XXL Nutrition

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter

Runderreepjes gebakken met ui, best lekker hoor... en niet gruwelijk veel ui.
Eigenlijk was het gewoon een maaltijd die je bij de Chinees haalt, alleen dan véél lekkerder!

Ow, en goedemorgen: 64 kg op de weegschaal, da's ongeveer 1,5 kg in een dag er af! Geeft toch een lekker gevoel... (vocht, maar dat wist ik al...)

Nice, moest dat iedere dag kunnen, was je na een week al helemaal klaar :D

Met alleen vocht schiet dat nog niet heel erg op, ik wil vet kwijt!
Ik zit in ieder geval weer vol aan de Lipo-6X, en heb tot dusver elke dag t/m zondag wat te doen...
Vandaag: lopend richting stad, o.a. naar de kapper (da's ook nodig!)
Vrijdag: Training 2 en weer minimaal een half uur lopen op de band
Zaterdag: wandelingetje (40 km)
Zondag: Training 3

Laat dat goddelijke lijf maar komen! :p:D

Welkom terug DW! :wave2:

Ah, klinkt goed maat 38. Hoop dat ie als gegoten zit over 16 dagen!
(nog liever natuurlijk iets te wijd ;))

Die bikini past ;)
Ik heb wel in Beijing een 'motivatie-jurkje' gekocht: zo'n hele mooie chinese (wit met licht paarse en blauwe bloemetjes) die ik nu alleen met wat schaamte kan aantrekken, aangezien ik net iets teveel 'rolletjes' heb...
Nou ben ik al ruim 1,5 kg kwijt sinds Beijing (vocht!), dus hoop 'm binnenkort vol trots te kunnen dragen...

Net trouwens naar de kapper geweest - wat heerlijk om weer een kapsel te hebben! :D

Die bikini past ;)
Ik heb wel in Beijing een 'motivatie-jurkje' gekocht: zo'n hele mooie chinese (wit met licht paarse en blauwe bloemetjes) die ik nu alleen met wat schaamte kan aantrekken, aangezien ik net iets teveel 'rolletjes' heb...
Nou ben ik al ruim 1,5 kg kwijt sinds Beijing (vocht!), dus hoop 'm binnenkort vol trots te kunnen dragen...

Net trouwens naar de kapper geweest - wat heerlijk om weer een kapsel te hebben! :D

O, hij past nu al, super! Dan begreep ik je verkeerd :o

Klinkt mooi die jurk. Als hij over 2 weken past verwachten we natuurlijk wel weer een fotootje he :p

O, hij past nu al, super! Dan begreep ik je verkeerd :o

Klinkt mooi die jurk. Als hij over 2 weken past verwachten we natuurlijk wel weer een fotootje he :p

...alles voor de foto's!

Mocht 'ie binnen de contesttijd niet passen dan post ik de foto wel in m'n quest-log (het originele log).

...alles voor de foto's!

Mocht 'ie binnen de contesttijd niet passen dan post ik de foto wel in m'n quest-log (het originele log).

Ah, dus jij wil ook doorgaan met loggen na de contest. Volgens mij zijn er wel meer die dat gaan doen, is ook wel een goeie manier om gemotiveerd te blijven.

Natuurlijk log ik door!
Ik logde al voor deze contest, en die log ga ik weer oppakken... Ik heb nog véél teveel wat ik wil bereiken - dat ga ik never-nooit deze of volgende maand bereiken.

Voor mijn verjaardag wil ik graag rugdefinitie ;)

Natuurlijk log ik door!
Ik logde al voor deze contest, en die log ga ik weer oppakken... Ik heb nog véél teveel wat ik wil bereiken - dat ga ik never-nooit deze of volgende maand bereiken.

Voor mijn verjaardag wil ik graag rugdefinitie ;)

O ja das waar, jij logde hiervoor ook al ja :o
Pffff, gaat goed vandaag hier :rolleyes: :)

Die rugdefinitie komt er zeker wel!

Hi knoerie back in town!!!:D

Yups!
En flink gedreven ook om van de laatste 1,5 week een succes te maken! :D

knoerie?

Kort foto-impressie van m'n reis:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik wil nog gaan shoppen om deze naast de andere berg-foto te zetten... Misschien zijn m'n kuiten toch wel wat slanker geworden ;)

De enige manier om te douchen tijdens de 3-weekse rondreis... Het water kwam uit een beekje uit de bergen (ijskoud!), is ook meteen de reden waarom ik er niet zo charmant bij sta (buik niet inhoud etc)...

Mongolian workout zullen we maar zeggen ;)

10 km is nog best een aardig eindje met 35 graden en flinke luchtvochtigheid!

Terug
Naar boven