- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 58kg
hihi

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een ***-werk!
Ben bezig met een foto te maken voor deze contest, en weet niet waar ik me het meest op moet focussen: biceps aanspannen (je ziet ze amper...), blubberbuik inhouden, kuiten aanspannen zonder meteen kramp erin te hebben en nog glimlachen ook?!
Ik sta toch liever achter de camera... (en dat terwijl ik zowel voor- als achter de camera bezig ben, maak de foto's zelf...)
BAH!
Die zie ik zelf niet... Volgens mijn ben ik m'n lats kwijtweet niet wat voor pose je doet maar..denk aan je lats...biceps komt wel.

Ik trek m'n navel zo ongeveer tot aan m'n ruggegraat in, dus heb het zoveel mogelijk proberen te maskeren

Hehehe malle!!Ik trek m'n navel zo ongeveer tot aan m'n ruggegraat in, dus heb het zoveel mogelijk proberen te maskeren![]()
heb je een beetje in de zon gezeten
je bord zit alleen voor die monster biceps dwarfIk vind het er goed uit zien
![]()

Dankdank!
Ik zou zo graag eens 'definitie' op m'n rug hebben, of zichtbare biceps (ik kwam er vandaag achter dat ik überhaupt aders in m'n bovenarmen heb!), en een blokjesbuik: onbereikbaar doel...
Geduld is... (traag)
en dat bord bij je biceps vandaan halen 
1 dagje Caen en 2 uurtjes Gent...
Ik kleur gelukkig redelijk snel...
Monsterbiceps: die heb ik (nog) niet - zijn die ook te koop bij XXL? Dan moet ik René even vragen...
dat zal wel helpen 
Geduld?moet je een rugfoto makenen dat bord bij je biceps vandaan halen
Stel jezelf eerst kleine doelen om uiteindelijk naar het grote doel te gaan.
Dan voel ik me net zo'n 16-jarige ecto die in de sportschool rondhangt: 80 curls met 2 kg

Dan voel ik me net zo'n 16-jarige ecto die in de sportschool rondhangt: 80 curls met 2 kg![]()

Jij wilt niet op dit tijdstip nog deze kant op komen - wedden?!moet ik die foto anders nemenhahah....hoe wil je een rugfoto maken terwijl je zelf de camera hanteert
?