goed dat je blijft trainen zeg! Ga je met meer mensen?

haha, creatief met rugzak!!
Wel goed dat je blijft trainen zeg! Ga je met meer mensen?
Alleen m'n vriendje, rest van de groep kennen we niet...
Groep is minimaal 6 personen, maximaal 18 en aangezien over de hele wereld deze reis wordt aangeboden kan het zijn dat het een hele internationale groep wordt.

Geen luxe, geen douche, en dat 3 weken lang :rolleyes:

klinkt wel super! Niet dat toeristische gekeuvel! klinkt als een actieve reis, wat gaan je allemaal doen?

Oja! Daar haalde ik Mongolie ook vandaan... Korte termijn geheugen wordt ook op gecut :p

No prob...
Ben zelf al de halve dag duizelig (te warm hiero), ondanks dat ik veel drink en voldoende (vloeibaar) eet....

Hele mooie foto´s weer, je houd de spanning er goed in ;) Enneh, ik vind het knap hoor, op vakantie en dan zo weinig slecht eten naar binnen werken, super!

In de categorie oude foto's heb ik wat opgeduikeld... :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn ouders... let vooral op m'n moeder: ik was hard op weg hetzelfde lijf te creëren... :eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dwerg met bijna 80 kg, 40% vet en net een berg bewandeld...
(dat hemdje zit nu als een jurkje - zo wijd!)

je lijkt net een vent op die laatste :o gelukkig ziet het er nu 5000% beter uit !

Ondernemend typetje ben je hoor!
Mongolië klinkt behoorlijk onontgonnen gebied :D

Ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden!

was ook zo bedoeld :) je begint nu gewoon een leuk fysiek te creeren ! keep it goin'

was ook zo bedoeld :) je begint nu gewoon een leuk fysiek te creeren ! keep it goin'

Zekers!
Ik heb al gemerkt dat ik:
(a) een doorzetter ben
(b) wel van een uitdaging hou
(c) wanneer ik weet wat ik wil er 100% voor kan gaan
(d) een control-freak ben (die af en toe bewust dingen z'n gang laat gaan)
(e) nogal ijdel ben
(f) best gelukkig kan worden van alle complimentjes die ik krijg

Ofwel: deze zomer loop ik strakker bij dan ik ooit heb gedaan ;)

Je bent trouwens wel goed in opmerkingen die op het randje van compliment / belediging liggen ;) Ik neem ze maar op als compliment, zie ook punt (e) &(f) :D

laatste wat ik wil , is jou beledigen dwarfje ;) :D

Terug
Naar boven