MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

Have fun! :)

Fijn WEEKEND! en VAKANTIE!!!!!!:wave2::wave2:

Een zeer mooie progressie DW!

Ik wens je een prettige vakantie, amuseer je maar eens goed! :D

Mooie progressie, en die rug definitie komt snel genoeg! Fijne vakantie :)

Hey Dwarf, heb net nog maar even je begin en tussenstand foto bekeken, naast elkaar zie je super veel verschil joh! Gaat goed.

beetje saai hier zonder mijn lekker dwarvie :sad:

sja... stil he...:(

Dwarf is yack aan het rijden in Mongolie
Dat is weer eens wat anders dan met je string in het zand in Spanje
Als ze straks met de Yack is aangekomen bij het internet cafe dan stuurt ze een berichtje.
Hebben ze eigenlijk wel stroom daar?

ben je al terug? :)

Ha die warf, ben je al terug, zo ja hoe was het, zo nee, dan wacht ik nog maar even op het reis verslag ;)

Wanneer komt DW terug eigenlijk..ze is wel heel lang weg he..ben benieuwd hoe het met haar gaat!

volgens mijn berekeningen was ze donderdag klaar met dr trip....ik begin haar te missen :(

Ben je al terug? ;)

Hier ist hier.....? Leuke trip gehad...we zijn benieuwd naar je vakantie log;)

• Topic Starter Topic Starter
volgens mijn berekeningen was ze donderdag klaar met dr trip....ik begin haar te missen :(

:D
Je bent helaas de 4 dagen Beijing vergeten ;)

Voor iedereen die het wil weten: Mongolië is echt een super-mooi land!
Aparte dingen gegeten (waaronder Yak!), beste maaltijd: Mongolian BBQ-geit (door een van de chauffeurs klaar gemaakt op het door ons aangelegde kampvuur).

Zonet schrikken op de weegschaal: ruim 65 kilo! Daarvan is een gedeelte vocht (dat merkte ik in Beijing al: het was een stuk warmer en vochtiger daar, binnen een dag zat de helft van mijn kleding 'anders').

Nu op voor de eindsprint! (Qua beachproofcontest dan...)

Ik kan zo wel bedenken dat je een geweldige trip hebt gehad....en tja dat vocht ben je naar een paar dagen wel weer kwijt.

We zijn benieuwd naar de rest van je verhalen ;)

welcome back !

Terug
Naar boven